אי מייל למה זה כדאי

שיווק מכוון מטרה

שיווק בדוא"ל

למרות עליית הרשתות החברתיות, שיווק בדוא"ל הוא עדיין אחת הדרכים היעילות ביותר לתקשר עם הקהל שלך. זה לא תהליך אופציונלי אלא הכרח לכל מיני עסקים מקוונים.

כאשר נעשה נכון, שיווק בדוא"ל יכול לעזור לעסק להגדיל מכירות, תנועה ומקסום רווחים.

במדריך זה תלמדו מהו שיווק בדוא"ל, כיצד הוא עובד ומדוע חשוב להצלחת העסק שלך.

  • מהו שיווק בדוא"ל?
  • איך עובד שיווק בדוא"ל?
  • מדוע חשוב שיווק בדוא"ל?
  • מהו שיווק בדוא"ל?

שיווק בדוא"ל הוא תהליך השיווק הדיגיטלי של תקשורת עם קהל באמצעות הודעות דואר אלקטרוני (דואר אלקטרוני). להודעות הדוא"ל בדרך כלל יש כוונה מסחרית, אך הן משמשות גם לחינוך וליידע את הנמען על נושאים מעניינים.

במילים פשוטות, שיווק בדוא"ל הוא תהליך השימוש במייל כערוץ מכירות.

כדי לעשות זאת, אתה צריך להיות רשימת דוא"ל של אנשים שנרשמו מרצונם כדי לקבל את ההודעות שלך.

זה לא כולל אוטומטית רכישת רשימות אימיילים, גם אם הם כוללים דוא"ל של אנשים שקשורים איכשהו לעסק שלך.

היתרונות בשיווק בדוא"ל

היתרונות החשובים ביותר של שיווק בדוא"ל לכל סוג של עסק מקוון הם:

  • זוהי דרך נהדרת לבנות קהילה סביב המותג שלך
  • זה יכול לעזור לך להשיג לידים נוספים ולבצע מכירות רבות יותר
  • זו אחת הדרכים הטובות ביותר להשיג תנועה חוזרת ונשנית
  • זוהי דרך למזער כמה מהסיכונים הכרוכים בשינויים באלגוריתמי זה חשוב במיוחד מכיוון שברגע שמגיעים לנקודה שיש לכם רשימה גדולה של מנויי דואר אלקטרוני פעילים; אתה יכול לדאוג פחות משינויי SEO שיכולים להשפיע לרעה על התנועה שלך.

איך עובד שיווק בדוא"ל?

אימייל שיווק הוא לא תהליך מסובך אבל זה תהליך שדורש הרבה בדיקות A / B כדי לברר מהי הדרך הטובה ביותר לתקשר עם המנויים שלך בצורה מועילה עבורם ואת היעדים העסקיים שלך.

להלן סקירה כללית כיצד פועל שיווק בדוא"ל:

  • הירשם לכלי שיווקי בדוא"ל
  • צור אסטרטגיית שיווק בדוא"ל
  • בנה והגדל את רשימת הדוא"ל שלך
  • הגדרת משימות אוטומציה
  • עקוב אחר שיפור ביצועי הקמפיין באמצעות בדיקות A / B
  • באופן קבוע 'לנקות' את רשימות הדוא"ל שלך

הירשם לכלי שיווקי בדוא"ל

שיווק בדוא"ל הוא תהליך שניתן אוטומציה מלאה בעזרת כלי שיווקי דוא"ל טוב.

אם אתה מנסה להשתמש בחשבון האישי שלך כדי לשלוח דוא"ל למאות אנשים ולעקוב באופן ידני אחר התוצאות לא יעבדו, לכן הצעד הראשון שלך הוא לבחור באיזו פלטפורמה להשתמש.

