אסטרטגיית שיווק במדיה חברתית שיעזרו לך ב 2020

מדיה חברתית-אסטרטגיית כלים לשיווק שיעזרו לך למנף אותם ב שנת 2020

אם היה לי שקל לכל פעם שהתבקשתי לחשוף את הכלים בהם אני משתמשת כרגע כדי לנהל את לקוחותינו בפעילויות מדיה חברתית ושיווק דיגיטלי, הייתי בחורה עשירה מאוד. מאחר שיש כל כך הרבה אפשרויות בחוץ שתוכננו במיוחד כדי לסייע לגבות את נוכחותך המקוונת, החלטי לעזור לכם בהצגה של 5 כלים לשיווק מדיה חברתית שאני אישית משתמש בהם יום יום.

הצהרת אחריות – אם אתה מחפש כלי קסם שיכול להניע את העסק שלך לחלל במינימום מאמץ, אני ממליצה לך לסגור כרטיסייה זו ולחשוב מחדש אודות הנימוק שלך מאחורי האסטרטגיה הנוכחית שלך. למרות שישנם אלפי כלים ייחודיים לשימוש בימים אלה, ראוי לציין כי מומחיות, אסטרטגיה ומסירות עדיין יידרשו.

ההצעות הבאות אינן מופיעות על פי סדר חשיבות, אלה מוצגות באופן שרירותי במטרה לעזור למשווקים ובעלי עסקים אחרים להישאר רלוונטיים, תוך שמירה על פעילויות השיווק שלהם במדיה חברתית.

1. Hootsuite

אתר: https://hootsuite.com

תמחור: חינם (תוכניות בתשלום מתחילות ב- £ 25 לחודש)

פרטים: Hootsuite היא פלטפורמת ניהול מדיה חברתית שנועדה להקל על עסקים ואנשי שיווק לתזמן פוסטים, לנתח ביצועים ולנהל מספר חשבונות בבת אחת.

אם אתה בודק חשבונות מדיה חברתית בתדירות גבוהה כמוני, Hootsuite בקרוב יהפוך לחבר הכי טוב שלך (סמוך עליי). לא רק שאתה יכול לנהל חשבונות מרובים מפלטפורמה אחת, אתה יכול גם לתזמן אסטרטגית את הפוסטים שלך מראש. התכונות החדשניות של Hootsuite לא עוצרות שם, אתה יכול גם לפקח על מעורבות המשתמשים ולהגיב באופן מיידי על פני פלטפורמות.

יתרון מרכזי נוסף לכלי התזמון החזק הזה הוא לוח וממשק העבודה לניתוח – כאן תוכלו לפקח על ביצועי הפוסטים והקמפיינים שלכם, זה מאפשר לכם לראות מה עובד ומה ולא עובד. תכונה זו שימושית במיוחד בעת הדיווח על המאמצים שלך לבעלי עניין ולקוחות.

בנוסף, Hootsuite מציעה גם אפליקציית אנדרואיד ו- iOS וכן הרחבת Chrome נפלאה (Hootlet) המאפשרת לפרסם ולתזמן תוך כדי תנועה או תוך כדי גלישה באינטרנט.

כלים אחרים דומים: Buffer, Sprout Social, SEM Rush, Zoho

2. קנווה

אתר: https://www.canva.com

תמחור: חינם (תוכניות בתשלום מתחילות ב- £ 8 לחודש)

פרטים: Canva הוא הנשק הסודי שלי בכל הזמנים לעבודות עיצוב גרפי מהירות, מקצועיות ויצירתיות תוך כדי תנועה. לדעתי, כל בעל מקצוע עסקי ושיווקי צריך להרים את השרוול הזה! לא רק שתוכלו לייצר גרפיקה מקצועית בכמה לחיצות, לקנווה יש גם ספריית תבניות שתוכננו במיוחד כדי להתאים לצרכים של פעילויות השיווק במדיה חברתית דיגיטלית וחברתית, כך שאינכם צריכים לדאוג להחלטות ולפורמטים של קבצים.

מה שיפה בקנווה הוא שהיא מאפשרת לכל אחד ליצור תמונות יפות המושכות את העין מאפס ולא צריך לסמוך על משאבים אחרים כמו מעצב גרפי. ממשק הגרירה והשחרור הקל יחד עם ספריית הנכסים האינסופית פירושו שלעולם לא תחסר ברעיונות – בנוסף לפלטפורמה העיקרית הם מציעים גם אפליקציית אנדרואיד ו- iOS. למי שמחפש לשמור על מצוינות חזותית תוך כדי תנועה.

