כיצד להגדיל תנועה ממוקדת באתר שלך

שיווק מכוון מטרה

כיצד להגדיל את התנועה הממוקדת באתר

להגדיל את התנועה הממוקדת באתר

תנועה ממוקדת היא צורת התנועה החשובה ביותר שתוכלו להגיע לאתר האינטרנט שלכם. מבקרים ממוקדים מגיעים לאתר שלך מסיבה ספציפית וזה מגדיל את הסיכוי שלך להמיר אותם ללידים או ללקוחות.

במדריך זה תלמד מהי תנועה ממוקדת, מדוע חשוב להצלחה של עסק מקוון ואת הצעדים הבאים לביצוע תנועה ממוקדת יותר באתר.

  • מהי תנועה ממוקדת?
  • מדוע חשוב תנועה ממוקדת?
  • כיצד להשיג תנועה ממוקדת יותר?

מהי תנועה ממוקדת?

תנועה ממוקדת היא המונח המשמש לתיאור אנשים המבקרים באתר בכוונה מכיוון שהם מאמינים שהוא יכול לספק את כוונתם. זו יכולה להיות תשובה לשאלה או פיתרון לבעיה באמצעות מוצר או שירות.

ההבדל בין תנועה ממוקדת לתנועה רגילה (שאינה ממוקדת) הוא שלמבקרים ממוקדים יש מטרה ספציפית בראשם בזמן שמבקרים רגילים גולשים באינטרנט מבלי שתהיה להם מטרה מסוימת.

במילים אחרות, תנועה ממוקדת היא האנשים שמבקרים באתר מתוך כוונה לבצע פעולה.

הרשה לי לתת לך כמה דוגמאות כדי להבין את ההבדל בין השניים:

אנשים המבקרים ב- amazon.com המחפשים "לקנות מכונת קפה מסנן" נוטים יותר להמיר (כלומר לבצע רכישה) מאשר אנשים שנכנסים לאמזון מכיוון שהם רוצים להציג את ההצעות האחרונות.

באופן דומה, מניסיוני באתר זה, אנשים המחפשים " חבילות SEO לעסקים קטנים " נוטים יותר למלא את טופס ההזמנה מאשר אנשים שמגיעים לאתר שקוראים את פוסטים בבלוג.

מדוע תנועה ממוקדמת חשובה?

ישנן סיבות רבות מדוע תנועה ממוקדת חשובה לאתר אינטרנט. המשמעותיים ביותר הם:

עלייה בהמרות – סביר יותר שהמבקרים ממוקדים להמיר משמעות הדבר:

לידים מוסמכים יותר – אתרי אינטרנט יכולים לקבל את הלידים ולהמיר אותם ללקוחות באמצעות שיווק בדוא"ל , מיקוד מחדש או תקשורת אחד לאחד.

מכירות נוספות – שיעור ההמרות של תנועת יעד גבוה יותר בהשוואה לתנועה רגילה שאינה ממוקדת.

גידול מנויי דוא"ל – אם אתה מצליח לשמור על מבקרים ממוקדים מאושר למרות ניסיון תוכן האתר שלך אז כנראה שהם יבקרו שוב גם להירשם לרשימת הדיוור שלך.

הקטנת עלויות רכישת לקוחות – עלות רכישת לקוח חדש תהיה פחות וזה אומר שתוכלו להשיג יותר לקוחות מבלי להגדיל את התקציב.

הגדל את הכנסות הפרסום – סיכוי גבוה יותר שמבקרים ממוקדים ילחצו על מודעה למוצר שהם מעוניינים בו וזה יתבטא בהכנסות ממודעות רבות יותר. (ראה גם: כיצד להגדיל את הרווחים שלך ב- AdSense ).

עלייה בשיתופי המדיה החברתית: מבקרים ממוקדים ישתפו משהו בפייסבוק או בטוויטר אם הם באמת אוהבים את זה. אין לי נתונים סטטיסטיים שמגבים את ההנחה הזו אבל הגיוני לאהוב משהו אם זה יפתור את הבעיה שלך (למקרה שאתה מחפש תשובות) או מספק את הצורך (למקרה שאתה מחפש מוצרים).

כיצד להשיג תנועה ממוקדת יותר?

