טיפים בשיווק לעסקים קטנים שישאירו אתכם עם הכסף אצלכם

רעיונות שיווקים לעסקים קטנים שישאירו  את הכסף אצלכם

עובדים על תקציב נמוך? להלן כמה רעיונות שיווקיים שתוכלו ליישם בכדי להפיץ את הבשורה על המותג שלכם.

רעיונות שיווקיים כוללים קשת רחבה, החל מחלוקת פליירים ,פרסום מאוזן לאוזן ועד אין סוף רעיונות.

כפי שאתה בטח יודע, לא כל הרעיונות השיווקים הללו פועלים בשילוש הקדוש של אילוצים בעולם האמיתי: תקציב, משאבים וזמן. דברים שרוב בעלי העסקים הקטנים מכירים הרבה יותר ממה שהם רוצים להיות.

אבל היום, אם אתה תקוע עם אסטרטגיות בעלות נמוכה ועם זאת יעילות … אתה במזל!

להלן כמה רעיונות שיווקים וטקטיקות לעסקים קטנים עד בינוניים שאין להם יוקרה של תקציב ענק. השתמשנו בכל אלה בעצמנו בהצלחה.

1.רעיונות שיווקים-כתוב פוסטים בבלוג הניתנים לדירוג  גבוהה המחוברים למטרות עסקיות

האסטרטגיה שלנו די פשוטה: לשתף מדריכי קידום אתרים ושיווק מהשורה הראשונה תוך פיזור שלל כלים משלנו בפוסטים שלנו.

מה שרוב האנשים מפספסים זה החלק השני, שמביא לתרחיש הבא.

דמיין זאת: בני מוכר תה דרך חנות המסחר האלקטרוני שלו. הוא מאמין בלהט שזה התה הכי טעים בעולם, אבל העסק לא כל כך טוב.

בעצת חבר הוא כותב מדריך אפי על עלי תה כדי לנסות לשתף פעולה עם עסקים נוספים.

זה מכסה את כל מה שתרצה לדעת עליהם. זה אפילו מתחיל לדרג גבוה ומכניס אלפי מבקרים מדי חודש!

הבעיה היחידה: אף אחד מאותם אנשים לא קונה את התה של בני.

מבולבלים?

הנושא כאן הוא שמדריך זה לא ממש מתאים ליעדים העסקיים שלו. במילים אחרות, זה לא מושך קהל של אנשים שמעוניינים לקנות עלי תה.

וודא שמבנה התוכן שלך תואם ליעדים העסקיים שלך, או שכולו השקעה מבוזבזת.

איך אתה עושה את זה? הכל מסתכם בשני שלבים חיוניים:

  • מחקר מילות מפתח כדי לוודא שאתה ממקד נושאים שהלקוחות שלך אכן מחפשים
  • ודא שהתוכן שלך מראה את ערך המוצר או השירות שלך בדרך כלשהי.
 

2.רעיונות שיווקים-השתמש מחדש בתוכן הקיים לחשיפה מירבית

איך מגיעים לקהל רחב יותר מבלי שתצטרך ליצור תוכן חדש לחלוטין?

הטריק הוא להקיש על התוכן שכבר יש לך.

מדוע זה עובד?

ובכן, הלקוחות שלכם מסתובבים במספר מקומות מקוונים ובעלי העדפות משלהם בכל הנוגע לפורמטים של תוכן. יש המון אנשים שרק אוהבים לקרוא פוסטים בבלוג, ומערכת נפרדת שלמה של אנשים שרק רואים סרטונים.

לכל אחד יש העדפה משלו, בין אם זה זרמים חיים או פודקאסטים . על ידי שימוש חוזר בתוכן קיים לפלטפורמות שונות, תוכל להגיע לקהל רחב בהרבה.

וזה בקושי מגרד את פני השטח – ישנם עוד כמה טריקים שאתה יכול לעשות כדי להחזיר את התוכן.

כיסה קבוצת נושאים? צור פוסטים נפרדים לכל נושא, אך התעמק יותר עם החדשים.

האם הציוץ  או ה פסוט שלך הגיע ל הרבה אנשים? שקול להרחיב בנושא ולהפוך אותו למצגת וידאו או חזותית.

