5 סיבות לכך שאינך מקבל מספיק תנועה לאתר שלך

מדוע הבלוג שלי לא מקבל תנועה

ישנן סיבות רבות מדוע אתר או בלוג לא מקבלים מספיק תנועה.

הרבה אנשים שואלים בפורומים של " מדוע הבלוג שלי לא מקבל תנועה? ", וזו אולי אחת השאלות הפופולריות ביותר שנשאלו אי פעם.

למרבה המזל, יש תשובה לשאלה זו, לא פשוטה אבל עדיין כן יש הסבר מדוע אתרים מסוימים לא מצליחים למשוך תנועה.

פרמטרים כמו ותק בתחום, המוניטין של המחבר, מספר וסוג הפניות (קישורים נכנסים), אסטרטגיית מדיה חברתית ורעננות התוכן ממלאים את תפקידם.

אבל עבור האתר הממוצע הבעיה טמונה באזורים אחרים.

מה שתקראו בהמשך הם חמישה תחומים שלעתים קרובות מוזנחים על ידי בעלי אתרים משום שהם אינם מבינים את חשיבותם או מכיוון שהם לא יודעים כיצד לטפל בהם.

לפני שנכנס לפרטים, אל תשכח שכשאתה מבצע שינוי זה עלול לקחת מספר חודשים (או יותר) לפני שאתה רואה תוצאות חיוביות או שליליות, אז אתה צריך להיות סבלני לפני שתחליט אם משהו עבד או לא .

  1.   הבלוג שלי לא מקבל תנועה -תוכן שלך לא מספיק טוב

תאמינו או לא מנועי חיפוש ובעיקר גוגל הפכו יעילים מאוד בלהכיר תוכן טוב.

לכן, אם התוכן שלך לא מספיק טוב ואתר האינטרנט שלך אינו באיכות גבוהה , הסיכוי לדירוג גבוה ב- SERPs ולקבל תנועה מועט.

בימים עברו יכולת 'בקלות' להערים על מנועי חיפוש על ידי שליחת מספר קישורים נכנסים לתוכן שלך ולקבל דירוגים גבוהים, אך זה כבר לא המקרה.

מלבד מנועי חיפוש, בל נשכח מההשפעה העקיפה של המדיה החברתית על הדירוגים והתנועה.

מהו תוכן טוב וחשוב מכך איזה סוג תוכן יכול להביא לך תנועה?

לתוכן שמושך מבקרים באתר התכונות הבאות:

1 – זה מספק את כל הטיפים לתוכן של SEO  שידועים כפועלים אחרי פנדה ופינגווין.

2 – הוא מתפרסם באתר עם מספר קיים של דפים איכותיים (צמודים).

3- אם האתר שלך חדש, גם אם יש לך את התוכן הטוב ביותר, קשה לדרג אותו גבוה, במיוחד אם ישנם אתרים ישנים וגדולים יותר (מבחינת עמודים צמודים) באותו נושא.

4- אם אתה תמיד כותב לטובת מוצר, שיטה או שירות מסוים או אם אתה פשוט מפרסם טקסט שנכתב מחדש, אתה מאבד את זמנך.

תוכן טוב הוא מקורי ומתאר את שני צידי הסיפור.

5- משתמשים רוצים לקרוא תכנים עדכניים, וכך גם מנועי החיפוש והמדיה החברתית.

  1. הבלוג שלי לא מקבל תנועה-אתה מתמקד במילות מפתח בתחרות גבוהה

זו טעות נפוצה מאוד ואחת הסיבות החשובות ביותר לכך שאתר לא מקבל מספיק תנועה (לפחות ממנועי חיפוש).

שקול את שני הגורמים הבאים:

מס '1 – רק 10 מקומות זמינים בעמוד הראשון של ה- SERPs עבור כל מילת מפתח.

מנועי חיפוש מנסים להציג במקומות אלו דפים מאתרים מהימנים העומדים בקריטריוני הדירוג שלהם.

אם יש לך אתר חדש או אפילו אתר בוגר אך הוא פחות מהימן מאחרים, הדפים שלך לא יוצגו בדפים הראשונים (אם שניכם ממקדים לאותן מילות מפתח).

מס '2 – התחרות על כל מילות המפתח הפופולריות היא גבוהה מאוד, כך שאם אתה מכוון למילות מפתח פופולריות בלבד, יהיה קשה מאוד להשיג דירוג טוב.

אז אם מילות מפתח פופולריות אינן נשאלות, כיצד תוכלו להשיג תנועה?

התשובה נמצאת בשביל הארוך. כשאתה משתמש בכלי מילות המפתח של גוגל כדי לבצע מחקר מילות מפתח שלך, עליך לשאוף למילות מפתח עם זנב ארוך עם תחרות נמוכה .

לדוגמה:

נניח שאתה כותב על ירידה במשקל. מילת המפתח הפופולרית היא "כיצד לרדת במשקל במהירות" .

