הכוח של חיפוש בתשלום בגוגל להגברת הנוכחות המקוונת שלך

לא מעט משווקים ובעלי עסקים שמעו על מודעות גוגל, אך לא כולם יודעים איך זה עובד.

מודעות גוגל, המכונה בעבר AdWords, היא מערכת הפרסום PPC של גוגל. זה מאפשר לעסקים מכל הסוגים והגדלים להציע הצעות מחיר על מילות מפתח ספציפיות כדי שהמודעות שלהן ניתן ללחוץ יופיעו בתוצאות החיפוש של גוגל.

שיווק בתשלום לקליק הוא אסטרטגיה מצוינת להשיג תוצאות מהירות, ממוקדות למדידה. מודעות חיפוש בתשלום עובדות מהר יותר מ- SEO. קמפיין מותאם אישית של מודעות גוגל יכול להביא את המותג שלך למקום הראשון הנחשק בתוצאות החיפוש הרבה יותר מהר מאשר להשתמש ב- SEO כדי לייצר תנועה ומובילים.

מודעות גוגל מקדמות צמיחה עסקית על ידי:

  • מתן אפשרות למפרסמים למקד למילות מפתח מרובות בו זמנית.
  • הגברת המודעות למותג על ידי מיקוד לקהל רחב יותר באמצעות רשת המדיה של גוגל.
  • מתחרות על מודעות מתחרים באמצעות אסטרטגיות מתן הצעות מחיר אוטומטיות "יעד ממוקד יותר"
  • הגברת נראות המודעות לקהל יעד איכותי • העברת השוק המיועד למשפך הרכישה •   הגברת מאמצי שיווק מחדש על בסיס הדפים בהם ביקר המשתמש
  • המתחרים שלך משתמשים בפרסום בחיפוש בתשלום, וגם אתה צריך!

קמפיינים חיפוש בתשלום בגוגל

הפעלת קמפיין יעיל של מודעות גוגל דורשת עבודה חכמה. אתה לא יכול פשוט להשקיע 5,000 ש"ח באסטרטגיית PPC שלך ולצפות לקבל לידים. כמשווק דיגיטלי אתה צריך להכין את שיעורי הבית שלך ולמקסם את כלי המיקוד העומדים לרשותך.

לשלם עבור כל קליק

להלן 15 מגמות השיווק PPC הטובות ביותר בשנת 2020 כדי להתחיל:

1.אוטומציה של PPC

אוטומציה של חיפוש בתשלום  (מודעות גוגל )אינה משהו חדש. גוגל הציגה אסטרטגיות מתן הצעות מחיר אוטומטיות בשנת 2008 , המאפשרות לאלגוריתמים להתאים את הצעת המחיר של מפרסם באופן אוטומטי על סמך נתוני ביצועים היסטוריים. כדי לשפר את ביצועי מסע הפרסום שלך, חובה שתשתמש בכלי ותכונות PPC זמינים לטובתך:

  • השתמש בכלים כדי לבצע את המשימות הדקות שיש בהן השפעה קטנה על מאמצי השיווק שלך ב- PPC.
  • עזור לאלגוריתמים לעבוד לטובתך על ידי סיוע למכונות בלימודם.
  • בנה אוטומציה קלה בעזרת סקריפטים של מודעות, התראות, מנועי כלל וכו '.

המפתח הוא להקדיש אוויר וזמן לשיפור אסטרטגיית החיפוש בתשלום. עם קצת ניהול מתמשך, אוטומציה יכולה לחסוך לך זמן – וייתכן כסף – ולאפשר לך להתמקד בפרויקטים אסטרטגיים שיווקיים של PPC.

2.פילוח קהל

למשתמשים מקוונים מטרות ופרסומות שונות, ושימוש בקמפיין שיווקי בגודל אחד מתאים לא יכול להיות האפשרות הטובה ביותר שלך. בין התכונות האחרונות של מודעות גוגל ניתן למצוא את קהלי היעד על פי תחומי העניין שלהם, דמוגרפיה ואינטראקציה עם המותג, בין היתר. פילוח הקהל שלך מצמצם את היקף המודעה ומאפשר לך להפיק את המרב מתקציב המודעה שלך. צור קמפיינים ממוקדים עבור פלחי קהל שנמצאים בנקודות שונות במשפך המכירות, כולל:

  • התאמת לקוחות – משתמש בנקודות נתונים בכדי ללכוד קהלים מפולחים. • קהלים בשוק – אלו שבוחנים ומשווקים מוצרים באופן פעיל באופן מקוון. •  קהלים שיווקיים – מי שעיין במוצרים שלך והפגין עניין אך לא ביצע רכישה

3.דפי נחיתה סופר-ספציפיים

עם יותר עסקים המפרסמים ברשת, זה יכול להיות קשה לחתוך את העומס – אך לא לדאוג. הגדל את ההצלחה של המודעה שלך על ידי יצירת דף נחיתה סופר ספציפי אשר עונה על הצרכים והשאילתות הספציפיים של הצרכן. לדוגמא, עסקים המציעים שירותי נדל"ן יכולים ליצור מודעות שונות בהתאם למיקום היעד והשוק המיועד להם. זכור שמודעות יעילות ודפי נחיתה מספקים לצרכנים את המידע הדרוש להם מבלי לדרוש מהם לעבוד קשה מדי כדי להשיג אותו.