הדרכים הטובות ביותר להגדיל את התנועה הממוקדת המגיעה לאתר שלך הן:

  • בצע אופטימיזציה לאתר שלך לקידום אתרים
  • הפעל מסעות פרסום בתשלום
  • הפעל קמפיינים במדיה חברתית ממוקדת
  • בצע אופטימיזציה לאתר שלך לתעבורת סלולרי
  • צור אפליקציה סלולרית מקורית
  • השקיעו בשיווק תוכן
  • כוון מחדש את המבקרים באמצעות מודעות מדיה חברתית
 

1.בצע אופטימיזציה לאתר שלך לקידום אתרים

תנועה במנועי חיפוש, בין אם היא בתשלום ובין שהיא אורגנית, ממוקדת מאוד מכיוון שאנשים משתמשים במנועי חיפוש למטרה.

למעשה, תנועה אורגנית היא הסוג הטוב ביותר של תנועה ממוקדת שתוכלו להשיג.

בכדי לנצל זאת, אתר האינטרנט שלכם צריך להופיע באחד המיקומים העליונים של תוצאות החיפוש והדרך לעשות זאת היא באמצעות אופטימיזציה למנועי חיפוש (SEO).

מדוע אתה זקוק לדירוג העמודים המובילים? הסיבה היא פשוטה: מרבית התעבורה במנועי חיפוש עוברת לאתרים המופיעים ב -5 המיקומים הראשונים, כך שאם אתה רוצה להשיג חלק מהתנועה הממוקדת, אתה צריך להיות שם נוכחות.

דירוג SEO ושיעור קליקים (שיעור קליקים)

מרבית התנועה במנועי חיפוש עוברת לחמש התוצאות המובילות.

יתר על כן, זה לא מספיק כדי להופיע בראש אבל זה צריך להיות למונחי חיפוש הקשורים להצעות העסקיות שלך.

כיצד ניתן לייעל את אתר האינטרנט שלך כך שיופיע גבוה ב- SERPS עבור מילות המפתח החשובות לעסק שלך?

על ידי שילוב של סוגים שונים של קידום אתרים יחד על ידי הוכחת סוג התוכן הנכון גם למנועי חיפוש וגם למשתמשים.

להלן סקירה כללית של תהליך קידום אתרים, תוכל להשתמש במשאבים שלהלן למידע נוסף.

שלב 1

השלב הראשון הוא לוודא שמנועי חיפוש יכולים לגשת לדפים שלך ולאינדקס אותם ללא בעיות. בעולם ה- SEO זה מכונה SEO טכני .

פועלים מנועי חיפוש הדרך הוא על ידי סורק את האינטרנט ומוסיף דפים לרשות האינדקס שלהם, כך שהם יכולים להילקח בחשבון על ידי אלגוריתמי הדירוג.

אם האתר שלך לא מותאם לשלב ה- SEO הטכני, הדפים שלך לא יהיו חלק מהאינדקס של מנוע החיפוש והוא לא יופיע בחיפושים.

שלב 2

השלב השני הוא לוודא שמנועי חיפוש יכולים להבין את הקשר התוכן שלך. זה מושג על ידי שליחת אותות שונים דרך התוכן שלך.

תהליך זה של כתיבת תוכן ידידותי לקידום אתרים ידוע בשם SEO בעמוד .

שלב 3

השלב השלישי הוא לקבל הפניות מאתרים קשורים אחרים באינטרנט. בהתייחסויות, אנו מתכוונים לקישורים המפנים מאתרים אחרים לאתר שלך. בענף ה- SEO זה מכונה SEO מחוץ לדף .

מדוע קישורים נכנסים חשובים? האלגוריתם של גוגל רואה בקישורים הנכנסים 'הצבעות אמון' וזה יכול להשפיע לטובה על המיקום שאתרך מופיע ב- SERPS עבור מילת מפתח נתונה.

לכן, אם אתה רוצה לקבל נתח זעיר מהתנועה הכוללת שנוצרת על ידי גוגל ומנועי חיפוש אחרים, הוא לוודא שאתר האינטרנט שלך ממוטב SEO.

