יתרונות קידום ממומן

5 סיבות מדוע קידום ממומן חשוב להצלחת העסק שלך

קידום ממומן (פרסום בתשלום עבור כל קליק) הוא חשוב להצלחה עסקית מקוונת ורכיב הכרחי לקמפיין שיווק דיגיטלי מלא ומוצלח.

בעלי עסקים קטנים רבים מעריכים את היתרונות של קידום ממומן וכתוצאה מכך הם מפספסים הזדמנות גדולה להצמיח את עסקיהם המקוונים במהירות בצורה מבוקרת ורווחית.

פרסום בתשלום עבור כל קליק, בין אם זה באמצעות מודעות בגוגל, מודעות בינג, מודעות פייסבוק או אפילו ציוצים מקודמים בטוויטר, הוא דרך נהדרת להגיע במהירות ללקוחות הפוטנציאליים שלך ולקדם את המוצרים והשירותים שלך.

מהי פרסום תשלום לפי לחיצה?

PPC או הידוע בכינויו פרסום בתשלום בחיפוש (PSA) הוא חלק משיווק במנועי חיפוש (SEM).

יחד עם קידום אתרים הם הדרכים העיקריות למקד לאנשים המשתמשים במנועי חיפוש (בעיקר גוגל ובינג) למצוא תשובות לשאלות, מידע כללי או מוצרים לקנות.

קידום ממומן כחלק מ- SEM

קידום ממומן (PPC) הוא אחד הכלים לשיווק במנועי חיפוש (SEM)

כפי שמונח המונח, כמפרסם אתה משלם רק כאשר מישהו לוחץ על המודעה שלך.

במהלך השנים דגם זה התפתח וקמפיינים של  קידום ממומן-PPC עשויים להשתמש במודלים אחרים של תמחור כמו מחיר לאלף הופעות (תשלום לאלף הופעות) או מחיר לרכישה (תשלום כאשר לחיצה על המודעה מובילה להמרה).

רעיון הכללי לגבי קידום ממומן-PPC הוא שהוא מאפשר לך להגיע לקהל יעד ממוקד על ידי ציון מי יראה את המודעות שלך (אם על ידי הזנת מילות מפתח ספציפיות או מאפיינים דמוגרפיים) ואתה משלם רק כאשר מישהו מבצע פעולה על המודעה שלך.

בואו נסקור בפרטים נוספים מדוע  קידום ממומן(ppc) חשוב לסטארט-אפים, לעסקים קטנים ובאופן כללי לכל חברה שרוצה לעשות עסקים ברשת.

# 1 – זה חסכוני

אחת התפיסות השגויות סביב קמפיינים של PPC קשורה לעלות.

אנשים רבים מאמינים ש- PPC הוא בזבוז כסף וזה מרחיק אותם מהשימוש בהם.

נכון שאם לא תקפידו על השקעת כספכם, בסופו של דבר תמצאו את התקציב על קניית תקווה ולא על תוצאות אמיתיות.

אבל, אם אתה פועל לפי הכללים הפשוטים האלה, אתה מגדיל את הסיכוי שלך להפוך את הקמפיינים שלך לרווחיים:

התחל לאט, למדוד ולהתחזק בגדול – כשאתה מתחיל עם PPC אל תזרוק את כל הכסף שלך על הקמפיין הראשון שלך אלא התחל עם קמפיין קטן ואז תלוי בתוצאות אתה יכול להוציא יותר כסף.

הכל ניתן למדידה מההופעות שהמודעות שלך תקבלו, קליקים שתקבל, ביקורים באתר שלך והמרות, כדי לוודא שאתה בוחן את המספרים האלה היטב לפני שאתה מוציא יותר.

אם אתה חדש במודעות AdWords, בינג או פייסבוק, עדיף להעסיק אנשי מקצוע שיגדירו את הקמפיינים עבורך ואז אם אינך יכול להרשות לעצמם לבצע אופטימיזציה לקמפיינים על בסיס חודשי, לפחות תדע שה- ' הבסיס 'נכון.

 

השתמש בדרכים להפחתת עלויות שלך – קמפיין PPC טוב הוא אופטימיזציה וישנן דרכים רבות להפחית את עלויות שלך ולהשיג יותר בפחות תקציב. אל תחשוב שהטכניקות הללו אינן מועילות, PPC הוא כמו קידום אתרים בו תהליך האופטימיזציה הוא מרכיב בסיסי.

המשך להגדיל את התקציב שלך כל עוד הוא רווחי – זה אולי הכלל החשוב ביותר בניהול PPC: הגדל את התקציב שלך במסעות פרסום רווחיים ולא במסעות פרסום שאינם.

בהתחלה זה נורמלי לנהל קמפיינים לא רווחיים מכיוון שתקופת האופטימיזציה עשויה לארוך מספר חודשים, אך בטווח הארוך, אתה לא צריך לבזבז כסף ללא תשואה חיובית.