שחק סביב כדי לראות מה עובד הכי טוב בערוצי מדיה חברתית שונים ובפורמטים שונים של תוכן (סטטיסטיקה! כותרות! דגש על תמונות!)

3.רעיונות שיווקים-הפכו את הלקוחות שלכם לשלטי חוצות מהלכים

גיא אוהב את מכבי תל אביב, ומכבי אוהב אותו.

בכל פעם שגיא לובש את החולצה הזו, הוא מפרסם ומאשר את מכבי

בעלות ייצור של 100 ש"ח לחולצת טריקו, זהו לוח מודעות הזול ביותר אי פעם!

כמובן שזה לא צריך להיות חולצה. דברים אחרים שעלותם נמוכה למדי לייצור ושאנשים משתמשים בהם על בסיס יומיומי כוללים מדבקות למחשבים ניידים ומחברות.

4.רעיונות שיווקים-עקוב אחר שיחות אחר הזדמנויות לקדם את עצמך ולהתמודד עם ביקורת

דמיין שאתה מקבל הודעה בדוא"ל כזו בכל פעם שמישהו מזכיר את המותג שלך בפורום גדול כמו Reddit.

זה מזכיר התראה

חשבו על כל ההזדמנויות!

במקרה לעיל, העיקול העיקרי היה שהמאמצים בבלוג שלנו מוציאים היטב – המשיכו לעשות מה שאנחנו עושים.

מה עם ההפך?

אם במקום זאת מישהו היה אומר עלינו משהו שלילי, זו תהיה הזדמנות מהותית עבורנו להיכנס ולבצע התאוששות שירות, או לכל הפחות להשיג משוב ממשתמשים.

נשמע מעניין?

להלן הכלים שיעדכנו  אותך על מה שנאמר עליך.

Ahrefs Alerts הוא הכלי שיכול לתת לך  התראות אבל היא לא חינמית

אלטרנטיבה פופולרית (וחינמית) היא Google Alerts .

השניים עובדים בצורה דומה: אתה יכול לפקח על האינטרנט כדי להזכיר כמעט כל דבר. מילות מפתח בנישה שלך; העסקים שלך; שם המותג של המתחרה שלך. הרשימה עוד ארוכה.

בנוסף, זה ממש קל להתקנה ולהשתמש בה . פשוט הזן מילה או ביטוי ותקבל דוא"ל בכל פעם שהוא מוזכר בכל מקום באינטרנט.

אנו למעשה ממליצים להשתמש בשני השירותים, מכיוון ש Ahrefs יאסוף כמה התראות שגוגל לא עושה ולהיפך.

נצלו זאת בדרכים רבות: תרמו קצת ידע או עצות יקרות ערך על פוסט רלוונטי כדי למצב את עצמכם כמוביל מחשבה, או השתמשו בהזדמנות לשתף תוכן משלכם.

אתה יכול אפילו לעקוב אחר עצמך!

התראות Ahrefs  > אזכורים> התראה חדשה

5.רעיונות שיווקים-הפוך את שדרוגי המוצרים לפרסומי פריצה וצמיחה

הרעיון כאן הוא למנף את רשתות הלקוחות הקיימות שלך בכדי לפקח יותר בכל מה שאתה מקדם.

פשוט.

דבר אחד שיש לשים לב אליו: אנא אל תעשו זאת כל הזמן או שיהיו לכם חבורה של לקוחות (נסערים) ומתוסכלים להתמודד איתם. השתמש בטקטיקה זו מאוד, מאוד במיתון; שמור אותו לעדכון הגדול ביותר שלך.

6.רעיונות שיווקים-עבדו עם מותגים אחרים כדי להתחבר לקהלים של כל אחד אחר

בנושא זה, זה המקום: כיצד לבנות את התנועה באתר שלך באמצעות תוכן ירוק-עד ומדיה חברתית.

אנשים המשתמשים בכלי מדיה חברתית כמו Buffer עשויים להיות משווקים. ומשווקים עשויים להתעניין גם ב- קידום אתרים וביית אתרים שזה התחום שלנו

שילוב מפתח: חפש הזדמנויות לעבוד עם מותגים אחרים באופן המאפשר לשניכם לקדם זה את זה באופן טבעי.

