האם כדאי ללמוד קורס שיווק דיגיטלי?

שיווק מכוון מטרה

האם כדאי לקחת קורס בשיווק דיגיטלי? האם יש יתרונות מלמידת שיווק דיגיטלי דרך קורס וקבלת הסמכה?

התשובה הקצרה לשאלות לעיל היא כן, קורסים לשיווק דיגיטלי שווים את זה. אני במקצוע שיווק דיגיטלי שנים רבות ובמהלך הקריירה שלי, הייתי מעורבת עמוק בהדרכת שיווק דיגיטלי.

התשובה הארוכה היא, זה תלוי במטרה העיקרית שלך מלקחת קורס שיווק דיגיטלי.

  • האם המטרה שלך ללמוד שיווק דיגיטלי ?
  • כדי להעשיר את קורות החיים שלך עם אישור טוב?
  • כדי להגדיל את הסיכוי שלך לקבל עבודה בשיווק דיגיטלי?
  • להפוך למקצוען בשיווק דיגיטלי?
  • כל מה שרשום לעיל?

ולגורמים אחרים כמו עלות וזמן השקעה הנדרשים כדי לעבור תוכנית אימונים.

בפוסט זה אעזור לכם להחליט האם עליכם לעבור קורס בנושא שיווק דיגיטלי על ידי הסבר על היתרונות של ההרשמה לקורס, העלויות הכרוכות בו ומה כדאי לקחת בחשבון לפני שתבחרו בקורס שיווק דיגיטלי .

היתרונות של קורסים לשיווק דיגיטלי

ישנם כמה יתרונות בעקבות קיום קורס מקוון, הכשרה בכיתה, או אפילו ספרים אלקטרוניים, ואלה אינם מוגבלים לקורסי שיווק דיגיטלי אלא חלים על כל סוגי הלמידה המובנית.

זוהי דרך נהדרת ללמוד שיווק דיגיטלי

אם אינכם יודעים מהו שיווק דיגיטלי , ההרשמה לקורס היא מקום נהדר להתחיל בו. ישנם קורסים רבים המיועדים למתחילים שילמדו את היסודות שיעזרו לכם לקבל מושג טוב מאוד כיצד עובד שיווק דיגיטלי.

אמנם זוהי שיטה נהדרת, אך היא אינה יעילה כמו לקבל את כל המידע הדרוש לך במקום אחד.

קורס שיווק דיגיטלי מובנה היטב ילמד אותך את כל מה שאתה צריך לדעת מבלי לבזבז את זמנך בקריאת מאות פוסטים בבלוג אקראי, כאשר כל אחד נוקט בגישה שונה לשיווק דיגיטלי.

זה טוב לקריירה שלך

למרות שהסמכה בלבד אינה הופכת אותך למומחה בשיווק דיגיטלי , היא טובה לקריירה שלך. מעסיקים אוהבים ומעודדים את עובדיהם לבנות מיומנויות חדשות וקבלת אישור שיווק דיגיטלי יכולים לפתוח הזדמנויות חדשות לקריירה.

זה יכול לעזור לך לקבל משרה ברמת כניסה

כשאתה מתחיל ואין לך ניסיון, אחת הדרכים להוכיח את המעסיק העתידי שלך שיש לך את כישורי השיווק הדיגיטלי הדרושים לתפקיד, היא לקבל אישור שיווק דיגיטלי.

קשורים

משרות השיווק הדיגיטאלי ברמת הכניסה הטובות ביותר – רשימת העבודות הטובות ביותר שתוכלו לקבל כמשווק דיגיטלי זוטר. כולל אחריות שכר ותפקיד.

למדו מהמומחים

קורסים שנוצרו על ידי מומחים בתעשייה יעזרו לכם לא רק ללמוד את התיאוריה של שיווק דיגיטלי, אלא כיצד להשתמש בה בפועל. במהלך הקורס תוכלו ללמוד טיפים, טריקים וסודות שהם רק חולקים עם תלמידיהם.

בנה את הכישורים הדרושים כדי להקים סוכנות שיווק משלך

לאחר שסקנו את התלמידים שלנו מה הייתה מטרתם ללמוד קורס שיווק דיגיטלי שלנו, אחוז גדול השיב שהם רוצים לבנות את הכישורים כדי בסופו של דבר להקים סוכנות שיווק דיגיטלית משלהם .

ענף השיווק הדיגיטלי צומח בקצב צמיחה שנתי מורכב של 9% ככל שיותר ויותר עסקים עוברים ברשת. זה יוצר ביקוש מוגבר לאנשי מקצוע בתחום השיווק הדיגיטלי (הן סוכנויות והן פרילנסרים).

כמה עולים קורסים לשיווק דיגיטלי?

