כיצד להגדיר יעדים בקמפיין ה PPC שלך

יישום קמפיין של תשלום לפי לחיצה (PPC) הוא אחת הדרכים היעילות ביותר לשפר את נוכחות המותג ולקבל לידים חדשים. אם אתה מנוהל בהצלחה, אתה יכול למקסם את החזר ההשקעה שלך (ROI) ב- 50% ואף יותר מכך. קמפיין PPC מוצלח דורש הרבה מחקר ותכנון אסטרטגי. אתה צריך לשמור על עקביות עם השיטות שלך כדי להשיג את היעדים שלך. במאמר זה, אנו ננחה אותך בכמה מהבסיסים בעת פתיחת קמפיין של מודעות Google עבור העסק שלך.

קביעת יעדי ה- PPC שלך: מדוע זה חשוב?

בדיוק כמו אופטימיזציה למנועי חיפוש (SEO) ואסטרטגיות שיווק דיגיטליות אחרות, הגדרת המטרה היא הצעד הראשוני והחשוב ביותר בעת פתיחת קמפיין PPC. זה קובע את האסטרטגיה ואת זרימת העבודה של הפרויקט. מבלי לדעת את היעדים שלך, זה יכול להיות קשה לך לעקוב אחר ההתקדמות שלך ולמדוד את ההצלחה.

לפני שאתה יוצר תוכנית PPC , קח את הזמן לחשוב על היעדים העסקיים שלך. זה אמור לעזור לך לזהות את היעדים הספציפיים שלך שהוקצו לקמפיינים ולתקציב המודעות שלך בתשלום.

אתה יכול להתחיל לשאול את עצמך שאלות כמו:

  • מה אני מנסה להשיג עם המודעות בתשלום שלי?
    מהם הערכים החשובים ביותר בעסק שלי?
    איזו תוצאה אתה צופה?
    האם העסק שלך עובד מלידים?

שאלת השאלות הללו והגדרת ברור היעדים שלך יעזרו לך לקבל את ההחלטות הנכונות כשאת עוברת את זרימת העבודה שלך.

כיצד להגדיר יעדים עבור מסעות הפרסום שלך PPC

הערך את הצרכים העסקיים שלך

כאמור, התחשבות בצרכים העסקיים שלך תעזור גם בזיהוי היעדים שלך עבור מסעות הפרסום שלך ב- PPC. מה אתה מנסה להשיג ממודעות החיפוש שלך בתשלום? מדוע אתה חושב שהעסק שלך זקוק לאסטרטגיה של תשלום לקליק? מענה על שאלות אלו מכניס אותך לכיוון הנכון בעת יצירת תכנית PPC שתואמת את היעדים העסקיים שלך.

הגדירו יעדים הניתנים להשגה ומאתגרים

הגדר יעדים ברורים, ספציפיים ומציאותיים. בצד האחורי, המטרות צריכות להיות מאתגרות ועשויות להיות כרוכות בצעדים מורכבים להשגה. אם היעדים קלים מדי, מה הטעם? כל מטרה צריכה לעודד אותך ואת הצוות שלך מכיוון שהיא מאתגרת – אך עם התכנון האסטרטגי ופתרון מונע נתונים (וקצת עקשנות), זה בר השגה לחלוטין .

קבע יעדים לטווח הקצר והארוך

ב- PPC, אתה יכול להגדיר יעדים לכל מסגרת זמן. הם יכולים להיות שבועיים, דו שבועיים, חודשיים, רבעוניים או שנתיים – בהתאם להיקף מסעות הפרסום שלך. קביעת יעדים למסגרות זמן אלה היא אידיאלית עבור קמפיינים של PPC. יעדים לטווח הקצר יוצרים מדדים להיקף רחב יותר או לחשבונות ברמה גבוהה. מצד שני, יעדים ארוכי טווח קובעים את הביצועים הכוללים של אסטרטגיית תשלום לפי לחיצה שלך.

בעת קביעת יעדים עבור מסעות הפרסום שלך ב- PPC, וודא שאתה מסתכל על מסגרות זמן דומות המספקות השוואה מקבילה. זה מקל עליך לאמוד את ביצועי מסע הפרסום שלך.

התמקד בתפוקת הקמפיין שלך

אם תגדיר יעד "להוסיף 300 מילות מפתח חדשות לחשבוני", יתכן שתצטרך לחשוב מחדש על היעדים שלך. שימו לב שהיעדים צריכים להתמקד בתפוקת המאמצים שלכם, ולא בתשומה. התמקדו בתוצאות, ולא באסטרטגיה להשגת היעדים שלכם. זוהי טעות נפוצה עבור עסקים מסוימים ומשווקים דיגיטליים.

במקום זאת, מטרתך צריכה להצביע על כך: "עד ינואר 2020, אנו נגדיל את המכירות ב -3% במהלך דצמבר 2019 ונוריד את העלות לרכישה שלנו ב -1%." לאחר שקבעת יעדים ספציפיים, הגיע הזמן לזהות את האסטרטגיה שתביא אותך לשם.

