כבר נאמר בעבר, אך הדבר חוזר על עצמו: תנועה היא סם החיים של כל התחייבות מקוונת. ההצלחה של עסק מקוון תלויה מאוד בכמות התנועה שהוא יכול לייצר עבור דפיו. זו עובדה בלתי נסבלת.
עם זאת, מה שעוסק בוויכוחים רבים הוא עניין של קידום אורגני לעומת קידום ממומן, שתיים מהגישות החזקות ביותר לייצור תנועה. קידום אורגני מייצג אופטימיזציה למנועי חיפוש. קידום ממומן עומד בתשלום עבור כל קליק. אף שמטרת הסיום שלהם זהה, הם מושגים שונים הדורשים טכניקות ומתודולוגיות שונות.
קידום אורגני לעומת קידום ממומן שיווק
שתיהן שיטות יעילות להבאת מבקרים לאתר אינטרנט, אך שיטה אחת יכולה לעבוד טוב מאוד בנסיבות מסוימות, ואילו עם השנייה אתה עלול להיתקל בקשיים לייצר תנועה באותו מצב.
כדי להצליח בשיטה זו, או עם שניהם, על המשווקים לדעת את חוזקותיהם ומגבלותיהם, כך שניתן יהיה ליישם אותם נכון בתנאים מיטביים.
מתי הכי כדאי להשתמש ב– קידום אורגני?
קידום אתרים מתייחס לקבוצת טכניקות שמטרתן להניע אתר לעמוד הראשון של מנועי החיפוש הגדולים.
קידום אתרים חשוב מאוד לעסקים מקוונים, מכיוון שהסטטיסטיקה מראה כי 80% מהתנועה שיכולה להפיק לכל אתר יגיעו ממנועי החיפוש.
מנוע החיפוש הגדול ביותר הוא ללא ספק גוגל, שמאגדת למעלה מ- 3.5 מיליארד חיפושים ביום; לפיכך, מרבית מסעות הפרסום לקידום אתרים ממוקדים למנוע חיפוש ספציפי זה.
אז, מתי כדאי להשתמש בטכניקות קידום אורגני באמצעות קידום ממומן? להלן מספר סיבות בהן קידום אורגני יתברר כמועיל מאוד עבור עסק מקוון.
זכור כי קידום אורגני אינו "קליקים בחינם". זו עבודה אדירה ביצירת וקידום תוכן הגוזל זמן רב וכסף.
מתי הכי טוב להשתמש ב– קידום ממומן?
כעת אנו עוברים לצד השני של הדיון בנושא קידום אורגני מול קידום ממומן.
שיווק לפי לחיצה הוא שיטת פרסום בדפי תוצאות של מנועי חיפוש. בעיקרון, אתה מציע להצגת המודעות שלך בתוצאות הממומנות כאשר מישהו מקליד שאילתה כולל מילות המפתח שלך.
מדוע קוראים לו "תשלום עבור כל קליק"? מכיוון שאתה צריך לשלם עבור כל משתמש שלוחץ על המודעה שאתה מקדם.
פלטפורמות פרסום קידום ממומן פופולריות כוללות מודעות גוגל (AdWords), מודעות בינג ופלטפורמת הפרסום של פייסבוק.
אז, מתי כדאי להשתמש בשיווק קידום ממומן? להלן מספר נסיבות בהן קידום ממומן יתברר כמועיל מאוד עבור עסק מקוון.
אם אתה רוצה לשלוט בתוצאות החיפוש עבור קטגוריית מילות המפתח שלך . תוצאות קידום ממומן מוצגות מעל לתוצאות החיפוש האורגניות. משמעות עמדה בולטת זו היא שבמקרים רבים, עד 50% מתנועת החיפוש עוברת לשלושת הקישורים הממומנים המובילים. בכך שאתה נעדר מ- קידום ממומן אתה מודה באובדן כל הקליקים הללו למתחרים שלך. אם אתה מעוניין למקסם את נתח הקליקים שלך בחיפושים זמינים אחר מילות מפתח הרלוונטיות לעסק שלך, עליך בהחלט לעסוק ב- קידום ממומן!
אלה כמה מצבים שבהם יתכן ותעדיף שיטה שיווקית כזו או אחרת. אני באופן אישי מאמינה שלא צריך לחשוב במונחים של קידום אורגני לעומת קידום ממומן – אלא ששני קידום אורגני לעומת קידום ממומן הם חלקים חשובים ומשלימים של אסטרטגיה שיווקית מקוונת
אם יש לך עדיין עוד שאלות לגביי קידום אורגני לעומת קידום ממומן
פנה לאוגמנט בניית אתרים ופתרונות און ליין עלמנת להתאים לך את החבילה המתאימה לך בקידום האתר שלך!
אוגמנט נגישות מידע ותקשורת – בניית אתרים ופתרונות אונליין מותאמים. כל הזכויות שמורות 2024 ©