למד מהמתחרים שלך – הצעד הראשון שיש לנקוט בעת יצירת קמפיין PPC חדש הוא לבחון מקרוב את מה שמתחרים שלך עושים. ישנם כלי בינה תחרותיים בעלות נמוכה כמו SEMRUSH שיכולים לספק לך מידע רב על התחרות שלך.

 למד כמה הם מוציאים, עבור אילו מילות מפתח הם מדורגים,  מהוא הקריאטיב במודעה בפועל הם משתמשים זה נתונים שתוכלו לקבל על ידי ניהול דוח ניתוח תחרות. חקר נתונים אלה והשתמש בהם לטובתך.

הוצא כסף על מילות מפתח המייצרות רווח – סיבה נוספת שהופכת את PPC לפיתרון פרסום יעיל ומשתלם היא שיש לך את היכולת לשלוט בתקציבים שלך ולהקצות אותם למילות מפתח או קהלים רווחיים.

כשאתה מגדיר את מסעות הפרסום שלך לראשונה, אתה מבצע זאת על סמך מה שאתה חושב שהוא עשוי לעבוד, אך לאחר מספר שבועות תראה שמילות מפתח (או קהלים מסוימות) משיגות ביצועים טובים יותר מאחרות.

השתמש במידע זה ובצע התאמות של הצעות המחיר והמטרות שלך בכדי לתת עדיפות רבה יותר לאזורים שעלולים להיות רווחיים ופחות או אף אחד לאחרים.

# 2 – זו השיטה המהירה ביותר להשיג מבקרים ממוקדים

כשאתה מנהל עסק מקוון אתה זקוק לתנועה, לא לכל סוג של תנועה אלא תנועה ממוקדת שיכולה להוביל ליותר מכירות ועסק.

קידום אתרים הוא הדבר הראשון שעולה בראש כשמדברים על תנועה ממוקדת, אך כולנו יודעים שלוקח זמן לעבוד כך שהחלופה הטובה ביותר הבאה שיכולה להביא לך תנועה ממוקדת במהירות היא PPC.

בעזרת מודעות Google תוכלו לבחור עבור אילו מילות מפתח להציג את המודעות שלכם ואלו יופיעו בחלק התחתון של תוצאות החיפוש של גוגל.

בעזרת מודעות פייסבוק תוכלו להגדיר את קהל היעד שלכם על סמך המאפיינים הדמוגרפיים הרבים שיש לפייסבוק לכולנו.

אני עובדת עם מספר עסקים שמרוויחים הרבה כסף דרך PPC מבלי שיש לי דירוג אורגני טוב.

ההצלחה שלהם קשורה לשלושה דברים:

  • איכות המוצרים שהם מציעים
  • המרת דפי נחיתה מאוד
  • קמפיין PPC מותאם במיוחד

אני לא אומרת שקל להשיג את התחומים הללו כבר מההתחלה, אבל זה המתכון להצלחה מקוונת.

SEO יכול בהחלט לעזור במיטוב המרות ואופטימיזציה של PPC אך SEO בלבד אינו יכול לעזור לעסק חדש לצמוח מהר.

ייתכן שיחלפו חודשים או שנים עד שקידום ה- SEO יביא תנועה ממוקדת בעוד PPC כמעט מיידי.

 

כמובן שהיתרונות מהשגת דירוג אורגני גבוה הם עצומים, אך אתה צריך להיות סבלני ולהיות תוכנית SEO טובה להגיע לשם.

# 3 – זו הדרך הקלה ביותר לבדוק אם המוצר שלך מוכר

יש לך אתר יפה ומוצרים מוכנים למשלוח אך אינך יודע אם המוצרים שלך מוכרים או אם האתר שלך מתגייר, מה הדרך המהירה ביותר לברר את האמת?

הרץ קמפיין בגוגל אדוורדס וקבל 1000 ביקורים ממוקדים ומודד את התוצאות.

זה יעלה לך לבצע את הבדיקה הזו, אך אם אתה שואף לנוכחות מקוונת לטווח הארוך, הכסף שאתה מוציא כעת על אופטימיזציה של אתר האינטרנט שלך והצעות מוצרים יניבו הכנסות נוספות בעתיד.

עסקים שאינם הולכים בדרך זו של בדיקות ואופטימיזציה אך מסתבכים ומאמינים כי אתר האינטרנט שלהם עובד והמוצרים שלהם נמכרים מכיוון שהם חושבים כך, נידונים להיכשל.

מה שהמעצב שלך ומפתח האינטרנט מחשיבים כידידותי למשתמש והמרה זה לא תמיד מה שעובד באמת עבור משתמשים וקמפיין PPC ממוקד יעזור לך למצוא את האמת.