עלות קורס שיווק דיגיטלי נע בין 1000 ל 10,000

הסיבות העיקריות לכך שיש מכסת מחירים אדירה הן:

מדריך הקורס – גורם נוסף הוא המוניטין והניסיון של מדריך הקורס.

סוג הקורס – קורסים מקוונים נוטים לעלות פחות מהכשרה מבוססת כיתה. קורסים עם חומר וסרטונים להורדה יקרים יותר מקורסי וידיאו בלבד.

נושאים שנלמדים בקורס – קורס מלא לשיווק דיגיטלי צפוי לכסות את כל ערוצי השיווק הדיגיטלי כולל (SEO, שיווק במדיה חברתית, שיווק במייל, שיווק תוכן) וכך צפוי לעלות יותר מקורס ייעודי בנושא SEO.

איך לבחור קורס שיווק דיגיטלי?

מה כדאי לקורס שיווק דיגיטלי להשתלם? בבחירת קורס שיווק דיגיטלי, עליך לקחת בחשבון את הגורמים הבאים:

  • פורמט למידה
  • מבנה הקורס
  • סילבוס הקורס
  • מדריך קורס
  • אפשרויות ערבות בעלות והחזר כספי
  • תמיכה במהלך הקורס ואחריו
  • אפשרויות הסמכה

עומדות בפניך שלוש אפשרויות: אימונים בכיתות, אימונים מקוונים לפי דרישה ושיעורים וירטואליים.

הכשרה בכיתה – לרוב מוצעת על ידי אוניברסיטאות או מוסדות מקומיים. משך הקורס הוא ברוב המקרים 5 ימים והעלות גבוהה משמעותית מההדרכה המקוונת.

הדרכה מקוונת לפי דרישה – זהו פורמט המסירה הנפוץ ביותר. לאחר ההרשמה לקורס תוכלו לגשת לחומר באופן מקוון, בכל עת שתרצו. חלק מהקורסים מציעים גישה לכל אורך החיים ואילו אחרים גובים בחודש.

שיעורים וירטואליים – זהה להכשרה בכיתה, אך במקום להשתתף בקורס פיזית בשיעור, אתה צופה במדריך דרך סטרימינג בשידור חי.

הפורמט הטוב ביותר הוא הכשרה מקוונת לפי דרישה. זה גמיש יותר, זה עולה פחות וזה נוח יותר. אתה יכול לעקוב אחר הקורס מהבית ובקצב שלך.

פורמט למידה

זהו גורם חשוב שיש לקחת בחשבון בבחירת קורס הכשרה. הפורמט הנפוץ ביותר הוא וידאו אבל זה לא היעיל ביותר.

אם המטרה שלך היא להירשם לקורס שלא רק ילמד אותך את היסודות של שיווק דיגיטלי אלא להשתמש בו כהפניה כשאתה עובד על הקמפיינים שלך, עליך לבחור קורס היברידי.

קורס היברידי כולל גם חומרי טקסט, קטעי וידאו ורשימות ביקורת להורדה שתוכלו להפנות אליהם בקלות בעת הצורך. קל לצפות בקורסים לסרטונים בלבד פעם אחת אך אין אפשרות טובה כשאתה רוצה לחזור ולקרוא מחדש על טכניקה.

מבנה הקורס

שיווק דיגיטלי הוא נושא עצום ובדרך כלל משהו שאי אפשר לכסות עליו בקורס בודד. זה מקובל שאקדמיה מציעה צרור שיווק דיגיטלי , המורכב מקורס אחד או יותר.

למרות שזו אפשרות טובה, עליך לבדוק שהקורסים השונים קשורים זה לזה. במקרים של אימונים גדולים כמו לינקדאין ואודמי, הם מקבצים כמה קורסים יחד כדי ליצור חבילה, אך קורסים אלו נכתבים על ידי מדריכים שונים וזה מקשה על הלמידה.

עדיף לבחור חבילה שנוצרה על ידי אותה חברה ואותם מדריכים. בדרך זו החומר לא יחפוף והלמידה תהיה רציפה.

סילבוס קורס שיווק דיגיטלי

דוגמא: סילבוס קורס שיווק דיגיטלי

קורס שיווק דיגיטלי טוב אמור לכסות (לפחות) את התחומים הבאים:

  • אופטימיזציה למנועי חיפוש (SEO)
  • שיווק תוכן
  • מחקר מילות מפתח
  • שיווק ברשתות חברתיות
  • ניתוח
  • שיווק בדוא"ל

חלק מהקורסים מכסים חלק מהאזורים וחלקם קורסים מכסים אפילו יותר. אם המטרה שלך היא לקחת קורס שיווק דיגיטלי ששווה את זה, וודא שהנושאים שלמעלה הם חלק מתכנית הלימודים בקורס.