פלטפורמת שיווק בדוא"ל תעזור לך:

יצירת רשימת דוא"ל

הוספת משתמשים לרשימה שלך במספר שיטות

שליחת דוא"ל לקהל שלך

הספקת דוחות על כמה אנשים פותחים את הדוא"ל שלך ומתקשרים איתם (לחץ על קישור בהודעת הדוא"ל)

הספקת אפשרויות שונות לפלח את הקהל שלך על פי קריטריונים שצוינו

יצירת קהלים מחדש של מיקוד מחדש בפייסבוק בהתבסס על רשימת הדוא"ל שלך

אוטומציה אוטומטית של משימות אימייל שונות כגון שליחת דוא"ל ברוך הבא למנויים שלך או דוא"ל שונה על סמך פעולותיהם

ביצוע מכירות ישירות מהודעת דוא"ל

יצירת משפכי דוא"ל להפניית משתמשים לדפים / מוצרים / פעולות שתרצה לבצע

רמז: אני משתמשת ב- Mailchimp בעשר השנים האחרונות לכל צרכי השיווק הדוא"ל שלי. זו פלטפורמה שלמה עם תכונות מעולות והיא המובילה בתחום תוכנות שיווק בדוא"ל.

צור אסטרטגיית שיווק בדוא"ל

כמו בכל סוג של קמפיין שיווקי דיגיטלי , הדבר הראשון לעשות הוא ליצור אסטרטגיה.

הקמת אסטרטגיית שיווק בדוא"ל לפני הפעלת מסעות פרסום, תעזור לך:

 כיצד ישמש שיווק בדוא"ל בשילוב עם קמפיינים השיווק המקוון האחרים שתנהל.

 באיזו פלטפורמת שיווק באמצעות אימיילים להשתמש ובדוק את העלויות החודשיות שלך.

 על האסטרטגיות בהן אתה משתמש כדי להגדיל את רשימת הדוא"ל שלך

 מתי להשתמש באוטומציה ואיזה סוג הודעות יש לשלוח ומתי

יש להתקין מנגנוני דיווח נכונים כדי למדוד את האפקטיביות של מסעות הפרסום שלך בדוא"ל

בנה והגדל את רשימת הדוא"ל שלך

כדי ששיווק בדוא"ל יעבוד, אתה צריך להיות רשימת BIG של מנויים פעילים, כך שהמשימה החשובה ביותר באסטרטגיה שלך צריכה להיות כיצד להגדיל את רשימת הדוא"ל שלך.

כאמור לעיל, זה לא רק עניין להוסיף אנשים אקראיים לרשימה שלך אלא אנשים שנרשמו ידנית כדי לקבל את הדוא"ל שלך.

גידול ותחזוקה של רשימת דוא"ל זה דבר מסובך, אך עם הגישה והכלים הנכונים הוא יכול להוות נכס חשוב עבור העסק שלך.

הדרכים הטובות ביותר להגדיל את מנויי הדואר האלקטרוני שלך הם:

פרסם תוכן נהדר באתר שלך – אם התוכן שלך אינו מה שמשתמשים רוצים, כל טכניקה שתשתמש בה, זה לא יעזור לך להשיג יותר מנויים.

אם לעומת זאת התוכן שלך מספק ערך למשתמשים, רשימת הדוא"ל שלך תגדל מהר יותר.

תנו להם תמריצים – ספרים אלקטרוניים בחינם, הצעות ניסיון ו"מתנות "אחרות הם תמריצים נהדרים להציע למשתמשים בתמורה לכתובת הדוא"ל שלהם.

טופס הרשמה לדוא"ל

תן תמריצים למשתמשים להירשם לניוזלטר שלך.

הקל על ההרשמה – לאחר מיקום כפתורי ההרשמה שלך במקומות שהמשתמשים יכולים לאתר בקלות (בשולחן העבודה ובנייד), ישפיע על מספר האנשים שיכולים להירשם לדוא"ל שלך.

הגדרת משימות אוטומציה

אחד היתרונות הגדולים ביותר של שיווק בדוא"ל הוא שמדובר בתהליך שניתן אוטומציה מלאה.

כאשר אנו מתייחסים לאוטומציה של שיווק בדוא"ל, אנו מתכוונים לשלוח דוא"ל ממוקד למשתמשים שלך על סמך הפעולות שהם מבצעים כאשר הם מקבלים את הדוא"ל שלך או פעולות שהם מבצעים באתר שלך.

