כמו בעלי עסקים רבים, יכול להיות שהחלטת להשאיר את העיצוב והפיתוח של אתר האינטרנט שלך בידי חברת עיצוב אתרים כדי שתוכל למקד את תשומת ליבך בפרויקטים חשובים אחרים. יש כל כך הרבה דברים העוסקים בבניית אתר מהיסוד, מהמראה והפריסה בפועל לתוכן הממלא את הדפים לעבודת האופטימיזציה שמבטיחה שנמצא במנועי חיפוש.
למרות שיש כל כך הרבה היבטים של נוכחות מוצלחת ברשת, חשוב שלא תסתמכו אך ורק על כך שחברת עיצוב אתרים תהיה העיניים והאוזניים של האתר שלכם. אתה רוצה לקבל הבנה בסיסית של רכיבים אלה כדי לוודא שאתה מקבל שירות איכותי שישפיע לטובה על העסק שלך. אחרי הכל, האתר שלך הוא ככל הנראה הרושם הדיגיטלי הראשון שלקוחות פוטנציאליים מקבלים מהמותג שלך. אינך רוצה לוודא שאתה עושה רושם נכון ?
להלן על מה כדאי לשים לב 😊
בעלות על האתר
ללא ספק התפיסה השגויה הנפוצה ביותר בנושא עיצוב ופיתוח אתרים היא המקום בו נמצאת הבעלות על האתר . זה האתר של העסק שלך, אז הוא שלך, נכון? ובכן, לא בהכרח. אל תחתום על שום הסכם שירות לפני שאתה מבין מי הבעלים של מה. אינך רוצה לחכות עד שתשקול חברה אחרת שתגלה שהאתר שלך יימחק מכיוון שאתה לא הבעלים המורשה.
ישנם כמה מרכיבים עיקריים המשפיעים על בעלות, אך חשוב לציין כי איחסון אינו אחד מהם. כשמדובר במקום בו האתר שלך מאוחסן, לרוב תגייס את עזרת חברת איחסון (או חברת עיצוב אתרים שלך אם הם מציעים את זה). מה שחשוב לזכור כאן הוא שבלי קשר למקום בו מתאחסן האתר שלכם, הבעלות האולטימטיבית על האתר שלכם אינה מושפעת. זה פשוט המקום בו התוכן מאוחסן ומוגן.
מבחינת שם הדומיין שלך (נראה כמו yourwebsite.com ), עליך לרכוש / לרכוש זאת מרשם תחום (GoDaddy, למשל). רשם זה הוא הבעלים הרשמי של שם הדומיין, כך שאתה בעצם חוכר אותו לעסק שלך. אם בחרתם לוותר על כך, לחברה אחרת יש את הזכות לרכוש אותה לעצמם.
החלק האחרון של הפאזל הוא התוכן האמיתי של אתר האינטרנט שלך, הכולל טקסט, תמונות וסרטונים של כל עמוד. זה המקום בו אתה באמת צריך לשים לב. אם אתה עובד עם חברה שעושה עבודת תוכן ועיצוב כאחד, יש להציג בפניך הסכם בסוף הפרוייקט המפרט את הבעלות על תוכן האתר. אחרת, אתה תהיה זכאי אך ורק לאותם התוכן שאתה רימית.
המשמעות היא שאם תבחר לעבוד עם חברה שיווקית אחרת בתור, לסוכנות הקודמת יש את הזכות להסיר כל תוכן שיצרו עבורך. אם החברה לא מתייחסת לזה, זהו דגל אדום מרכזי ביחס לאמינותם. לעולם אל תצטרך לשאול מה יקרה אם בסופו של דבר תיקח את העבודה שלך למקום אחר. במקרים רבים החברה תהיה מוכנה לאפשר לך לשמור על התוכן, גם אם אתה כבר לא לקוח. אך עליכם לקבל זאת בכתב כדי להבטיח שום השלכות משפטיות.
מקוריות ואיכות תוכן
לא רק הבעלות על תוכן האתר שלך חשובה, אלא האיכות של זה. אחרי הכל, התוכן שלך הוא זה שמחנך את המבקרים, בונה אמון ובסופו של דבר עלול להוביל להחלטות רכישה. אם אינך מספק תובנות מעניינות ובעלות ידע ללקוחות פוטנציאליים, לא סביר שתוכל לשכנע אותם לשקול את החברה שלך בהמשך. ולא רק שתוכן איכותי חשוב למבקרים; חשוב גם למנועי חיפוש.