הגדר יעדים בסיסיים ומתיחות

הגדרת מדדי יעד מספקת יותר כיוון לקמפיין PPC שלך. זה גם מניע את הצוות שלך יותר. יעד קו הבסיס משמש סף להצלחה; בעוד שיעדי המתיחה הם בדרך כלל היעדים המדהימים.

ניתוח ביצועי יעד

ניתוח ביצועי יעד הוא חיוני לכל קמפיין שיווקי דיגיטלי. אל תתמקד רק בפגיעה במטרה. עליכם גם לקבוע מדוע או כיצד השגתם את התוצאות. אותו הדבר תקף ליעדים שלא פגעת בהם. גלה את גורם השורש וכיצד לפתור אותם. זכרו, למידה היא הדבר הטוב ביותר שתוכלו לקבל מתהליך זה.

יעדים נפוצים של PPC: איזו מהן מתאימה לעסק שלך?

יעד PPC מס '1: שפר את התנועה באתר

תוכנית PPC מומלצת: התמקדות
בשיעור קליקים אחד היתרונות של פרסום PPC הוא שאתה יכול לכמת את תוצאות הקמפיין שלך בקלות על ידי בחינת מספר הקליקים וההופעות שהמודעות שלך מקבלות. אתה יכול גם להגדיר את מספר ההופעות היעד אליו תרצה להגיע מדי יום או שבועי. מודעות המודעות של המותג על ידי התייחסות לשיעור הקליקים (CTR) המאפשר לך לראות את נפח המעורבות של המודעות הנוכחיות שלך.

כדי לייצר תנועה רבה יותר באתר, דרוש לך מודעות משכנעות וחזקות. ערכו מחקר מעמיק בנושא מילות מפתח ועבדו על אסטרטגיית שיווק התוכן שלכם. מודעת חיפוש בתשלום מוצלחת דורשת תוכן איכותי ורלוונטי.

יעד PPC מס '2: גידול מכירות ותנועה לאתר

תוכנית PPC מומלצת: שפר המרות

אם המטרה שלך היא לייצר יותר מכירות או לידים, התמקד בהמרות רבות יותר. השתמש בכלי מעקב ההמרות של PPC והערכת נתונים משמעותיים. עדכן את אסטרטגיית הקמפיין שלך על פי ממצאי ביקורת PPC שלך . לדוגמה, אם אתה מבחין שמילת המפתח בעלת הזנב הארוך "סוכנות PPC הטובה ביותר בדאלאס" מעניקה לך המרות רבות יותר ממילות מפתח אחרות בקטגוריה זו, עדיף להקצות יותר מהתקציב שלך למילת מפתח זו.

השלבים הבאים אמורים לעזור להגדיל את ההמרות שלך:

קבע עדיפות להמרה של מילות מפתח

מחקר מילות מפתח חיוני לאסטרטגיית ההצעות שלך. ככל האפשר, אתה רוצה להציע יותר על המרת מילות מפתח. בדוק את המיקומים ונתח אסטרטגיות שונות של מתן הצעות מחיר.

עקוב אחר  מילות חיפוד שליליות

הערך מחדש את שיעור הקליקים שלך. שימו לב למילות המפתח שלא המירו והגדירו אותן כשליליות. הקפד לעקוב בעקביות אחר קמפיין PPC שלך.

בצע אופטימיזציה רציפה של דפי הנחיתה שלך

דפי נחיתה יכולים לעזור בהעלאת שיעורי ההמרות. על פי אסטרטגי PPC, דפי הנחיתה צריכים להיות יצירתיים, משכנעים וייחודיים. שמור עליהם פשוטים, מסודרים ושובים. בנוסף, בנה דפי נחיתה מתוך כוונה להמיר את לידים שלך ב- AdWords.

יעד PPC מס '3: שפר את מודעות המותג

תוכנית PPC מומלצת: נצל את רשת המדיה והשיווק מחדש
אם אתה שואף להעלות את המודעות למותג, הסב את המיקוד שלך להשיג קהל יעד גדול יותר. מצא דרכים ליצור מעורבות חיובית יותר. בדרך כלל, מומחי PPC ממליצים להשיק מבצעים או להציג את המוצרים הטובים ביותר שלך בכדי להניב הופעות רבות יותר.

בתרחיש זה תוכלו לנצל את רשת המדיה של גוגל. התחל קמפיינים לתצוגה יצירתית וחפש אתרים רלוונטיים שבהם תוכל לשתף אותם. מומלץ להימנע ממודעות טקסט משעממות ולהיות יצירתיים יותר עם פורמטים של מודעות עשירות מדיה, הכוללות קטעי וידאו ותמונות. במקרה שהתקציב שלך קצת מגביל, השתמש במיקוד לפי מיקום לקבלת חשיפה רבה יותר. התמקד בערכים כמו הופעות, טווח הגעה ותדירות, כך שתוכל לאמוד בקלות את ההתקדמות של