אם אתה כותב פוסט עם הכותרת "איך לרדת במשקל במהירות" ומפרסם אותו באתר שלך, סביר להניח שפוסט מסוים לעולם לא יניע תנועה אורגנית לאתר שלך מכיוון שכבר יש אלפי מאמרים אחרים עם אותו כותרת ומאמינים יותר אתרים.

אם מצד שני אתה עובר אחרי תחרות נמוכה, מילות מפתח עם זנב ארוך כמו "איך להוריד קילוגרמים" ואתה משנה את הכותרת ל"איך להפסיד 5 קילו במהירות ", אז הסיכוי שלך לדירוג בעמוד הראשון, בתנאי שאתה מקדם את פוסט הבלוג שלך בצורה נכונה הם גבוהים יותר.

רווחי התנועה פחותים בהשוואה למילות מפתח בתחרות גבוהה אך הדירוג למספר מונחים (גם אם מדובר בתחרות נמוכה) הוא דרך נהדרת להגדיל את אמון האתר.

אתה יכול גם לקרוא כיצד לבחור כותרות של פוסטים בבלוג כדוגמה צעד אחר צעד כיצד להשתמש בכלי מילות המפתח של גוגל כדי למצוא מילות מפתח עם תחרות נמוכה וזנב ארוך.

  1. הבלוג שלי לא מקבל תנועה-אתר האינטרנט שלך איטי

אנו יודעים בוודאות כי מהירות העמודים היא גורם דירוג ומחקרים שונים הראו כי סביר יותר שמשתמשים יבקרו שוב ושוב באתרים שנטענים במהירות.

ההיפך הוא הנכון: סביר יותר למשתמשים לצאת מאתר אינטרנט אם הוא לא נטען תוך 4-5 שניות.

אז יתכן והאתר שלך מדירג ומקבל תנועה ממנועי חיפוש או הפניות ממדיה חברתית, אך ברגע שהמשתמשים נוחתים על דף טעינה איטי, הם עוזבים בלי להיכנס.

מה יקרה כשאני גורמת לאתר שלי להיטען מהר יותר?

מהניסיון שלי אם תשפר את זמן הטעינה של אתר שיש לו כבר כמה דירוגים, התנועה תגדל מכיוון שהדירוג ישתפר .

אם האתר שלך איטי אך אין דירוגים בדף הראשון, על ידי תיקון הבעיה של מהירות העמוד, אתה מגדיל את הסיכוי שלך לעמוד או דפים ב -10 המיקומים הראשונים.

  1. הבלוג שלי לא מקבל תנועה-נפגעת מפנדה או מפינגווין

מנהל האתר או הבלוגר הממוצע לא יכול להיות מודע לפנדה או לפינגווין וכיצד השינויים האלגוריתמיים הללו משפיעים על מיקום הדירוג והתנועה שאתר עשוי לקבל מגוגל.

אם זו הפעם הראשונה שאתה שומע את המילים האלה, אז אני מציע לקרוא לך שני אלה מדריכים מהירים מוויקיפדיה:   פנדה ו פינגווין

מבחינת התנועה, אם נפגעת מפנדה או פינגווין או משינויים אלגוריתמיים אחרים, תראה שהתנועה שלך תצנח בצורה דרמטית מיום ליום.

אתה יכול לפתוח את דוח Google Analytics שלך ולברר את התאריך בפועל בו התנועה השתנתה והשווה לדף זה שמציג את התאריכים שגוגל שינתה את אלגוריתם הדירוג שלהם.

אם יש תאריך התאמה ובהתאם לשינויים, ייתכן שתצטרך לבצע מספר פעולות כדי לשחזר את התנועה שלך.

זו לא הייתה פנדה או פינגווין אבל עדיין אין לי מספיק תנועה, למה?

אם אתה נמצא במצב בו האתר שלך מעולם לא הצליח להשיג מספר לא מבוטל של מבקרים, אולי זה בגלל:

  • הוא עדיין צעיר (פחות מ 6 חודשים)
  • אין לך הרבה תוכן
  • אינך משתמש במדיה חברתית כדי לקדם את האתר שלך
  • אתה מבצע את אחת מהטעויות SEO האלה
  • אתה מתרכז רק בהשגת תנועה ממנועי חיפוש מבלי לחפש מקורות תנועה חלופיים .
  1. הבלוג שלי לא מקבל תנועה-שכרת את חברת הSEO הלא נכונה

לרוע המזל זה קורה לעתים קרובות מאוד. הרשת מלאה ב'חברות SEO 'שמבטיחים דירוג עמודים ראשונים אך במציאות מה שקורה הוא שהשיטות והטכניקות שלהם הורסים כל הזדמנות שיש לאתר שלך להשיג תנועה אורגנית.

כיצד לבחור חברת קידום אתרים אמינה?

סיכמתי כמה הנחיות כלליות כיצד למקם מיקור חוץ ב- SEO בהוצאת הון, אך ככלל האצבע אל תאמינו לשום דבר שקראתם באינטרנט לפני שתבדקו שוב את טענותיהם.

צור קשר עוד היום עם אוגמנט נגישות תקשורת ומידע לבניית חבילת קידום שמתאימה למידותייך!