משימות האוטומציה הנפוצות ביותר לדוא"ל הן:

דוא"ל ברוך הבא – שליחת דוא"ל ברכה למשתמשים ברגע שהם נרשמים לרשימה שלך

קמפיינים בדוא"ל – שליחת סדרת אימיילים (שכפול משפך מכירות)

דוא"ל שנטשו את עגלת הקניות בזמן קניה – שליחת דוא"ל למבקרים באתר שהוסיפו מוצר לעגלת הקניות שלהם אך לא ביצעו את הקופה

מכירת צולבות / מכירת מכירה – הצע מוצרים ללקוחות על סמך היסטוריית הרכישה שלהם

טפסי סקירה / משוב – בקשת משוב / ביקורות של לקוחות X ימים לאחר ביצוע הרכישה

עקוב אחר שיפור ביצועי הקמפיין באמצעות בדיקות A / B

עקרונות בחינת ab

שפר את ביצועי השיווק בדוא"ל באמצעות בדיקות A / B.

מלבד העובדה שהסוג הנכון של אנשים נרשם לרשימה שלך, כדי להפעיל מסעות פרסום שיווקיים בדוא"ל, אתה צריך לעשות הרבה בדיקות A / B.

בדיקת A / B תעזור לך לגלות איזה סוג של הודעות דוא"ל יכולות ליצור מעורבות גבוהה יותר של משתמשים ויותר המרות.

הדברים שיש לבדוק בבדיקת A / B כוללים:

אורך כותרות נושא הדוא"ל

פורמט האימיילים (HTML, טקסט, עם או בלי תמונות)

אורך גוף הדוא"ל

תדירות שליחת המיילים

רמת הודעות הקידום בדוא"ל

מיקום טפסי ההרשמה שלך

ההודעה המשמשת בטפסי ההרשמה שלך

'ההצעות' משמשות כתמריצים להרשמה לדוא"ל

שיטת האימות המשמשת לאימות תוקפן של דוא"ל (ללא אימות, ביטול הסכמה כפולה)

כדי לבצע כל סוג של בדיקות A / B (לא רק דוא"ל), עליך לפקח על הערכים הנכונים ולבטל גורמים שיכולים להשפיע על תוצאות הבדיקה שלך.

לשיווק בדוא"ל, עליך לעקוב אחר הערכים הבאים:

מספר מנויי הדוא"ל החדשים ביום

השיטה המדויקת בה השתמשו בכדי להירשם לרשימה שלכם (אם יש לכם מספר מיקומים כמו סרגל צידי, חלונות קופצים ליציאה וכו '), עליכם לדעת באיזו מהם הם השתמשו ברישום

שיעורי דוא"ל לפתיחה ולחיצה (כמה אנשים פתחו קמפיין דוא"ל ספציפי וכמה אנשים לחצו על קישור בהודעת הדוא"ל)

כמה אנשים ביקרו באתר שלך מקישור בדוא"ל

כמה המרות נוצרו מהודעות דוא"ל (ומאיזה קמפיין)

כמתחיל לשיווק בדוא"ל, עליך להבין שלושה דברים:

אחוז גדול ממנויי הדואר האלקטרוני שלך לא יהיו פעילים – זה נורמלי שיש הרבה מנויים לא פעילים לרשימה שלך. שיעור הפתיחה הממוצע בדוא"ל למסע פרסום בדוא"ל הוא סביב 20% וזה אומר שרוב גדול מהאנשים ברשימה שלך לא יקראו את ההודעות שלך.

קביעת רשימה גדולה היא לא תמיד הגישה הטובה ביותר – שליחת דוא"ל שנפתח על ידי אחוז קטן מהנמענים יסמן את הדוא"ל כספאם. משמעות הדבר היא שלך להישג יקטן בהדרגה. מצד שני, מיילים שנפתחים על ידי מרבית הנמענים, מסייעים לביצועים הכוללים של הקמפיין.