# 4 – זה עובד היטב עם ערוצי שיווק דיגיטליים אחרים

פרסום PPC הוא מרכיב חשוב באסטרטגיית השיווק הדיגיטלי שלך ועובד היטב עם כל ערוצי השיווק האחרים.

לדוגמה:

אתה יכול להשתמש בקמפיינים של מודעות דינמיות שמיועדות לרשת החיפוש ולאפשר ל- PPC לומר לך אילו מילות מפתח מתאימות לאתר שלך.

אתה יכול להשתמש ב- PPC כדי לבדוק את האפקטיביות של מילות מפתח שונות כדי שתדע לאילו מילות מפתח יש למקד באמצעות SEO לטווח הארוך.

אתה יכול להשתמש ב- PPC כדרך להשיג התקנות נוספות ליישום הנייד שלך ולחיזוק השיווק שלך במובייל.

אתה יכול להשתמש ב- PPC כדי לקבל יותר הרשמות לדוא"ל ולהעשיר את מסעות הפרסום השיווקיים שלך בדוא"ל.

זה נהדר לאופטימיזציה מקומית לקידום אתרים – אתה יכול להשתמש ב- PPC כדי להעביר לקוחות לדלת החנות שלך או לקבל שיחות ישירות מלקוחות המחפשים מוצרים ושירותים באזור שלך.

# 5 – זה מאפשר לבצע טכניקות שיווק מתקדמות כמו Retargeting

אחת הדרכים היעילות ביותר להגדיל את ההמרות היא להשתמש במיקוד מחדש.

מיקוד מחדש או שיווק מחדש הוא טכניקה בה אתה יוצר קמפיינים וממקד לאנשים שכבר ביקרו באתר שלך אך לא ביצעו המרה.

לדוגמה, נניח שיש לך אתר שמוכר טבעות אירוסין.

לקוחות המחפשים לקנות טבעות אירוסין באופן מקוון עוברים תהליך קנייה הכולל חיפוש אחר המוצרים שהם רוצים ומסתכל באתרים שונים.

מסגרת הזמן לקבלת החלטה יכולה להתרחב ל 30 או 60 יום מכיוון שהמוצרים יקרים והמוכרים הזמינים הרבה.

 

זהו מקרה קלאסי בו מיקוד מחדש יכול להביא לתוצאות נהדרות.

על ידי הוספת פיסת קוד המסופקת על ידי גוגל אדוורדס, פייסבוק או אפילו טוויטר, אתה מאפשר לרשתות אלה לזהות באמצעות קובצי Cookie אנשים שביקרו באתר שלך אך לא רכשו ממך מוצר.

לאחר מכן יש לך אפשרות ליצור קמפיינים הממוקדים לאנשים אלו ולהציע להם תמריצים לבקר מחדש באתר שלך ולהשלים את תהליך הרכישה.

מתי כדאי להשתמש ב– PPC?

PPC מתאים כמעט לכל סוג של עסק.

אתה יכול להשתמש בו למכירת מוצרים, שירותים, העלאת מודעות למותג או קבלת לידים חדשים מפלטפורמות גוגל או מדיה חברתית.

כסטארט-אפ אתה יכול להשתמש ב- PPC ולנצל את כל היתרונות שתוארו לעיל וכעסק מבוסס, אתה יכול להשתמש ב- PPC כדי להרחיב את העסק שלך באופן מקוון נוסף.

השתמש ב- PPC כאשר יש לך הצעות (או אירועים) רגישים לזמן מכיוון שאף כלי שיווקי דיגיטלי אחר (מלבד שיווק במדיה חברתית) לא יכול לתת לך גישה מיידית לקהל היעד שלך.

השתמש ב- PPC לצורך שליטה במילות מפתח – גם אם יש לך דירוג אורגני טוב למילות מפתח מסוימות, אתה עדיין יכול להשתמש ב- PPC ולשלוט בתוצאות החיפוש.

מתי אסור להשתמש PPC?

באופן כללי PPC אינו בן לוויה טוב כאשר:

למוצרים שלך יש מחיר נמוך מאוד ולכן שולי הרווח אינם גדולים בכדי להתמודד עם עלות הפעלת קמפיינים של תשלום לפי לחיצה.

אל תנסה PPC אם אין לך את הידע לעשות זאת נכון. הפעלת קמפיינים ב- AdWords ובפייסבוק אינה קשה אך אם אינכם בטוחים כיצד הם עובדים, בסופו של דבר תפסידו הרבה כסף במינימום החזר.

המסר שלי ממאמר זה הוא ש- PPC הוא כלי חובה לשימוש כמעט לכל עסק ואם אתה עדיין לא משתמש ב- PPC, אתה מפסיד הזדמנויות גדולות לצמיחה.