החיפוש הקולי אינו מוגבל עוד לבעלי אתרים

החיפוש הקולי אינו מוגבל עוד לבעלי אתרים

גוגל מרחיבה את השימוש בסימון הנתונים המובנים המדברים שלה. מה שהוגבל בעבר לבעלי אתרים מאומתים בקרוב יהיה זמין באופן נרחב יותר, לפי דני סאליבן מגוגל.

הסימון, שנוצר באמצעות שותפות בין גוגל ל- schema.org, מאפשר ליוצרי תוכן לזהות את הטקסט בדף המתאים ביותר להפעלת שמע באמצעות טקסט לדיבור. במכשירים ניידים וקוליים, נוכל לקרא את התוכן בקול רם על ידי Google Assistant בתגובה לשאלות המשתמשים.

אף על פי שזה עדיין בבטא – וכפוף לשינויים, סביר להניח שהשימוש בו ימשיך להיות מורחב. זה הופך את זה לשיקול חשוב למי שמחפש להקדים את העקומה.

מדוע להשתמש בדיבור?

לדברי גוגל, מספר המשתמשים הפעילים של Google Assistant גדל ארבע פעמים בשנת 2019 לעומת 2018, וכ -27% מהאוכלוסייה העולמית משתמשים בקביעות בחיפוש קולי בניידים.

ברור שגיל הקול נמצא בעיצומו, ולמרות שהשימוש בו טרם הגיע למסה קריטית, נתחיל לראות את ההשפעה של המעבר הזה בשנים הבאות.

ועבור עסקים המסתמכים על חיפוש אחר בניית סמכות והכרה של המותג – שזה כמעט כל עסק – שימוש בסימון נתונים מובנים שניתן לדבר עליו יהיה בקרוב הכרח.

הסיבה לכך היא שמספר התוצאות המדוברות המותרים לחיפוש קולי מוגבל בדרך כלל לתוצאה אחת. בעוד ששאלות מסוימות עשויות להציג עד שלוש תוצאות או לתת למשתמשים אפשרות לשמוע תשובות חלופיות, מספר התוצאות שמשתמשים נתקלים בהן באמצעות חיפוש קולי הוא מגביל ביותר ופחות משמעותי מעשרת הרישומים המסורתיים בחיפוש בגוגל.

זה מציג צורך קריטי של עסקים להשקיע בתוכן איכותי שמתאים לקול.

אמנם השימוש בנתונים מובנים מדברים אינו מתחייב כי התוכן שלך ישמש על ידי העוזר של Google, הוספת סימון זה לתוכן שלך מבטיחה שניתן יהיה לקרוא אותו בקול אם גוגל תקבע כי היא התשובה הטובה ביותר לשאילת המשתמש.

כיצד לכתוב תוכן שמאפשר דיבור

אם אתה מוכן להוסיף סימון מדבר לתוכן שלך, חשוב לזכור שכתיבה לקול שונה מכתיבה לאינטרנט. משתמשים המקלידים שאילתה ב- Google עשויים לרצות לקרוא מאמר מעמיק או לנווט באתר אינטרנט, ואילו לאלה המשתמשים בחיפוש קולי בדרך כלל יש שאלה ספציפית לגביהם הם מצפים לתשובה מהירה ומשמעותית.

מסיבה זו, סוגי התוכן הטובים ביותר לסימון באמצעות דיבור הם מאמרים חדשותיים ותכנים אחרים הגיוניים בעת קריאה בקול רם. ככל שהשימושים לסימון זה מתרחבים, שקול להוסיף אותו לתוכן, כגון:

  • פוסטים של בלוג
  • תוכן הסברה
  • כיצד לבצע תוכן
  • שאלות ותשובות

ובמקום לסמן פיסת תוכן שלמה כניתנת לדיבור, התרכז בחלקים החשובים או הרלוונטיים ביותר בדף אשר יתייחסו לשאלות המשתמשים.

התוכן שאתה מסמן צריך להיות:

  • הגיוני כשקוראים בקול רם
  • צרו כותרות ו / או סיכומים תמציתיים
  • ענה ישירות על שאילת המשתמש בצורה מובנת ושימושית
  • השתמש במשפטים קצרים עם מבנה פשוט
  • בנוסף, אסור לסמן תוכן שלא ניתן לקרוא בקול רם, כגון תמונות.