אלגוריתמי הדירוג של גוגל מתחשבים במקוריות ובאיכות התוכן , כך שאם התוכן שלך ספאם, מועתק ממקור אחר או ממולא באופן לא טבעי במונחים שאתה רוצה לדרג אותם, אל תחשוב שהם רק הולכים לתת לזה לחמוק. הדירוגים שלך יסבלו אם לא תספק חווית קריאה ולמידה חיובית למשתמשים.
תוכן אתר
אם אתה משתמש בחברה שיווקית לשירותי תוכן, חשוב לדעת מי כותב את התוכן עבורך. האם יש לחברה כותבים או פרילנסרים מיוחדים? האם הם מיקור חוץ את העבודה לחברה או מדינה אחרת? עליכם להיות מודעים למי האחראי לתוכן האתר שלכם ולתקשר איתם באופן קבוע כדי להבטיח כי המותג שלכם מיוצג היטב ושומרות על שיטות העבודה המומלצות בנושא SEO. ואם אינך מרוצה מתוכן שנוצר, החברה צריכה להציע לשכתב אותו עד שהציפיות שלך יתקיימו.
לבסוף, שאלו את עצמכם אם אתם כצרכן תרצו לקרוא תוכן זה! אם אתה לא מעוניין במה שאתה קורא או שהוא נראה מכירות מדי, רוב הסיכויים שקהל היעד שלך לא יאהב את זה. התוכן שלך צריך לכסות מגוון רחב של נושאים, לגשת אליהם מנקודות מבט שונות ולשמש כתשובות לשאלות נפוצות של לקוחות.
חברת עיצוב אתרים -מבנה תמחור ותשלום
אם אתה משווה כמה חברות שיווק דיגיטליות זו לצד זו, סביר להניח שתראה כמה הבדלים באופן הבניית תוכניות התמחור והתשלומים שלהם. חברות מסוימות מעדיפות תשלום במלואן לפני תחילת עבודה כלשהי, ואחרות מאפשרות ללקוחות לשלם בתשלומים חודשיים. ובעוד כמה טעונים לפי מספר השעות שמעצבים עובדים באתר, אחרים גובים לפי מספר העמודים שאתה צריך ליצור.
אל תתפסו יותר מדי עם הדרך בה אתם משלמים עבור השירותים שלכם אלא אם כן זרם ההכנסות שלכם מאוד תנודתי. מה שחשוב כאן הוא העלות הסופית של הפרויקט. כבעל עסק חסכני, זה יכול להיות מפתה לבחור בספק הזול ביותר; אבל אני ממליץ בחום על זה כאסטרטגיית היעד שלך מבלי להתעמק קצת במה שאתה באמת הולך להשיג.
תמחור חברת עיצוב אתרים
אם אתה משווה בין שתי חברות ואחת זולה משמעותית מהשנייה, יש סיכוי טוב שגם איכות העבודה תהיה נמוכה יותר. מצד שני, ספק בעלות גבוהה יותר אינו בהכרח התאמה טובה יותר. באמת הקדש זמן לדון באפשרויות שלך עם מספר חברות והשווה את מה שאתה מקבל עבור העלות. זה עשוי לגרום לך להיות נוטה יותר לבחור ספק יקר יותר שמציע שעות אימונים ותמיכה נוספות על פני אחד שהוא יותר מבחר חלקי.
גורמים אחרים שישפיעו על עלות חבילת עיצוב כוללים את מספר העמודים הדרושים לך, בין אם אתה משתמש בתבנית או בעיצוב מותאם אישית, ואם אתה מקבץ שירותים אחרים עם העיצוב, כמו SEO, שיווק במדיה חברתית , או בלוגים. כל חברה שתבחר צריכה להיות שקופה לחלוטין ביחס לעלויות הכרוכות בפרויקט, להציע אפשרויות חבילות ואפילו לדון אתך מדוע הם מתומחרים גבוה יותר ממתחרה. ודא שאתה מודע לכל עלויות בלתי צפויות אמור להיות באחריותן, אך ייתכן שתשאל את השאלות הקשות.
