איך לעקוב אחרי פעילות אינסטגרם ללא מדד הלייקים- 4 מדדים שניתן לעקוב אחריהן
זה רשמי: אינסטגרם פרסמה ומיישמת תוצאות מבדיקה שעשתה בארה"ב על התנהגות גולשים – של הסתרת לייקים של עוקבים בפוסטים. שינוי זה כבר מיושם במקומות כמו קנדה, יפן, איטליה וניו זילנד. ככל הנראה, יש לכך השפעה רבה על מותגים המשווקים באמצעות אינסטגרם, אך החדשות הטובות הן שישנם מספר מדדים נוספים שעומדים לרשותך שעשויים להיות בעלי ערך רב אף יותר.
כדי לעקוב טוב יותר אחר מכירות דרך אינסטגרם, מותגים צריכים להשתמש בפרמטרים של UTM בכל הקישורים המשמשים להניע מכירות.
שיקולים אחרים – ערכים נוספים שיש לקחת בחשבון בעת ביצוע אופטימיזציה לאסטרטגיית אינסטגרם שלך הם:
עקוב אחר הערכים שלעיל על סמך זמן הפרסום וזהה את הזמן הטוב ביותר לפרסום כדי לוודא שאתה נצפה על ידי הקהל שלך באופן מקסימלי.
עקוב אחר תצוגות סיפור של אינסטגרם כדי להבטיח שהתוכן מהדהד ויוצר עניין אצל העוקבים, וסיפורי הצפייה מסתיימים עד תום.
נתח את צמיחת העוקבים כדי לקבוע אם ישנן בעיות או מכשולים משמעותיים לאחר ביצוע ההודעות. זה יכול להצביע על כך שמשתמשים מעוניינים או אינם מעוניינים בסוגי פוסטים מסוימים.
מתעניין עוד באינסטגרם? בקר את הפוסט שלנו לגבי –רשתות חברתיות הפופולריות ביותר כמו פייסבוק ואינסטגרם אינן רווחיות יותר בבלוג של אוגמנט.
אם יש לך שאלות נוספות או שאתה זקוק לעזרה בהתאמת אסטרטגיית האינסטגרם שלך צור עם אוגמנט נגישות מידע תקשורת בניית אתרים ופתרונות און ליין
אוגמנט נגישות מידע ותקשורת – בניית אתרים ופתרונות אונליין מותאמים. כל הזכויות שמורות 2024 ©