קידום ממומן לעומת קידום אורגני

קידום אורגני לעומת קידום ממומן: באיזו שיטת שיווק בחיפוש כדי להשיג רווח מקסימאלי

כבר נאמר בעבר, אך הדבר חוזר על עצמו: תנועה היא סם החיים של כל התחייבות מקוונת. ההצלחה של עסק מקוון תלויה מאוד בכמות התנועה שהוא יכול לייצר עבור דפיו. זו עובדה בלתי נסבלת.

עם זאת, מה שעוסק בוויכוחים רבים הוא עניין של קידום אורגני לעומת קידום ממומן, שתיים מהגישות החזקות ביותר לייצור תנועה. קידום אורגני מייצג אופטימיזציה למנועי חיפוש. קידום ממומן עומד בתשלום עבור כל קליק. אף שמטרת הסיום שלהם זהה, הם מושגים שונים הדורשים טכניקות ומתודולוגיות שונות.

קידום אורגני לעומת קידום ממומן שיווק

שתיהן שיטות יעילות להבאת מבקרים לאתר אינטרנט, אך שיטה אחת יכולה לעבוד טוב מאוד בנסיבות מסוימות, ואילו עם השנייה אתה עלול להיתקל בקשיים לייצר תנועה באותו מצב.

כדי להצליח בשיטה זו, או עם שניהם, על המשווקים לדעת את חוזקותיהם ומגבלותיהם, כך שניתן יהיה ליישם אותם נכון בתנאים מיטביים.

מתי הכי כדאי להשתמש בקידום אורגני?

קידום אתרים מתייחס לקבוצת טכניקות שמטרתן להניע אתר לעמוד הראשון של מנועי החיפוש הגדולים.

קידום אתרים חשוב מאוד לעסקים מקוונים, מכיוון שהסטטיסטיקה מראה כי 80% מהתנועה שיכולה להפיק לכל אתר יגיעו ממנועי החיפוש.

מנוע החיפוש הגדול ביותר הוא ללא ספק גוגל, שמאגדת למעלה מ- 3.5 מיליארד חיפושים ביום; לפיכך, מרבית מסעות הפרסום לקידום אתרים ממוקדים למנוע חיפוש ספציפי זה.

אז, מתי כדאי להשתמש בטכניקות קידום אורגני באמצעות קידום ממומן? להלן מספר סיבות בהן קידום אורגני יתברר כמועיל מאוד עבור עסק מקוון.

    • כאשר רצויות תוצאות עקביות . ל- קידום אורגני תקופת הריון יחסית ארוכה. ההגעה לדף הראשון של תוצאות מנועי החיפוש לא תתרחש בן לילה ואפילו לא בשבוע. להגיע לראש SERPs ייקח זמן. עם זאת, ברגע שהאתר שלך יגיע אליו באמצעות קידום אתרים, תוכל ליהנות מתנועה מתמשכת. כמו כן, אם אתה ממשיך בקמפיין ה- קידום אורגני שלך, פועל לשמור ולשפר את התוצאות, אתה יכול להישאר בראש במשך זמן רב ולקצור יתרונות לטווח הארוך.
    • כשרוצים לבנות אתר סמכות . אתר רשות הוא מרכז משאבים הוקם עבור נישה מסוימת.  אתר רשות, ברגע שהוא יתחיל, יוכל לייצר תנועה רבה על בסיס זיכרון כתובות אתרים בלבד. הדרך הטובה ביותר להקים אתר רשות היא ליצור תנועה לדפים שלך באופן בר-קיימא, ובסופו של דבר לבנות מוניטין עד שהוא הופך להיות פופולרי מספיק כדי לשלוט בשוק שלו. הדרך היחידה לייצר ברציפות את התנועה הנדרשת היא באמצעות תוכן חכם המופעל על ידי תכנון קידום אורגני חכם.
    • כאשר אתה רוצה להגדיל את ערך האתר שלך . אתרים הם נחלות נדל"ן וירטואליות. אם אתה מתכנן למכור את האתר שלך במחיר פרמיום, עליך להגדיל את ערכו. ישנם גורמים רבים שיכולים לתרום להגדלת ערכו. ביניהם כמות התנועה שנוצרה, עקביות התנועה שנוצרה, דירוג העמודים, דירוג מנועי החיפוש לאורך תקופה, פופולריות קישורים וכדומה. כל אלה נופלים בתחום קידום אורגני.

 

 זכור כי קידום אורגני אינו "קליקים בחינם". זו עבודה אדירה ביצירת וקידום תוכן הגוזל זמן רב וכסף.

מתי הכי טוב להשתמש בקידום ממומן?

כעת אנו עוברים לצד השני של הדיון בנושא קידום אורגני מול קידום ממומן.

