מרגיש שהרשתות החברתיות הפופולריות ביותר כמו פייסבוק ואינסטגרם אינן רווחיות יותר?

רשתות חברתיות

מרגיש שהרשתות החברתיות הפופולריות ביותר כמו פייסבוק ואינסטגרם אינן רווחיות יותר? האם טווח ההגעה שלך ירד, מעורבותך כמעט נעלמה? ובכן, יש רשת חברתית חדשה בעיר שצומחת ממש מהר מאז 2017.

רשתות החברתיות

היום אני הולכת לדון ברשת החברתית שתתפוצץ בשנת 2020. והשאלה האמיתית היא האם אתה צריך למנף אותה?

משאבים וקישורים:

____________________________________________

TikTok – https://www.tiktok.com/en/

Messenger – https://www.messenger.com/

ByteDance – https://bytedance.com/

____________________________________________

בוול סטריט ג'ורנל נמסר כי TikTok היא האפליקציה השלישית המותקנת בעולם. יש לה 1.2 מיליארד משתמשים חודשיים ברחבי העולם.

זו האפליקציה עם הכי הרבה הורדות בחנות האפליקציות ברחבי העולם ברבעון הראשון של 2019, אחריה YouTube, Instagram, WhatsApp ו- Messenger. הוול סטריט ג'ורנל דיווח גם כי המשתמש הממוצע משקיע 45 דקות באפליקציה הזו מדי יום.

 חברת ByteDance, חברת האם של TikTok, הוציאה כמיליארד דולר במודעות, כשלושה מיליון דולר ביום בשנה האחרונה. חלק גדול מזה למודעות ברשתות החברתיות המסורתיות, על פי הוול סטריט ג'ורנל.

הדבר הראשון שעליכם להסתכל עליו הוא האם הקהל שלי נמצא שם? אתם תצפו לאותו דבר שקורה ברשתות החברתיות אחרות כמו פייסבוק ואינסטגרם.

רשתות החברתיות- הדמוגרפיה הדומיננטית היא צעירים

לאחר מכן הוא מתרחב לקבוצות גיל ודמוגרפיה אחרות. תלוי בקהל ובדמוגרפיה שלך, יתכן וזה לא עובד בשבילך, לפחות לעת עתה. במילים אחרות, אם אתה עוקב אחר הדמוגרפיה הצעירה יותר, כרגע זה יכול לעבוד בשבילך. אם אתה עוקב אחר הדמוגרפיה הישנה יותר, תצטרך לחכות קצת.

רשתות חברתיות- אם תמיד להיות פורץ דרך היה היתרון התחרותי שלך, ייתכן שכדאי להמשיך בזה. אי אפשר לדעת אם זה ימריא או לא לכל הדמוגרפיה, לכל הקבוצות, או אם זו תהיה רשת חברתית פופולרית במיוחד בעוד שלוש שנים.

אולם המגמה מראה כי היא צומחת. אז אם היתרון התחרותי שלך הוא להיות המוביל הראשון, אז הייתי ממליצה לך להיכנס לשם ותתחיל לנצל. מכיוון שבדרך כלל כשאתה נכנס לשם מוקדם, הרבה יותר קל להשיג משיכה, להשיג את העוקבים האלה, לקבל יותר תנועה ולמנף את הקהל הזה. ואתה יכול לעשות זאת עבור כלום עלות.

רשתות חברתיות-עליך להסתכל עליו הוא האם אתה מסוגל ליצור את סוג התוכן שאנשים בפלטפורמה הזו אוהבים? 

פורמט הווידיאו הקצר בטופס של האפליקציה מופנה להומור וכל דבר שהוא סיפור סיפורים חזותי מהיר. אם יש לך תוכן וידאו ארוך טווח, זה לא ממש עובד טוב עבור היישום הזה.

הומור מכל מה שבדקתי או אפילו סרקזם נוטה לעשות טוב. לא יהיה לך קל למחזר תוכן מערוצים אחרים אלא אם כן זהו מותג הקול הטבעי שלך.

 אם אתה רואה אנשים כמו הפולסים, מימין, לוגן וג'ייק פול. התוכן שלהם יכול לעבוד טוב מאוד עבור TikTok מבלי שהם יצטרכו ליצור תוכן חדש. במילים אחרות, הם עלולים להיפתח מחדש.

אתה רוצה לקחת בחשבון, אם אתה אחד מאותם אנשים שאוהבים לעשות את זה בבטחה, תרצה לחכות קצת ולראות אם TikTok יהפוך למיינסטרים או לא.

אם הזמן הינו מצרך, אינך יכול להסתכן ולבזבז טונות של זמן בכך, אתה יודע, למנף את TikTok, לבנות את הקהל הזה ואז לגלות שהוא לא ימריא. אני אחת מאותם אנשים, שלמרות שאני אוהבת להקדים את המאוחר, אני לא תמיד יכולה להרשות לעצמי להיות בזה לגמרי.

אז לפעמים איטי, אני אולי מבלה שם קצת זמן, אבל אני לא אעבור למלוא העוצמה אלא אם כן אדע שהפלטפורמה עומדת להמריא.

אנו עובדים עם עסקים גדולים כקטנים שרוצים להגיע ליותר לקוחות ברשת. אנו נעזור להעצים את השיווק הדיגיטלי והמדיה החברתית של המותג שלך, ונפנה זמן כך שתוכל להתמקד במומחיות שלך.

אנו נעזור לך להרחיב את טביעת הרגל הדיגיטלית שלך ולהביא לקוחות נוספים בדלת. לצוות שלנו מומחיות עמוקה בתחום שיווק מקוון, ניתוח ואסטרטגיית תוכן. אנו ניצור גישה בהתאמה אישית כדי לעזור לעסק שלך להצליח.