איך לעקוב אחרי פעילות אינסטגרם ללא מדד הלייקים

רשתות חברתיות

איך לעקוב אחרי פעילות אינסטגרם ללא מדד הלייקים

לייקים

איך לעקוב אחרי פעילות אינסטגרם ללא מדד הלייקים- 4 מדדים שניתן לעקוב אחריהן

 זה רשמי: אינסטגרם פרסמה ומיישמת תוצאות מבדיקה שעשתה בארה"ב על התנהגות גולשים – של הסתרת לייקים של עוקבים בפוסטים. שינוי זה כבר מיושם במקומות כמו קנדה, יפן, איטליה וניו זילנד. ככל הנראה, יש לכך השפעה רבה על מותגים המשווקים באמצעות אינסטגרם, אך החדשות הטובות הן שישנם מספר מדדים נוספים שעומדים לרשותך שעשויים להיות בעלי ערך רב אף יותר.

מדד ראשון: REACH – טווח הגעה הוא המדידה של כמה משתמשים ייחודיים ראו את הפוסט שלך. זה שונה מההופעות, שהם המספר הכולל של צפיות בפוסטים, בהן מספר צפיות יכול להיות מאותו משתמש. המטרה לשפר את טווח ההגעה של המותג היא להגביר את מודעות המותג ואת מספר המשתמשים המוסמכים לאורך זמן.

מדד שני: SAVES – לפני כשלוש שנים אינסטגרם החלה לאפשר למשתמשים לשמור פוסטים שרצו לבקר בהם אחר כך. ככל שהתכונה הופכת פופולרית יותר, היא מקבלת חשיבות כערך למעקב אחר מותגים. אפשרות זו היא בעלת ערך מכיוון שהיא מסמנת לאלגוריתם של אינסטגרם כי למשתמשים יש אינטרס חזק בתוכן המשותף וכי יש להציג את הפוסטים בפני אנשים רבים יותר. על ידי מעקב אחר שמירת פוסטים של משתמשים, מותגים יכולים להתחיל לזהות את סוגי הפוסטים שמייצרים מספר גדול יותר של הצלחות וחיסכון ואז להתקדם ולפעול בהתאם, ליצור פוסטים דומים.

מדד שלישי: מכירות אינסטגרם מסירה, מעדכנת ומשפרת ברציפות מכשולים עבור מותגים שרוצים למכור את המוצרים שלהם באינסטגרם. חשוב מכך, אינסטגרם מקלה על המשתמשים לקנות את המותגים האהובים עליהם. ישנן כמה דרכים שאינסטגרם מאפשרת למשתמשים לבצע קניות, הכוללות פוסטים הניתנים לחנויות, מדבקות מוצרים של Instagram Stories, קופה ומסנני AR הניתנים לחנויות.

כדי לעקוב טוב יותר אחר מכירות דרך אינסטגרם, מותגים צריכים להשתמש בפרמטרים של UTM בכל הקישורים המשמשים להניע מכירות.

מדד רביעי: ENGAGEMENT – מדידת מעורבות המשתמשים בכל פוסט חשובה להצלחת מאמצי השיווק באינסטגרם עבור המותג מכיוון שזה מציין עד כמה הקהל שלהם מגיב ומתחבר לתוכן שמופק. סוגי מעורבות כוללים לייקים, הערות ושיתופים. אף על פי שהמשוואה למדידת מעורבות מעוררת דיון, נקודת מוצא סבירה נמצאת מתחת.

המניע: ככל ששיעור המעורבות גבוה יותר, כך העוקבים שלך מעורבים באופן פעיל יותר וכדאי להמשיך ולייצר את התוכן שאתה מייצר כעת. מצד שני, אם למותג שלך יש שיעורי מעורבות נמוכים יותר, יתכן שהתוכן המופק אינו מהדהד היטב עם העוקבים ויכולה להיות הזדמנות לבקר מחדש את האסטרטגיה החברתית.

שיקולים אחרים – ערכים נוספים שיש לקחת בחשבון בעת ביצוע אופטימיזציה לאסטרטגיית אינסטגרם שלך הם:

עקוב אחר הערכים שלעיל על סמך זמן הפרסום וזהה את הזמן הטוב ביותר לפרסום כדי לוודא שאתה נצפה על ידי הקהל שלך באופן מקסימלי.

עקוב אחר תצוגות סיפור של אינסטגרם כדי להבטיח שהתוכן מהדהד ויוצר עניין אצל העוקבים, וסיפורי הצפייה מסתיימים עד תום.

נתח את צמיחת העוקבים כדי לקבוע אם ישנן בעיות או מכשולים משמעותיים לאחר ביצוע ההודעות. זה יכול להצביע על כך שמשתמשים מעוניינים או אינם מעוניינים בסוגי פוסטים מסוימים.

מתעניין עוד באינסטגרם? בקר את הפוסט שלנו לגבי –רשתות חברתיות הפופולריות ביותר כמו פייסבוק ואינסטגרם אינן רווחיות יותר בבלוג של אוגמנט.

אם יש לך שאלות נוספות או שאתה זקוק לעזרה בהתאמת אסטרטגיית האינסטגרם שלך צור עם אוגמנט נגישות מידע תקשורת בניית אתרים ופתרונות און ליין