רשימות גדולות יעלו לכם כסף רב לתחזוקה – ככל שרשימת הדוא"ל שלכם גדלה כך גם ההוצאה החודשית. כשאתה מגיע ל -10,000 מנויים ייתכן שתצטרך לשלם יותר מ -150 דולר לחודש כדי לקבל מנוי עם כלי שיווקי דוא"ל טוב.

אחת הדרכים למזער את העלויות שלך ולהגדיל את הבריאות של הרשימה שלך היא לבצע מדי פעם ניקוי רשימה ולהסיר מנויים לא פעילים מהרשימה שלך.

משתמשים שנרשמו לרשימה שלך אך אינם פותחים את מסעות הפרסום שלך אינם מועילים ליעדים העסקיים שלך ועדיף להסיר אותם.

זכור שעדיף שתהיה רשימה קטנה יותר אך עם מנויים פעילים מאשר רשימה גדולה של מנויים לא פעילים.

ציינתי פעמים רבות לעיל כי שיווק בדוא"ל הוא חשוב לעסק שלך. בואו נראה להלן הסיבות שבגללן.

  • דוא"ל משמש 50% מאוכלוסיית העולם
  • אתה 'הבעלים' של הקהל שלך
  • אתה יכול לתקשר ישירות עם המנויים שלך
  • משתמשים נרשמים מרצונם לקבלת הודעות דוא"ל
  • לשיווק בדוא"ל יש החזר ROI גבוה
  • אימייל הוא עדיין אחד מכלי המכירה היעילים
  • ניתן להפוך אוטומטית לשיווק בדוא"ל
  • ניתן למדוד ביצועים בקלות ובמדויק
  • זה כלי סקר נהדר

מגדיל את ערך העסק המקוון שלך

1.דואר אלקטרוני משמש 50% מאוכלוסיית העולם

הסיבה הראשונה שהופכת את שיווק הדואר האלקטרוני לחשובה מאוד היא העובדה שדוא"ל הוא ללא ספק כלי התקשורת הנפוץ ביותר בעולם.

הסטטיסטיקה מראה כי:

ישנם יותר מ -4 מיליארד חשבונות דוא"ל פעילים (סך כל אוכלוסיית העולם היא בערך 8 מיליארד דולר)

99% ממשתמשי הדוא"ל בודקים את הדוא"ל שלהם לפחות פעם ביום ורבים מהם פעמים רבות ביום

שיעור הפתיחה בדוא"ל הוא סביב 20% ו- CTR 3.71% ואילו שיעור המעורבות ברשתות המדיה החברתיות הגדולות הוא סביב 0.6%

60% מהמשתמשים נרשמים לניוזלטר לקבלת הודעות ומבצעים לעומת 20% בלבד העוקבים אחר אותו מותג במדיה החברתית.

לשיווק בדואר אלקטרוני יש החזר ROI של 4400%. המשמעות היא שהתמורה עבור $ 1 יכולה להיות גבוהה כמו $ 44.

אז, לדוא"ל יש החזר ROI גבוה יותר ומעורבות רבה יותר מכל ערוץ אחר, מה שהופך אותו למדיום מושלם עבור קמפיינים שיווקיים דיגיטליים.

2.אתה 'הבעלים' של הקהל שלך

רשימת הדוא"ל שלך היא נכס עבור החברה שלך, ואינך צריך לשתף זאת עם אף אחד, אתה בבעלותך. שלא כמו העוקבים שלך בפייסבוק או בטוויטר שבבעלות אותן חברות.

ברשימה של רשימת משתמשים גדולה שנרשמה ידנית ורצונית לרשימה שלך, יכולה להוסיף הרבה לערך המשווק מחדש של העסק המקוון שלך.

3.אתה יכול לתקשר ישירות עם המנויים שלך

שיווק בדוא"ל מציע לך ערוץ תקשורת ישיר בין החברה שלך לקהל שלך.

כשיש לך רשימת אימיילים בריאה , אתה יכול להשתמש בה בכל דרך שתרצה לתקשר ישירות עם הקהל שלך מבלי שתצטרך לשלם דמי פרסום לפייסבוק או להסתמך על האלגוריתמים שלהם.