באופן אידיאלי, חפש מותגים הפותרים בעיות שונות עבור קהל דומה.

בדרך זו אתה לא גונב לקוחות אחד מהשני אלא משלים במקום זאת את הגומחות של כל אחד אחר.

7.רעיונות שיווקים-לטפח בסיס מעריצים על ידי הקמת קבוצת פייסבוק

אם אתם מחפשים לגדל קהילה סביב המותג שלכם, הקדישו לקבוצות פייסבוק מחשבה רצינית.

כאשר מטופלים היטב הם מהווים פלטפורמה מבריקה למשתמשים שלך לפגוש, ליצור קשר אחד עם השני ולהחליף מידע חשוב.

נקודת בונוס? הם גם מקלים על תובנות הגיוס של המשתמשים הרבה יותר, כך שתוכל ליישר את המוצר שלך לצרכים שלהם.

8.רעיונות שיווקים-עשה דברים קצת אחר

אם כל המתחרים שלך משתמשים בטון דיבור מסוים, הפעל אותו ואמץ משהו אחר. אם הם במלחמה מתמדת על הצעות מחיר על AdWords, בדוק כמה מודעות בפייסבוק. אם הם דבקים באותם נושאים ישנים, דברו על משהו חדש.

אם תעשה מאמץ להתבלט, אנשים ישבו וישימו לב.

9.רעיונות שיווקים-הפוך אזכורים לא מקושרים לקישורים נכנסים לקבלת תנועה רבה יותר

מה אזכור לא מקושר?

בעיקרון, זה כאשר מישהו מזכיר אותך באופן מקוון … אבל לא מקשר אליך.

זו הזדמנות מבוזבזת למדי, מכיוון שקישורים נכנסים מתואמים מאוד עם תנועה אורגנית (כפי שמוצג ממחקר שנערך על ~ מיליארד עמודים .)

הפניית דומיינים לעומת תנועת חיפוש אורגנית גורמת לחוקר תוכן

החדשות הטובות כאן הן: מכיוון שהכותב כבר מדבר עליך אתה כבר באמצע הדרך להרוויח קישור.

כל שעליך לעשות הוא לשלוח יד ולשכנע אותם להפוך את האזכור לקישור האחורי.

עכשיו, מה אם היית יכול להשיג תוצאות טובות יותר על ידי "לכוונן את הנוסחה" בכל מאמצי השיווק שלך?

בין אם אתה מתכנן את המיתוג שלך לחסויות לאירועים ובין אם אתה כותב את חתימת הדוא"ל שלך, חפש דרכים לשפר את המיתוג שלך בקידום שלך.

תקבל חשיפה עם יותר "משקל" לזה ותראה תוצאות טובות יותר כך.

10.רעיונות שיווקים-פרסום אורחים? קבל גם את אלה לדרג

כשאתה מבצע פוסט אורח אתה כותב מאמר חד-פעמי לאתר אחר בענף שלך

אנשים נוטים לחשוב על פרסום אורחים כטקטיקה של בניית קישורים, אך למעשה מדובר בהרבה מעבר לזה: זוהי דרך להתחבר ולחשוף את העסק שלך בפני קהל חדש.

הבעיה?

מרבית ההודעות האורח מקבלות תנועה מסוימת בהתחלה … מה שנעלם עד לאפס.

קבל גם את דירוגי האורח שלך!

פרסום אורחים הוא דרך מצויינת לדירוג עבור מילות מפתח שתתאמצו לדירוג בעצמך, במיוחד אם אתה עסק קטן בעל סמכות נמוכה ו- DR ( בדוק את ה- DR שלך כאן .)

בדרך זו אתה מסוגל לבצע פיגי-גיבוי לאתרים עם יותר סמכות בנישת היעד שלך.

אם אחד מהרעיונות האלה עבדו בשבילך, או אם יש לך טקטיקות פורצות דרך לשתף, אשמח לשמוע על החוויה שלך צור קשר עם אוגמנט עוד היום!