4.חיפוש קולי

מומחים צופים כי 50 אחוז מהחיפושים בשנת 2020 יבוצעו באמצעות חיפוש קולי. פירוש הדבר שעליך לבצע אופטימיזציה של תוכן החיפוש שלך בתשלום בגוגל עבור שאילתות המאפשרות קול.

חיפוש קולי

ישנם הבדלים מהותיים בין החיפוש הקולי ואת החיפוש שהוקלד . ראשית, אופטימיזציה של חיפוש קולי נוגעת להבנת ההבדלים העדינים בין האופן בו משתמשים מקוונים מקלידים ומדברים כאשר הם מחפשים מידע. חיפוש קולי הוא שיחה יותר, עם מילות מפתח וניסוחים ארוכים יותר מאשר חיפוש שהוקלד. הכוונה לחיפוש מסורתי ולחיפוש קולי יכולה לתת לך יד עליונה בתחרות זו בגרון.

5.חיפוש חזותי

חיפוש חזותי משתמש בתמונה כשאילתת החיפוש לעומת קול או טקסט. לדוגמה, משתמש המחפש כדור כדורגל יכול פשוט לגרור או לצלם תמונה של כדור, והחיפוש הוויזואלי יציג קישורים לחנויות שמוכרות את המוצר. אינסטגרם, Pinterest ו אמזון הראו את הערך של חיפוש ויזואלי. כדי להקדים את עדכון החיפוש בתשלום הזה, צור קטלוג תמונות של המוצרים והשירותים שלך. אל תשכח להוסיף מטא נתונים לתמונות כדי לוודא שהם מסווגים כהלכה על ידי מנועי החיפוש.

6.שילוב PPC ו– SEO

PPC ו- SEO הולכים יד ביד. דרך מצוינת לשלב את אסטרטגיות ה- PPC שלך עם SEO היא לנתח את עותק המודעות שלך בעל הביצועים הטובים ביותר. צור תוכן ובלוגים על בסיס עותק זה כדי לשפר את דירוג האתר שלך. שיטה יעילה נוספת היא להשתמש במילות מפתח עם זנב ארוך כדי לשפר את אסטרטגיות הצעות המחיר שלך בתשלום. תוכל גם למקד למילות המפתח של המתחרה שלך על ידי ניתוח תובנות PPC Auctions ועוד.

7.שיווק ב3D

פרסום D3 מאפשר למשתמשים לראות ולהעריך מוצרים מכל זווית אפשרית. זה גם מאפשר למשתמשים לבדוק את המוצר בעולם הווירטואלי.

8.פלטפורמות מדיה חברתית

הנתונים הסטטיסטיים מראים כי ישנם כ -3.2 מיליארד משתמשי מדיה חברתית ברחבי העולם – ומספרים אלה צומחים במהירות. התעלמות ממדיה חברתית באסטרטגיות PPC שלך תפגע רק במאמצי השיווק שלך. השנה, על משווקי PPC לפדות את המגמה הרבת פלטפורמות. התמקדו במודעות לפלטפורמות מדיה חברתית שונות, כמו לינקדאין, טוויטר ופינטרסט. למרות שפייסבוק וגוגל הם עדיין הלחם והחמאה של פרסום בתשלום ברשת החיפוש, עליכם להרחיב את אופקיכם בשנת 2020.

9. עליית עלויות לקליק לחיפוש

מומחים צופים שהעלות לקליק תמשיך לעלות עד שנגיע לנקודת רוויה בה הקליק הבא כבר לא רווחי. זה לא מגמה חיובית, אבל זו תחזית ריאלית שעליך להיזהר ממנה. היה מוכן להתאים את תקציב המודעות שלך ולצפות שדפי תוצאות מנועי החיפוש (SERP) יהיו תחרותיים יותר ככל שהשנים מתקדמות.