2.הפעל מסעות פרסום בתשלום

מלבד קידום אתרים, דרך נוספת להשיג תנועת חיפוש ממוקדת היא להשתמש בפלטפורמות כמו מודעות גוגל ומודעות בינג. פלטפורמות אלה מאפשרות לך להפעיל קמפיינים בתשלום ולהציג את המודעות שלך בתוצאות החיפוש של גוגל ובינג עבור מילות מפתח ספציפיות.

בניגוד לקידום אתרים שיכול להביא לך תנועה בחינם, במקרה של פרסום חיפוש בתשלום אתה משלם למנוע החיפוש תשלום בכל פעם שמישהו לוחץ על המודעות שלך. בשנת שיווק דיגיטלי , זה נקרא לשלם לכל קליק פרסום.

קמפיינים של PPC הם הדרך המהירה ביותר להשיג תנועה ממוקדת. זוהי שיטה המתאימה לאתרים חדשים ומבוססים כאחד והתוצאות הן מיידיות.

החיסרון הוא שבמקרים רבים העלויות גבוהות ולא ישאירו לך שום מרווח להרוויח. בנוסף, זו תוכנית עסקית גרועה להיות תלויה במאה אחוז בפרסום בתשלום.

לכן, אם אתם פותחים עסק מקוון כעת ורוצים להשיג תנועה ממוקדת במהירות, תוכלו להתחיל עם מודעות PPC אך יחד עם זאת, עליכם גם להתחיל לעבוד על קידום אתרים שלכם.

המטרה שלך צריכה להיות להגיע לנקודה בה תוכלו לקבל תנועה חופשית רבה יותר ממנועי חיפוש ולצמצם בהדרגה את הוצאות הפרסום בתשלום.

עד לא מזמן התנועה מצד המדיה החברתית נחשבה כלא ממוקדת ולמרות שזה לא בסדר לחלוטין, הדברים השתנו באופן דרמטי בשנתיים האחרונות.

כל הרשתות החברתיות הגדולות (חושבים שפייסבוק, אינסטגרם, טוויטר, פינטרסט, ולינקדאין) שיפרו את האלגוריתמים שלהם כדי להפוך את הרשתות החברתיות לממוקדות יותר.

הדרך להשיג תנועה ממוקדת מרשתות מדיה חברתית היא להשתמש בפלטפורמות הפרסום שלהן ולהריץ קמפיינים בתשלום.

אמנם אינך יכול להשתמש במיקוד מבוסס מילות מפתח (כמו מודעות Google), אך אתה יכול להציג את המודעות שלך בפני קבוצה ספציפית מאוד של אנשים המשתמשים בתנאי מיקוד אחרים כמו מיקום המשתמש, המכשיר, הגיל, המגדר, הסטטוס החינוכי והאינטרסים שלו.

הגמישות הזו שמציעות הרשתות החברתיות מאפשרת למפרסמים לפלח את הקהל בקבוצות ולהראות להם מודעות שונות, המדמה את הצעדים והקבוצות של משפך מכירות טיפוסי.

דוגמה כיצד ניתן להשיג תנועה ממוקדת מפייסבוק

לדוגמה, נניח שאתה רוצה להשתמש בפייסבוק כדי לקדם את הקורסים המקוונים שלך לקהל האמריקני, הקמפיינים שלך עשויים להיראות כך:

קמפיין מס '1 (כללי) – מכוון לאנשים החיים בארה"ב בין הגילאים 25-55 המעוניינים בנושאים הקשורים ל'שיווק דיגיטלי'.

קמפיין מס '2 (ממוקד) – מקד לאנשים שקיימו אינטראקציה (שיתפו, ראו את הסרטון שלך, אהבו, הגיבו) על מסעות הפרסום הקודמים שלך.

קמפיין מס '3 (ממוקד מאוד) – מקד לאנשים (ממסע פרסום מס' 2) שביקרו בדפי המכירה שלך בגלל מודעת פייסבוק.

3.אופטימיזציה של אתר האינטרנט שלך לתנועה בנייד

למרות שזה די זהה לתנועת מנועי החיפוש שהוסבר לעיל, ראוי לציין שאם אתה עוקב אחר תנועה ממוקדת מצד מבקרים במובייל, אתה צריך להיות בעל אתר אינטרנט ידידותי לנייד אחרת לא תוכל להגיע למשתמשים בנייד.