מדריך הקורס

יש הרבה מדריכים מוכשרים, אין ספק בכך. כשמדובר באימוני שיווק דיגיטלי, עליך לבדוק את הביולוגיה של המדריך ולוודא שיש להם ניסיון בעבודה עם קמפיינים שיווקיים דיגיטליים.

קל לכל אחד ללמוד ואז להסביר בכיתה את התיאוריה של שיווק דיגיטלי, אבל לעבוד בתחום ולהריץ קמפיינים לחברות, זה סיפור אחר לגמרי.

משווק דיגיטלי מנוסה יכול ללמד אותך טריקים ולתת לך עצות שמורה לא יכול לתת לך.

אם המטרה שלך היא להתחיל קריירה בשיווק דיגיטלי או להשתמש בקורס כדרך להשיג עבודה בשיווק דיגיטלי, אז ביצוע עצתו של משווק מנוסה יהפוך גדול

אפשרויות ערבות בעלות והחזר כספי

כאמור, אתה יכול לקנות קורס החל מ- 1000ש"ח או עד 10,000ש"ח. בבחירת הבחירה קחו בחשבון את הדברים הבאים:

המחיר לא תמיד משקף את הערך שאתה יכול לקבל מקורס – חברות מתמחרות את הקורסים שלהן באופן שונה על סמך מספר גורמים (שכבר הוסבר לעיל).

מה שעליך לעשות הוא לעבור על תוכנית הלימודים בקורס ולהעריך את הערך של כל קורס, חוויית המדריך, נושאים המכוסים, ביקורות התלמידים, פורמט הלמידה, פורמט המסירה, תקופת הגישה, כיצד עוברים עדכונים ושדרוגים ולבחור קורס שאתה מרגיש שזה יעזור לך ליישם שיווק דיגיטלי בפועל.

ערבות להחזר כספי – אחת הדרכים להבין עד כמה חברה בטוחה בחברה בהנפקות הקורס שלה, היא מדיניות ההחזר הכספי שלה.

לחברות מדיניות שונה, ללא החזר כספי, ניסיון למשך 7 ימים, 14 יום או במקרים קיצוניים מסוימים (כמו האקדמיה שלנו), 60 יום.

מניסיון, חברות שאינן מציעות כסף בחזרה או 7 ימים בלבד (עם תנאים רבים) אינן בטוחות בקורסים שלהן והן מנסות להגן על עצמן מפני שיעור החזר גבוה.

התרחקו מאלו, במיוחד אם בחרתם לשלם יותר מ- 1000 ש"ח עבור קורס. אתה לא רוצה להירשם לקורס יקר ואז להבין שזה לא מה שאתה רוצה ואין לך דרך להחזיר את כספך.

תמיכה במהלך הקורס ואחריו

כשאתה קונה קורס מחברה גדולה, אתה לא צריך לצפות להרבה מבחינת התמיכה, במהלך הקורס ואחריו. מבחינתם אתה סתם עוד לקוח. גם אם יש להם מרכז תמיכה, תקבל תשובה מגורם מבוסס סקריפט.

זה נכון במיוחד לחברות בהן המדריך הוא רק תורם ואין לו קשר אחר עם החברה.

אקדמיות קטנות יותר מספקות תמיכה טובה יותר מכיוון שאכפת להם מלקוחותיהם ומכיוון שהם יכולים להציע תמיכה אחד לאחד. ברוב המקרים המדריך הוא גם חבר בחברה ועבורם מתן תמיכה לסטודנטים זהה למתן תמיכה ללקוחות.

אפשרויות הסמכה

חלק מהקורסים מציעים הסמכה, חלקם מציעים תעודה וחלקם מציעים גם אחד. מה ההבדל והאם אישור שיווק דיגיטלי שווה את זה?

ניתנת הסמכה להשלמת חומר הקורס בהצלחה. המשמעות היא בסיום קורס (יכול להיות קורס הכשרה או הכשרה מקוונת), תקבלו אישור שעשיתם אחרי הקורס.

תעודת שיווק דיגיטלית ניתנת לתלמידים אשר סיימו את החומר הקורס בהצלחה את הבחינה כמובן. קשה יותר להשיג זאת מכיוון שכדי להיות מוסמך לשיווק דיגיטלי אתה צריך לעבור את הבחינות.

אתה יכול להציג את האישור שלך בקורות החיים שלך ולהגדיל את הסיכוי שלך לקבל עבודה שיווק דיגיטלית או לקבל קידום אם החברה שלך מכירה בהסמכה.

ההמלצה שלי היא לקחת קורס המציע תעודת שיווק דיגיטלית. זה ידרוש עבודה רבה יותר מצידכם אך ההכנה לבחינה היא הזדמנות נהדרת להבין מה למדתם וכמה טוב למדתם