כלים אחרים הדומים לקנבה: קרלו, פיקסל, סטנסיל.

3. עוקב וונק

אתר: https://followerwonk.com

תמחור: חינם (תוכניות בתשלום מתחילות ב- £ 8 לחודש)

פרטים: אם אתם מחפשים לצלול לעומק בטוויטר, אין כלי טוב יותר מאשר עוקב וונק. אתר פנטסטי זה מאפשר לך לנתח, לעקוב ולמיין עוקבים בקבוצות ודוחות מוגדרים. מטרת הכלי היא לעזור לך לבנות הבנה טובה יותר של הקהל שלך, כך שתגדיר את האסטרטגיה שלך בהתאם.

תכונה בה אני משתמשת הרבה ב- Follower Wonk היא ניתוח העוקבים אחר הטוויטר שלהם – דו"ח זה מציג בבירור את זמני חשבון הטוויטר שלך, מתי הוא פעיל ביותר לעומת הזמנים של העוקבים שלך. תכונה פשוטה ויעילה זו ממש אומרת לך מתי סביר להניח שהקהל שלך יעסוק בתוכן שלך, ועוזר לך לתזמן ציוצים בצורה יעילה יותר.

כלים אחרים הדומים לעוקב וונק: פשוט נמדד, Sprout Social, SEM Rush,

4. פקסלס

אתר: https://www.pexels.com

תמחור: חינם

פרטים: Pexels הוא אתר תמונות מקוון המספק תמונות וצילומי וידיאו באיכות גבוהה לקהל הרחב בחינם. כלי ידידותי למשתמש, המתעדכן לעתים קרובות ומנוהל על ידי הקהילה, אמור להיות בכל ארסנל המשווקים, לדעתי האישית.

המטרה העיקרית של Pexels היא למעשה די פשוטה, הם רוצים לספק למעצבים, סופרים, משווקים, בוני אתרים, מפרסמים ומתכנתים תמונות יפות ומקצועיות בלחיצת כפתור מבלי להיכנס להוצאות פיננסיות מיותרות.

מחקרים שנעשו בפלטפורמות כמו טוויטר, פייסבוק ולינקדאין, אישרו כי פוסטים המכילים תמונות נוטים יותר להיות מעורבים מאשר פוסטים בלי. הסיבה לכך היא שאנו כבני אדם, הם יצורים חזותיים להפליא – פוסטים עם תמונות או סרטונים בולטים ותופסים את העין בשלל האינפורמציה והמידע שנמצא במסך.

כלים אחרים הדומים ל- Pexels: Pixabay, Videvo, Shutterstock, iStock

5. גיפי

אתר: https://giphy.com

תמחור: חינם

פרטים: Giphy הוא כלי שימושי ויצירתי להפליא המתמחה בבידור באינטרנט שניתן לשתף אותו. בסיס נתונים מקוון ומנוע חיפוש ידוע גלובלי זה מאפשר למשתמשים לחפש ולשתף קטעי וידיאו בלולאה חוזרת, קצרים ללא צליל (מכונה גם קבצי GIF).

מכיוון קבצי ה- GIF לוקחים כעת חלק ניכר בתרבות המדיה החברתית, יותר ויותר עסקים ואנשי שיווק פונים לפלטפורמות מדיה חינמיות ובעלות מוניטין כמו Giphy כדי להשיג את מטרתן ולהציג את ההייצע שלהם בהתאם.

אם מסיבה כלשהי אינך מצליח למצוא את ה- GIF המושלם (סמוך עליי שזה יהיה לא תמיד פשוט למצוא) Giphy מאפשר לך ליצור אחד משלך באמצעות ממשק GIF ידידותי למשתמש. כלי זה שימושי במיוחד אם אתה מחפש ליצור GIF ממותגים עבור פוסטים במדיה חברתית, קמפיינים או פעילויות שיווק אחרות כגון עלוני מידע ופרסומי בלוגים.

בנוסף, Giphy מציעה גם אפליקציית אנדרואיד ו- iOS וכן תוסף Chrome. למעלה מ- 151,000 משתמשים עובדים עם גיפי. אם אתה מתכנן להשתמש לעתים קרובות ב- GIF, אני ממליצה בחום על התוסף מכיוון שזו הדרך הקלה ביותר להשתמש בפורמט זה.