גוגל רצינית מאוד בחיפוש במובייל ואם האתר שלך לא מותאם למובייל הוא לא ייכלל בתוצאות החיפוש של גוגל או ליתר דיוק, לא יהיו לו סיכויים להשיג דירוג גבוה בחיפוש במובייל.

  • אתר המותאם למובייל מכיל את המאפיינים הבאים:
  • זה קל לשימוש ונראה טוב בכל המכשירים
  • זה נטען במהירות (פחות משלוש שניות)
  • זה מאפשר למשתמשים לבצע את אותן פעולות כמו שולחן העבודה
  • יש לו אותו תוכן או קשר הדוק לזה של שולחן העבודה
  • אין בו פסי גלילה אנכיים
  • קל לקרוא את הטקסט והכפתורים גדולים מספיק כדי להיות נגישים ביד

אם לא מתקיים אחד מהתנאים לעיל, לא תדרג גבוה בחיפוש ומסעות הפרסום שלך ב- PPC ופייסבוק עשויים להיכשל מכיוון שרוב המשתמשים בכל הרשתות בשימוש במכשירים ניידים ולא בשולחן העבודה.

לכן, אם אתה רוצה תנועה ממוקדת וודא שאתה פועל בגישה ראשונה לנייד בעת תכנון אתר האינטרנט שלך ודפי הנחיתה.

4.צור אפליקציה סלולרית מקורית

עבור רבים זו עשויה להיות הפתעה, אך אפליקציות סלולריות מקומיות יכולות להביא ביקורים ממוקדים באתר ולאפשר לי להסביר מדוע.

אפליקציה סלולרית מקורית (לאנדרואיד או לאייפון) מועלה לשווקי המובייל ועל מנת להוריד אותה, המשתמשים צריכים לבצע פעולות מסוימות (חפשו אותה, מצאו אותה והורידו אותה).

העובדה שמשתמשים מחפשים משהו ספציפי הופכת אותם לממוקדים ואם תוכלו להצליח לספק את צרכיהם, תוכלו לזכות בלקוחות (אם אתם מוכרים משהו) או לקוראים חדשים (אם אתם מפרסמים תוכן).

איך אתה יכול לנהל תנועה ממוקדת לאתר באמצעות אפליקציה מקורית לנייד? בפועל זה קצת יותר מסובך מאשר ליצור אפליקציה ולהעלות את האפליקציה לשווקי המובייל.

עליכם לחשוב איזה סוג אפליקציה ליצור, כיצד לקדם את האפליקציה שלכם כך שהיא לא תאבד במיליוני האפליקציות שכבר קיימים בשווקים ההם והכי חשוב כיצד לגרום למשתמשים באפליקציות סלולריות לבקר באתר שלכם ולבצע פעולה.

על האפליקציה להציע למשתמשים מידע שימושי ויקר, כך שיהיה תמריץ להוריד אותם.

בהתאם לסוג האתר, האפליקציה יכולה לנצל את מלוא יכולות המכשירים ולהציע למשתמשים חוויה אחרת או לתת להם דרך חלופית לגשת לתוכן האתר במכשירים הניידים שלהם.

כיצד לקבל ביקורים נוספים מהאפליקציה? דרך מערכת התראות האפליקציה. בכל פעם שתפרסם תוכן חדש באתר שלך, משתמשי האפליקציות לנייד יקבלו הודעה.

אם אתה לוקח בחשבון שהאדם הממוצע בודק את הטלפונים שלו 110 יום ביום, חלקם ילחצו על ההתראה ויבקרו באפליקציה שלכם וחלקם יעברו על קישור או באנר פנימי ויבקר באתר האינטרנט שלכם.

מספר המבקרים שתוכלו לקבל בשיטה זו אינו משתווה לתנועת מנועי חיפוש או מודעות בתשלום, אך הוא ממוקד מאוד.

5.השקיעו בשיווק תוכן

אחד מערוצי השיווק הדיגיטלי שיכולים לייצר תנועה ממוקדת מאוד לאתר הוא שיווק תוכן.

באמצעות שיווק תוכן, באפשרותך לקבוע אסטרטגיה ליצירת תוכן למיקוד לקהל ספציפי.

