תוכן לעומת מדיה חברתית

רשתות חברתיות

ההבדל בין שיווק במדיה חברתית לשיווק תוכן

מה ההבדל בין שיווק במדיה חברתית לשיווק תוכן ולמה אתה זקוק לשניהם אם אתה רוצה להצליח ברשת?

רבים מהמתחילים בשיווק דיגיטלי נוטים לבלבל בין שיווק במדיה חברתית לבין שיווק תוכן, והמטרה שלי בפוסט זה היא לעזור לכם להבין את ההבדל בין השניים וכיצד תוכלו להשתמש בשניהם לטובתכם.

אז ההבדל הראשון בין השניים הוא שהם לא אותו דבר.

הם שני כלים שמשווקים דיגיטליים יכולים להשתמש בהם כדי לקדם את המותג, המוצרים והשירותים שלהם באופן מקוון.

מהו שיווק במדיה חברתית?

בצורתו הפשוטה ביותר שיווק במדיה חברתית הוא תהליך השיווק לקידום מוצרים או שירותים ברשתות החברתיות השונות, בצורה של מודעות או בצורה של תוכן.

המטרות של קמפיין שיווקי במדיה חברתית יכולות להיות זהות לכל קמפיין שיווקי אחר, כלומר להגדיל מכירות, מודעות למותג, הגברת העוקבים בפייסבוק , קבלת יותר ציוצים וכו '.

שיווק במדיה חברתית מיועד לכל מי שעובד באופן מקוון או לא מקוון. ואני מתכוונת ל:

  • בלוגרים או מנהלי אתרים המפעילים בלוגים או אתרים
  • בעלי עסקים קטנים המנהלים עסקים מקוונים
  • בעלי עסקים המנהלים עסקים לא מקוונים

ההשפעה של הרשתות החברתיות על חיינו היא כה גדולה עד שאתה פשוט לא יכול להתעלם ממנה.

במקרה שאתה מתעלם ממנו ונשאר בחוץ, המתחרים שלך ינצלו את זה וההשפעה על העסקים שלך תהיה גדולה יותר.

מה היתרונות של שיווק במדיה חברתית?

על קצה המזלג היתרונות של שיווק במדיה חברתית הם:

הגברת המודעות למותג

מציאת לקוחות נוספים

נוכחות מול התחרות

להישאר מעודכן עם מגמות השיווק האחרונות

התקשרות עם הלקוחות שלכם

הספקת דרך נוספת ללקוחות פוטנציאליים ליצור איתך קשר

יליידע את הלקוחות שלך על שינויים במוצרים או בשירותים שלך

בניה בהדרגה של עוקבים נאמנים למותג

איך לבנות את הקמפיין שלך ?

החלט על היעדים שלך

מהן המטרות שלך מהפעלת קמפיין שיווקי במדיה חברתית, מה אתה רוצה להשיג?

רמז: אם המטרה שלך היא להגדיל את המכירות, וודא שאתה עוקב אחר לידים שמגיעים ממדיה חברתית כדי שתדע אם הם ממירים או לא.

החליטו על משך הזמן

קמפיין לא יכול לרוץ לנצח ולכן חשוב להחליט את התקופה בה תנהל את הקמפיין שלך.

רמז: הפעל את מסע הפרסום שלך לפחות שבוע מכיוון שלא כל הימים זהים מבחינת התנועה והשימוש במדיה החברתית.

קביעת התקציב שלך

כמה כסף אתה רוצה להוציא על פרסום במדיה חברתית?

רמז: אתה לא תמיד צריך לשלם עבור פרסום אבל כפי שנראה בהמשך אתה יכול להריץ את מסעות הפרסום שלך במדיה החברתית באמצעות התוכן שיצרת.

בחר ברשתות המדיה החברתיות שלך

יש כל כך הרבה רשתות חברתיות זמינות, ואם תנסו להריץ קמפיינים בכל זאת בו זמנית תלכו לאיבוד בתהליך.

עדיף להתרכז ברשת חברתית אחת בכל פעם ובסוף תוכלו להעריך את התוצאות ולראות אילו רשתות ממירות טוב יותר.

רמז: אם אינך יודע מהי הרשת הטובה ביותר למותג שלך, מדוע שלא תסתכל על מה שמתחרים שלך עושים. אם הם מבלים זמן וכסף ברשת מסוימת אולי הם משיגים תוצאות טובות.