ניתן להתאים אישית אימיילים בכבדות וניתן להשתמש בהם כדי ליזום שיחה בין אחד לאחד עם הלקוחות הפוטנציאליים שלך.

4.משתמשים נרשמים מרצונם לקבלת הודעות דוא"ל

סטטיסטיקת הודעות קידום מכירות

משתמשים מעדיפים לקבל הודעות קידום מכירות באמצעות דואר אלקטרוני.

כאשר משתמש נרשם לרשימה שלך, המשמעות היא שהוא סומך על העסק שלך והוא רוצה לקבל ממך דוא"ל. זה שונה ממשתמשים בפייסבוק שמוצגות מודעות שלא אכפת להם מהם.

מבחינה עסקית תוכלו לטפח אותם כך שבסופו של דבר יבצעו פעולה שיוצרת ערך לעסק שלכם.

5.לשיווק בדוא"ל יש החזר ROI גבוה

כאמור, החזר ה- ROI משיווק בדוא"ל יכול להיות גבוה עד 4400%. זה יותר מכפול מהערוץ הבא הטוב ביותר שהוא SEO.

שיווק בדוא"ל יכול לעזור לעסק מקוון:

הגדל הכנסות

שפר את המרות המכירות

הגדל את התנועה באתר

הגבירו את המודעות למותג

למרות שמדובר בסטטיסטיקה כללית, התשואה על ההשקעה בפועל תלויה במספר גורמים כמו סוג המוצרים שאתה מוכר, שולי הרווח שלך, עלות רכישת הלקוחות וכמה אופטימיזציה של מסעות הפרסום שלך לשיווק בדוא"ל.

6.אימייל הוא עדיין אחד הכלים הנמכרים ביותר

בסופו של יום, כל החברות רוצות להגדיל את המכירות וזו אחת הסיבות החשובות ביותר להריץ קמפיינים לשיווק בדוא"ל.

אימייל מוכח ככלי מכר נהדר מכיוון שלא כמו ערוצים אחרים, ניתן להתאים אותו באופן אישי.

משפך מכירות הדוא"ל יש שלבים שונים בעת הנסיעה דרך מייל המשפך יכול להיות מותאם אישית לפי פעולות משתמש.

אף ערוץ אחר לא מציע גמישות מסוג זה וזו הסיבה שדוא"ל יעיל יותר ויש לו החזר ROI גבוה יותר מאשר מודעות.

7.ניתן לבצע שיווק בדוא"ל באופן אוטומטי

אחד ההיבטים היפים של שיווק בדוא"ל הוא שזה יכול להיות אוטומטי לחלוטין. מרגע שמשתמש נרשם לרשימה שלך ועד לרגע בו הוא מבצע רכישה מהחנות שלך, כל התהליך יכול להיות אוטומטי לחלוטין.

קל יותר לייעל תהליכים אוטומטיים (מכיוון שיש להם המון משתנים קבועים) ודורשים פחות זמן לניהול.

8.ניתן למדוד ביצועים בקלות ובמדויק

מאפיין נוסף של שיווק במיילים הוא שניתן למדוד את הכל בדיוק גבוה. זה חשוב מכיוון שאם אינך יכול למדוד משהו, אינך יכול לשפר אותו. לדעת בדיוק כמה עולה לך לנהל קמפיין ואת ההכנסות שנרשמות, יכול לעזור לך למקסם את הרווח שלך.

זה לא המקרה בערוצים דיגיטליים אחרים. כשאתה מנהל קמפיין בדוא"ל אתה יודע בדיוק כמה אנשים פתחו את הדוא"ל שלך, כמה אנשים לוחצים על קישור וכמה אנשים ביצעו רכישה בגלל דוא"ל ששלחת.

אתה יכול אפילו להתעמק ולברר אילו פעולות משתמש מסוים ביצע ולהתאים את מסעות הפרסום שלך בהתאם או ליזום איתם שיחה בין אחד לאחד.