שיווק לפי לחיצה הוא שיטת פרסום בדפי תוצאות של מנועי חיפוש. בעיקרון, אתה מציע להצגת המודעות שלך בתוצאות הממומנות כאשר מישהו מקליד שאילתה כולל מילות המפתח שלך.

מדוע קוראים לו "תשלום עבור כל קליק"? מכיוון שאתה צריך לשלם עבור כל משתמש שלוחץ על המודעה שאתה מקדם.

פלטפורמות פרסום קידום ממומן פופולריות כוללות מודעות גוגל (AdWords), מודעות בינג ופלטפורמת הפרסום של פייסבוק. 

אז, מתי כדאי להשתמש בשיווק קידום ממומן? להלן מספר נסיבות בהן קידום ממומן יתברר כמועיל מאוד עבור עסק מקוון.

  • כאשר רוצים תוצאות מיידיות . קידום ממומן יביא תוצאות במהירות. מהר מאוד! אתה יכול לספור את הדקות שלפני ההמולה של מבקרים מתגנבת לדפים שלך. הסיבה לכך היא שברגע שמסע הפרסום שלך קידום ממומן יאושר (בתנאי שההצעות שלך גבוהות מספיק בכדי לזכות במיקום עדיפות), המודעות שלך יוצגו מיד עבור מיליוני אנשים לראות. התנועה כמעט תהיה מיידית. מכאן ש- קידום ממומן עובדת בצורה מדהימה עם השקות מוצרים, דפי נחיתה ושיווק שותפים הכוללים הצעות המרה גבוהות, פרויקטים משותפים (JV), מבצעים עונתיים, שיווק ממוקד אירועים וקמפיינים עסקיים מקוונים.
  • כאשר מבקשים תנועה מאוד ממוקדת . בניגוד לקידום אתרים, שיווק ב- קידום ממומן יאפשר לכם לצמצם את הסיכויים שלכם על סמך הנתונים הדמוגרפיים שלהם. פלטפורמות קידום ממומן רבות, כמו אתרי מדיה חברתית, מאפשרות לך לקדם את טווח הגילאים,  המגדר,  סוג ההכנסה,  רמת ההשכלה ואפילו את מצב הזוגיות של האנשים שיוכלו להציג את המודעה שלך. אתרי מדיה חברתית פופולריים כמו פייסבוק מאפשרים לך גם למקד לאנשים על סמך התחביבים שלהם. אלה הופכים את קידום ממומן לדרך עוצמתית להגיע ללהקה הצרה של האנשים שאתה זקוק לעסק שלך, ולהובלתם לדפי האינטרנט שלך.
  • כאשר מקדמים הצעה רגישת זמן . שיווק מוצרים, שירותים או אירועים עם תאריך תפוגה הוא תמיד מירוץ נגד הזמן. לעתים קרובות, תקופת ההיריון הארוכה של קמפיינים לקידום אתרים תביא לתוצאות מאוחרות. עבור הצעות רגישות זמן אלה, מידת השיווק של קידום ממומן תהיה מושלמת. מקדם הצעה שתסתיים בעוד יומיים? אין בעיה. קידום ממומן יכול לספק את התעבורה הדרושה לך תוך דקות ספורות.
  • כאשר האתר שלך אינו מיועד לקידום אתרים . קידום אתרים דורש אתרים עשירים בתוכן המתעדכנים באופן קבוע. זו הדרך היחידה ל
  • 1) ליידע את מנועי החיפוש שהאתר שלך רלוונטי
  •  2) להזכיר למנועי החיפוש לשמור את האתר שלך בראש הרשימה.

אם אתה רוצה לשלוט בתוצאות החיפוש עבור קטגוריית מילות המפתח שלך . תוצאות קידום ממומן מוצגות מעל לתוצאות החיפוש האורגניות. משמעות עמדה בולטת זו היא שבמקרים רבים, עד 50% מתנועת החיפוש עוברת לשלושת הקישורים הממומנים המובילים. בכך שאתה נעדר מ- קידום ממומן אתה מודה באובדן כל הקליקים הללו למתחרים שלך. אם אתה מעוניין למקסם את נתח הקליקים שלך בחיפושים זמינים אחר מילות מפתח הרלוונטיות לעסק שלך, עליך בהחלט לעסוק ב- קידום ממומן!

אלה כמה מצבים שבהם יתכן ותעדיף שיטה שיווקית כזו או אחרת. אני באופן אישי מאמינה שלא צריך לחשוב במונחים של קידום אורגני לעומת קידום ממומן – אלא ששני קידום אורגני לעומת קידום ממומן הם חלקים חשובים ומשלימים של אסטרטגיה שיווקית מקוונת

אם יש לך עדיין עוד שאלות לגביי קידום אורגני  לעומת קידום ממומן

פנה לאוגמנט בניית אתרים ופתרונות און ליין עלמנת להתאים לך את החבילה המתאימה לך בקידום האתר שלך!