מדדו את התוצאות

הכל באינטרנט ניתן למדידה ולכן בסוף קמפיין השיווק שלכם במדיה החברתית בדקו את התוצאות וחישבו את ההחזר על ההשקעה.

אם התשואה אינה כפי שציפית, עליכם להריץ את הקמפיין ברשת חברתית אחרת או להקצות את המשימה לאנשי מקצוע בכדי לייעל את הקמפיין שלכם ולהניב תוצאות טובות יותר.

מה זה שיווק תוכן?

שיווק תוכן הוא תהליך היצירה של סוג תוכן נכון המתאים למטרה מסוימת.

מהו תוכן איכותי?

על מנת ששיווק תוכן יצליח, תחילה עליך שיהיה לך תוכן איכותי.

משווקים רבים מדברים על חשיבותו של תוכן איכותי אך מעטים מבינים מה המשמעות של זה.

בעיניי תוכן איכותי כולל את המאפיינים הבאים:

    •  מפורט – מספק את כל המידע על הנושא המסוים
    •  לא משוחד – מספק לשני צידי הסיפור וזה לא חד צדדי
    •  ניתן לשיתוף – אנשים אוהבים את זה ורוצים לשתף אותו ברשתות החברתיות שלהם
    • אנשים קוראים את זה / צופים בו / שומעים אותו – סטטיסטיקות מראות שאנשים מבלים זמן עם התוכן
    • אנשים מתעסקים בזה – הם כותבים הערות, מוסיפים למועדפים וכו '.
     
  •  

מה היתרונות משיווק תוכן?

היתרונות שנצברו משיווק תוכן זהים לשיווק במדיה חברתית.

המטרה הסופית שלך בשיווק תוכן היא לספק תוכן איכותי למשתמשים שלך או ללקוחות פוטנציאליים כך שתגדיל מכירות, תגדיל את מודעות המותג, תכיר טוב יותר את המשתמשים שלך ותישאר מול התחרות.

האם שיווק תוכן הוא קידום אתרים חדש?

ביטוי פופולרי בענף ה- SEO במהלך החודשים האחרונים הוא האם שיווק תוכן הוא ה- SEO החדש.

הסיבה שגרמה לאנשים רבים להאמין באמירה זו היא העובדה שעם השינויים האחרונים שביצעה גוגל באלגוריתמי דירוג שלהם הם נתנו חשיבות רבה יותר לאתרי תוכן באיכות גבוהה וזה היה איתות ברור שהתוכן הוא פעם גורם גורם דירוג חשוב מאוד.

הייתי אומרת שתוכן אינו ה- SEO החדש, אלא שתוכן באיכות גבוהה עם שיווק במדיה חברתית הוא ה- SEO החדש.

כפי שציינתי לעיל, תוכן לבדו יעשה כל תוכן טוב אך איכותי יכול להביא להצלחה במיוחד אם הוא משולב בקמפיין שיווקי במדיה חברתית מוגדר היטב.

לכל אחד צריך להיות ברור את ההבדל בין שיווק במדיה חברתית לבין שיווק תוכן.

שיווק במדיה החברתית עוסק בקידום ושיווק תוכן הוא על יצירת תוכן

השניים יכולים לעבוד יחד בהרמוניה ויכולים להביא תוצאות פנטסטיות בשוק התחרותי של ימינו.

חברות או אתרים שיכולים ליצור תוכן ברמה הגבוהה ביותר ובעלי נוכחות תקינה במדיה החברתית נוטים יותר להצליח ולהתרחב מאשר חברות שנכשלו בתחום זה.

סיכום

שיווק תוכן הוא נקודת המוצא של כל מסעות הפרסום שלך בשיווק באינטרנט.

בין אם אתה עסק קטן שמחפש לקוחות נוספים או מנהל אתר שמחפש יותר מבקרים באתר שלך אתה צריך להתחיל בשיווק תוכן.

השלב הבא שלך הוא שיווק במדיה חברתית. בתחומים רבים שיווק במדיה חברתית החליף את בניית הקישורים המסורתית והיא הדרך מספר אחת לקידום האתר או המותג שלך באופן מקוון.

אם אתה יכול לעשות שניכם טוב, אז פשוט מצאת את הסוד לשיווק באינטרנט במאה ה -21.

פנה לאוגמנט לבניית האסטרטגיה שמתאימה עבורך עוד היום!