9.זה כלי סקר נהדר

כדי לגדל עסק מקוון מצליח, עליכם לשפר כל העת את המוצרים ואת הנוכחות המקוונת שלכם וכדי לעשות זאת, אתם זקוקים למשוב ממשתמשים.

הקהילה שלך ורשימת המנויים שלך הם המועמדים הטובים ביותר לספק לך מידע חשוב. האנשים האלה נרשמו לרשימה שלך כדי לעקוב אחר המותג שלך ודעתם חשובה יותר מכולם.

שיווק בדוא"ל יכול לשמש גם לסקר הקהילה שלך ולקבל תשובות שיכולות לעזור לך ליצור תוכן, מוצרים ושירותים טובים יותר.

אתה יכול אפילו להשתמש ברשימה שלך כדי לבדוק רעיון חדש למוצר ולחסוך זמן רב וכסף אם היית צריך למיקור חוץ של פעילות זו לחברת צד ג '.

השתמשנו בטכניקה זו מספר פעמים בעבר והיא עזרה לנו מאוד לכוונן את המוצרים והשירותים שלנו ולהבין מה המשתמשים רוצים מבחינת התוכן.

10.מגדיל את ערך העסק המקוון שלך

אם ברצונך להגדיל את ערך העסק המקוון שלך למטרות מכירה חוזרת (או מסיבות אחרות), שיש לך רשימת דוא"ל ממוקדת ומסעות פרסום בדוא"ל מותאמים, יכול לעשות את ההבדל הגדול בכמות שתוכל להשיג.

הערכת שווי עסק מקוון מבוססת בדרך כלל על שלושה גורמים: תנועה אורגנית חודשית, תנועה חודשית והכנסה חודשית. פרט לכך שקונים פוטנציאליים מחפשים גורמים אחרים ושיווק בדוא"ל הוא אחד מהם.

חברה שיש לה רשימת דוא"ל הולכת וגדלה ושיעורי המרה טובים שווה משמעותית יותר מחברה שיכולה רק להוכיח ביצועי תנועה.

שיווק בדוא"ל הוא חשוב לכל מיני עסקים. אם יש לך אתר ואין לך עדיין רשימת דוא"ל, זה אמור להיות מספר אחד ברשימת המטלות שלך.

שיווק בדוא"ל לא יעזור לך להגדיל את התנועה שלך באותה דרך שעושה פרסום ב- SEO או PPC, אך הוא יכול לעזור לך להשיג יותר מכירות ולהגדיל את הכנסותיך.

אם אתה מתחיל, כל התהליך עשוי להיראות מסובך, אבל זה לא חייב להיות ככה.

התחל בהרשמה באמצעות פלטפורמת שיווק בדוא"ל וצור את הרשימה שלך. בהתחלה, אינך צריך לדאוג לגבי עלויות מכיוון שכל הפלטפורמות מציעות חבילות בחינם עבור 2000 המשתמשים הראשונים (ההצעות תלויות בספק).

לאחר מכן הוסף טפסי הרשמה לדוא"ל באתר שלך (או השתמש בכלי כמו optinmonster ) כדי להתחיל לאסוף מיילים. אם התנועה שלך נמוכה, לא תקבל כמה דוא"ל אבל זו התחלה. ככל שהתנועה שלך גדלה, רשימת הדוא"ל שלך תגדל גם כן.

הגדר הודעת קבלת פנים שתודה למנויים שלך שאמינים עליך עם כתובת הדוא"ל שלהם ולהסביר להם למה לצפות מהודעות הדוא"ל שלך.

לאחר שתתנסו יותר ותלמדו יותר על שיווק בדוא"ל, צור מספר קמפיינים ופקח על התוצאות. אל תפחד לבדוק את הרעיונות שלך, אך השתדל לא לספאם את המשתמשים שלך עם הרבה הודעות.

 למידע נוסף- אתם תמיד מוזמנים לימור קשר עם אוגמנט  לבניית אסטרטגיית שיווק ה דואר אלקטרוני שלך!