האופן בו הדבר נעשה הוא על ידי ביצוע מחקר מילות מפתח כדי לגלות מה המשתמשים מחפשים בגוגל ולבנות קמפיינים לקידום אתרים בכדי למקד את מילות המפתח הרלוונטיות לעסק שלכם.

כדי לוודא שאתה ממקד לקהל הנכון עם התוכן שלך, עליך להקפיד על מילות מפתח שיש בהן כוונה גבוהה. בדרך כלל מכנים מילות מפתח אלה מילות מפתח בעלות זנב ארוך .

הנה דוגמא להבנת זאת טוב יותר. בואו נניח שיש לכם מוצר שעוזר לאנשים לשתול עגבניות אדומות יפות.

במהלך ביצוע מילות המפתח שלך תבחין שמילות מפתח כמו 'צמח עגבניות' או 'מתי לתכנן עגבניות' הן בעלות נפח חיפוש גבוה.

זה נהדר אך סביר יותר שאנשים אלה הנמצאים בשלבים המוקדמים של נטיעת עגבניות, אינם זקוקים למוצר שלך. לכן, גם אם תצליחו להשיג דירוגים גבוהים עבור מונחים אלו, תקבלו תנועה רבה אך לא תצליחו להכניס מכירות רבות מכיוון שהתנועה אינה ממוקדת.

אם מצד שני אתה יוצר תוכן סביב 'מדוע צמחי העגבניות שלי הופכים לצהובים', סביר להניח שתרוויח מכירות רבות מכיוון שהתנועה ממוקדת. לאנשים יש בעיה מאוד ספציפית ויש לך פיתרון נהדר עבורם.

לכן, כדי להשתמש בשיווק תוכן בכדי להניע תנועה ממוקדת יותר לאתר שלכם, עליכם לקחת בחשבון את כוונת המשתמש ולא את הפופולריות של מילת מפתח.

6 .תרגט מחדש את המבקרים באמצעות מודעות מדיה חברתית

זה נורמלי שרוב המשתמשים המבקרים באתר שלך לא יבצעו את הפעולות הרצויות לך. רובם יבואו וילכו, אחרים יבזבזו זמן באתר ואז יעזבו בעוד שאחרים יהפכו ללקוחות או מנויים.

אחת הדרכים להחזיר את המשתמשים ובסופו של דבר להפוך אותם ללקוחות היא באמצעות קמפיינים שמגבים מחדש.

כפי שמוצג בתרשים למעלה, באמצעות מיקוד מחדש אתה יכול להציג מודעות (בגוגל או בפייסבוק) בפני אנשים שכבר ביקרו באתר שלך פעם אחת.

הסיבה ששיטה זו עובדת היא שאנשים כבר מודעים למותג שלך, ולכן כאשר הם רואים מודעה רלוונטית בפייסבוק או בגוגל, סביר להניח שהם יבקרו באתר שלך מחדש. זו גם הסיבה שאנשים אלה נחשבים לממוקדים מאוד.

אחת הדרכים לשפר את הביצועים של מסעות הפרסום שלך מחדש היא לא למקד לכל מי שביקר באתר שלך, אלא רק לאנשים שביצעו פעולה ספציפית.

לדוגמה, אתה יכול לפלח את הקהל שלך כך שיכלול רק משתמשים שביקרו ביותר מדף אחד או שבילו יותר מ- 60 שניות באתר שלך.

תנועה ממוקדת חשובה מאוד להצלחה ארוכת טווח של אתר או עסק מקוון. משתמשים המבקרים באתר שלך עם כוונה ספציפית בראש, נוטים יותר לבצע פעולה (להפוך ללקוחות, להירשם לניוזלטר, לשתף במדיה חברתית) מאשר מבקרים 'רגילים'.

תנועת מנועי חיפוש, בין שהיא אורגנית ובין שהיא בתשלום, היא הצורה הטובה ביותר של תנועה ממוקדת שתוכלו להשיג.

כדי להשיג תנועת חיפוש אורגנית ממנועי חיפוש, עליכם לעשות שני דברים:

ודא שאתר האינטרנט שלך מותאם במיוחד לקידום אתרים

מקד מילות מפתח עם זנב ארוך באמצעות התוכן שלך.