SEO האם אופטימיזציה למנועי חיפוש עדיין רלוונטית בשנת 2020

SEO אופטימיזציה למנועי חיפוש (קידום אתרים)

הינו תהליך אשר עוזר לאתר שלך להופיע בתוצאות של מנועי חיפוש כמו גוגל. זה דורש ידע  מכיוון שהאלגוריתמים של מנועי חיפוש משתנים באופן תדיר. בגלל זה, לרוב האנשים יש מעט מאוד הבנה לגבי מה שנדרש כדי  להגיע לדירוג גבוה במנועי חיפוש .

זה הופך את קידום האתרים ברשת למאתגר ולעיתים קרובות הוא דורש עדכונים מתמידים. אז האם כל המאמץ הזה שווה את זה? האם הזמן המושקע בחקר מילות מפתח, הצבתן בזהירות בתגי כותרות, כותרות ותיאורי מטה ויצירת תוכן מעולה באמת שווה את התוצאות?

והאם SEO עדיין רלוונטי כעת, ככל שנדמה כי כל כך הרבה משווקים מתמקדים אך ורק בתוכן? במילה אחת: כן.

האם SEO עדיין רלוונטי?

SEO חשוב, והאסטרטגיה חשובה מתמיד. זהו מרכיב חיוני למאמצי שיווק דיגיטליים מוצלחים.

אז מדוע אנשים מסוימים מפקפקים בחשיבותו? שינויים באלגוריתם ממשיכים לתגמל תוכן באיכות גבוהה, כך שחלק מהמשווקים מתחילים לחשוב שכל עוד הם מפרסמים תוכן כדאי, SEO לא משנה. הם חושבים שזה ידאג לעצמו בלי אסטרטגיה.

אמנם תוכן איכותי הוא נהדר לבניית אמון לקוחות ולהפניית משתמשים לרצות לבקר באתר שלך, אך הוא לא יימצא בכוחות עצמו. קידום אתרים הוא מה שעוזר למשתמשים למצוא אותו מלכתחילה, ואפילו התוכן הטוב ביותר הוא חסר תועלת אם אף אחד מעולם לא רואה אותו.

אנשים גולשים באינטרנט באמצעות מנועי חיפוש.

חשוב על הפעם האחרונה בה השתמשת באינטרנט. איך מצאת את מה שחיפשת? איך מצאת את הדף המדויק הזה? הייתי מוכנה להמר שזה היה מנוע חיפוש.

בהתחשב בעובדה שזו השיטה העיקרית בה משתמשים אנשים רבים למציאת מידע ואתרים, חשוב להיות רשומים בתוצאותיהם. גוגל לבדה מעבדת 40,000 שאילתות חיפוש בכל שנייה, ומעל 3.5 מיליארד חיפושים ביום, ויש סיכוי טוב שלפחות אחד או שניים מאותם חיפושים קשורים למוצרים או שירותים שהעסק שלך מציע.

אז איך אתה יכול להתחבר למשתמשים שיכולים להפוך ללקוחות שלך? הדרך הטובה ביותר היא באמצעות SEO. למרות שזה דורש זמן ואנרגיה, כדאי לעשות זאת – ולעשות נכון.

נראות התוכן תלויה ב- SEO

כפי שציינו, תוכן לא יכול להיות מוצלח ללא SEO. ובהתחשב בכך שתוכן באיכות גבוהה דורש שעות – אם לא ימים – ליצור, יש להקפיד לעשות זאת נאמנה, שאחרת זה יכול להוביל לאובדן עצום עבור החברה שלך.

לא כדאי להשקיע מאמצים זמן ומשאבים ביצירת תוכן שעלול להיכשל במנועי החיפוש. מומחה SEO יבטיח שהתוכן יקבל את ההכרה המגיעה לו, ושללקוחות פוטנציאליים יהיה סיכוי גבוה יותר לברר פרטים נוספים על העסק שלך אם הם יגלו פיסת תוכן מועילה שפרסמת ברשת.

מילות המפתח עדיין רלוונטיות.

מנועי חיפוש בימינו מעבדים מילות מפתח באופן שונה מבעבר,הם מתוחכמים יותר ויודעים לנהל היררכיות והקשרים בצורות חדשות, צפויות או בלתי צפויות, לכן חשוב לדעת איזה מילות מפתח לשלב ובאיזה אופן כדי "להגיש" ולעזור למנועי החיפוש למצוא את מבוקשם. מילות המפתח עדיין רלוונטיות לדירוג טוב במנועי החיפוש.