10.התמקד בזיקה למותג

ככל שהטכנולוגיה משתפרת והצרכנים נעשים חכמים יותר מדי יום, יותר ויותר משווקים מכוונים לזיקה של המותג. זה נוגע ליצירת קשר רגשי עם הלקוחות כדי להגביר את הצמיחה העסקית. לקוח מדגים זיקה למותג באמצעות כמה ממדדים אלה:

  • סבירות לבחור ולהיצמד למותג
  • סבירות גבוהה לרכוש את המוצרים או השירותים של המותג בהינתן כל מצב
  • סיכוי טוב להפנות את המותג לאחרים

על מנת לבנות חיבור למותג שלכם, עליכם לנתח את התנהגותם וההעדפותיהם המקוונות של המשתמשים, להישאר מחוברים להודעות ממוקדות ולספק להם תהליך עסקה מהנה וחלק.

11.תוכניות CRO (אופטימיזציה של שיעורי המרות) משופרות

המטרה היא ליצור משפך מכירות המאפשר לך לעלות על התחרות שלך ולהשאיר את הלקוחות. הזכיות הגדולות ביותר בפרסום ברשת החיפוש בתשלום יגיעו ממיטוב המודעות שלך על ידי יצירת הודעת מותג אחידה בין ערוצים המתחברים לשוק היעד שלך. אל תבנה רק אוסף נתונים. השתמש במידע זה כדי להבין היכן חוויית הלקוח שלך היא איתנה ואיפה היא יכולה להשתפר. לעתים קרובות, חכם גם לחפש עזרה CRO מקצועית בהערכת התוכן שלך וקריאות לפעולה (CTA) כדי להבטיח שתמקסם את ההחזר על ההשקעה (ROI) שלך.

12.מתן הצעות חכמות

מתן הצעות חכמות לנצל את כוונת המשתמשים. היא משתמשת בלימוד מכונה כדי לבצע אופטימיזציה להמרה, לחסוך זמן ולשיפור ביצועי הקמפיין. באמצעות אינטליגנציה מלאכותית (AI) הוא מייעל אופטימיזציה של מסעות פרסום בתשלום המכוונים למטרה ספציפית, כגון חיפושים מגבילים, מקסום ההמרות והגדלת מחיר לרכישה, בין היתר. לפני שאתה קופץ ומשתנה באסטרטגיית הצעת המחיר הקיימת שלך, הקפד לבדוק הצעות מחיר חכמות בעזרת ניסוי של קמפיין.

13.פרסום באמזון

אמזון היא כיום פלטפורמת הפרסום הדיגיטלי השלישית בגודלה, מאחורי רק פייסבוק וגוגל. מחקרים מראים כי בארה"ב בלבד, סביר להניח שהמפרסמים יוציאו כ -41.61 מיליארד דולר בפלטפורמת הפרסום של אמזון.

בגלל צמיחתו, הוא נחשב כיום לשדרה הצומחת ביותר בשיווק דיגיטלי. שיווק בחיפוש בתשלום באמזון הוא אסטרטגיה מצוינת אם ברצונכם למקד לצרכנים שנמצאים במשפך הרכש. הסיבה לכך היא שרוב המשתמשים הגולשים באמזון מוכנים לקנות באופן מיידי.

אתה יכול ליצור מודעות ממומנות באמזון או להציע מיתוג ותצוגה ממומנים באמזון.

14.שיווק מחדש

שיווק מחדש הוא אסטרטגיית פרסום הממוקדת למשתמשים מקוונים שדפדפו בעבר באתר שלך או שכבר מכירים את המוצרים והשירותים שלך אך לא ביצעו רכישה. זוהי אסטרטגיה שימושית המאשרת מחדש את רצון המשתמשים לקנות מוצר מבלי שהם ישימו לב. מחקרים מראים שלקמפיינים לשיווק מחדש יש מחיר נמוך יותר לרכישה פי 4x לעומת אפשרויות מודעות לתצוגה מסורתיות. זכור את הדברים הבאים כששיווק מחדש את מסעות הפרסום שלך ב- PPC:

  • הבנת המסע של הקונה ופעילויות מקוונות.
  • יישר את מיקום המודעה למסע הקונה שלך.

הישאר מעודכן אחר עדכוני החיפוש בתשלום בשנת 2020 ושנה את הדרך בה אתה רוכש לקוחות חדשים! הגע לקהלים רלוונטיים יותר על ידי התאמת אסטרטגיות השיווק הדיגיטאלי שלך לטרנדים והפיתוחים האחרונים בנוף הדיגיטלי.

השגיח תמיד על התפתחויות חדשות, חקור ויישם אסטרטגיות חדשות כדי להקדים את המתחרים שלך. שיתוף פעולה עם סוכנות שיווק דיגיטלית שיכולה להבטיח שהאסטרטגיה שלך מעודכנת, יעילה ומגובה על ידי נתונים