תהליך ארגון ותכנון
משהו שבעלי עסקים מתעלמים ממנו לעיתים קרובות בכל הקשור לעיצוב אתרים הוא רמת הארגון והתכנון הנכנסים אליו. קל להיקלע לאיכות השירות הניתן, אך אל תזלזל בחשיבות מועדי התקשורת והתקשורת הרגילה.
תמיד צריך להיות לך ציר זמן של השלמת כל שלב בתהליך העיצוב כדי שתדע אם הדברים מתקדמים כמתוכנן או שהצוות נופל מאחור. עם חברות קטנות יותר, יתכן שהפרויקט שלך לא יתבצע בצורה מתוזמנת בצורה מסוימת, אך ייתכן שתשיג חוויה מותאמת אישית יותר על ידי קביעת קבוצה קטנה יותר של אנשי קשר כדי לשמור על קשר. חברה גדולה ככל הנראה תעשה דברים במהירות, וזה מועיל אם אתה נתון במצוקת זמן, אך יתכן שיהיה לך קשה יותר לתזמן שיחות או פגישות עם הצוות שלך. לא משנה גודל או היקף החברה שתבחרו, לעולם אל תישארו תוהים כמה זמן ייקח לעשות משהו.
חברת עיצוב אתרים – איך הם מאורגנים
כמו מרבית המצבים, תקשורת היא המפתח. אתה אמור להיות מסוגל לדבר באופן קבוע עם צוות העיצוב שלך, בין אם זה דרך דואר אלקטרוני, שיחות טלפון או באופן אישי ולקבל תשובות לכל שאלה או חשש במהירות. באופן אידיאלי, נסו לנהל שיחות מתוזמנות מדי שבוע או דו שבועי כדי לדון בהתקדמות ובכל הקצוות הרופפים שצריך לקשור. עיצוב אתרים מוצלח מצריך שיתוף פעולה של שני הצדדים, החלפת מידע ורעיונות באופן קבוע, כך שתקשורת קבועה תעזור לשמור על כולם במשימה.
חשוב לדעת בדיוק מי עובד באתר שלך ואת התפקיד שכל אחד מחברי הצוות ממלא, כדי שתדע למי לפנות עם שאלות ספציפיות. צוותי עיצוב אתרים צריכים להיות בעלי ניסיון וניסיון על פני כמה היבטים של שיווק דיגיטלי, כולל SEO, עיצוב גרפי, קידוד ועוד.
מוניטין של חברת עיצוב אתרים
לבסוף, המוניטין של החברה הוא קריטי להצלחת כל עבודה שביצעת באתר שלך. בין אם הם מוצגים באתר החברה ובין אם אתם מבקשים מהם ספציפית, עליכם לקבל גישה למחקרי מקרה ותיקים של פרויקטים דומים שהם סיימו, יחד עם משוב מהלקוחות על הניסיון שלהם בעבודה. כל חברה שמהססת לספק מידע זה לא ראויה לעסק שלך. עליכם לדעת שיש להם ניסיון בעבודה עם חברות כמו שלכם, ושהלקוחות שלהם מרוצים מהשירותים שהם קיבלו.
מוניטין של חברת עיצוב אתרים
בנוסף למשובים הניתנים על ידי החברה, כדאי לך להקדיש זמן לייעוץ בביקורות בגוגל, הלשכה לעסקים טובים יותר, ועוד. שימו לב הן למספר הביקורות והן לדירוג הממוצע, וקחו את הזמן לקרוא את נימוקו של הלקוח לדירוג שלו כדי לקבוע אמינות. לדוגמה, לקוח שמסביר כיצד התנועה ברשת שלהם גדלה עקב עיצוב מחדש תתן תובנה חשובה אם הם עשויים להתאים לך או לא.
זמן להתחיל
יש הרבה מה לקחת בחשבון כשמדובר בבחירת החברה המתאימה שתתכנן ותפתח את אתרך. זה חלק חשוב כל כך מהנוכחות המקוונת שלך, שזו לא החלטה שאתה רוצה למהר או לקבל בלי כל המידע הדרוש. אבל אם תקדיש את הזמן להעריך חברה לעיצוב אתרים מכל הזוויות ותשמע מה יש ללקוחות שלהם לומר, תוכל לקבל החלטה מושכלת המתאימה ביותר לעסק שלך.
אוגמנט נגישות מידע ותקשורת – בניית אתרים ופתרונות אונליין מותאמים. כל הזכויות שמורות 2024 ©