אם אתם ניצמדים לשיטת עבודה ישנה ורגילה ולא השכלתם להתאים את עצמכם לימינו, ותכניסו מילות מפתח במקומות אקראיים ובלי מחשבה, מנוע החיפוש יכול לדרג את המידע הזה באופן שלילי. יש צורך להישאר רלוונטי ועדכני ולדעת מי המתחרים ועל איזה ביטויים הם רצים על מנת שתוכלו להישאר בחזית הבמה ולקבל תנועה איכותית.

למרות שעידכוני מילות מפתח נראה כתפקיד מתסכל ומייגע, עליך לראות בעבודה זו כדבר חיובי. זכור שמנועי חיפוש כמו גוגל לא משנים את שיטותיהם כדי להקשות על בעלי אתרים – הם מנסים ליצור חוויה טובה יותר למשתמשים שלהם. המשמעות היא שככל שהם יתפתחו, בסופו של דבר תקבלו את המבקרים שמתעניינים באמת בתוכן ובמוצרים שלכם באופן ממוקד.

אז איך תוכלו לייעל את האתר שלכם כדי למשוך את המבקרים הנכונים?

להלן מספר טיפים שיעזרו לכם להתחיל בעבודה:

השתמשו בכלים כדי לגלות מילות מפתח רלוונטיות

קמפיינים SEO מצליחים מתחילים במחקר מילות מפתח. וכלי מחקר למילות מפתח, SEMrush , מאפשרים לך לאתר מילות מפתח וביטויים שאנשים מחפשים באינטרנט כדי לגלות אודות ואת העסק שלך.

זה יעזור לך ליצור דפים שמושכים תנועה לאתר שלך ולעזור לך להרוויח יותר לקוחות.

שלב את מילות המפתח באופן טבעי.

למרות שמנועי חיפוש עדיין אינם מתוחכמים בכדי לקרוא ולהבין תוכן כמו בני אדם, הם יכולים לדעת מתי אתה משתמש במילים וביטויים מסוימים אך ורק כדי לשפר את הדירוג שלך. הדרך הטובה ביותר להימנע מהעונש על כך היא על ידי שילוב טבעי של מילות המפתח שלך.

פירוש הדבר עשוי להיות שימוש בפחות מילות מפתח, ובתדירות נמוכה יותר, וזה לא בהכרח דבר רע. הוסף מילות מפתח לכותרת העמוד, הכותרות ותיאור המטא שלך, ואז השתמש בהן במקום שהן הגיוניות ב כתבה או תוכן שלך. אם המילות מפתח נשמעות מגושמות או לא קשורות לתוכן או מאולצות, פשוט אל תשתמש בהן.

התמקדו במילות מפתח בעלות LONG TAIL

אם ביליתם זמן בחקר מילות מפתח בכלים כמו מתכנן מילות המפתח של גוגל, אתם יודעים שיש הרבה תחרות למילות מפתח מסוימות. במקום לנסות להתחרות עליהן, התמקד בביטויים ארוכים וספציפיים יותר הרלוונטיים ביותר לעסק שלך.

מציאת מילות מפתח וביטויים LONG TAIL תדרוש זמן (כמו כל קידום אתרים), אך יכולה למשוך מבקרים שרוצים בדיוק את מה שאתה מציע.

קידום אתרים משתנה במהירות – וזה יכול להיות קשה לעמוד בכל המגמות והעדכונים. אך דבר אחד בטוח: מנועי החיפוש ימשיכו לתגמל תוכן באיכות גבוהה ואתם צריכים SEO בכדי לוודא שהקהל שלכם יראה את התוכן. זה הופך את התשובה לשאלה "האם SEO עדיין רלוונטי?" לכן מהדהד.

מה אם אני לא משתמש בקידום אתרים?

ללא מאמצי SEO מתמשכים, אתה מסתכן באובדן המיקומים הראשונים בתוצאות החיפוש. והמתחרים ככל הנראה יקפצו על הסיכוי להתעלות עלייך ולהוביל. אולי יש לך את האתר המעוצב ביותר, אבל אם אף אחד לא יכול למצוא אותו, אתה לא תמשוך לקוחות חדשים ולא תגדיל את העסק שלך.

רוצים ללמוד עוד?

זקוק לעזרה בביצוע קידום אתרים עבור אתר החברה שלך? הצוות המסור שלנו של אסטרטגי רשת יהיו שמחים לעזור לך.

אל תהססו לפנות אלינו עוד היום לקבלת הצעת מחיר.