בין אם יש לך בלוג, אתר חברה או חנות מסחר אלקטרוני, לעדכון האתר שלך על בסיס קבוע יש יתרונות רבים. תדירות העדכון תלויה במספר גורמים וזה מה שתלמד במאמר זה.
קרא על שיטות העבודה המומלצות לגבי התדירות שבה עליך לעדכן את אתרך.
מדוע חשוב לעדכן את האתר שלך בתוכן מעודכן?
משימת עדכון תוכן לאתר שלך אינה עבודה קלה, זה עולה גם זמן וגם כסף.
מצד שני, היתרונות בכך – במיוחד היתרונות לטווח הארוך שווים את המאמץ והעלות.
אני אגדיר את המשמעות של 'תוכן מעודכן' בסעיף הבא ואביא גם כמה הנחיות לגבי התדירות שבה עליך לעדכן אתר בהתאם לסוגו, לעת עתה חשוב להבין את היתרונות בכך.
זה טוב ל- SEO – מנועי חיפוש אוהבים תוכן ובעיקר תוכן חדש. הם אוהבים לקבל פוסטים ארוכים ואיכותיים באינדקס שלהם בכדי לספק את המשתמשים שלהם.
אתר שמתעדכן באופן קבוע נסרק לעתים קרובות יותר, יש בו יותר דפים באינדקס ואפשרויות נוספות להגביר את ה- SEO על ידי יישום שיטות עבודה מומלצות לקישור פנימי .
זה טוב למדיה החברתית – אם אתה משתמש בשיווק במדיה חברתית כדי לקדם את הבלוג שלך, אתה יודע שאחד מגורמי ההצלחה הקריטיים ביותר הוא התוכן שאתה מפרסם בדפי המדיה החברתית שלך.
פעמים רבות הבעיה שהורסת את המאמץ שלך היא חוסר תוכן. פתיחת אתר שמתעדכן על בסיס קבוע תעניק לך דלק גם לקידומי המדיה החברתית שלך.
זה טוב למשתמשים שלך – אתרים נועדו לשרת משתמשים ולתת למשתמשים תוכן חדש משמח אותם.
משתמש מאושר ככל הנראה יחזור, ימיר, ירשום, יקנה או ימליץ על האתר שלך לאנשים אחרים.
אני לא אומרת שזה קל כמו 1-2-3, אתה צריך קודם לשים לב לאתר שלך כך שהוא יקבל כמות מכובדת של קוראים, אך ברגע שתגיעו לנקודה זו הכל הופך להיות קל יותר.
זה איתות לכך שהאתר או העסק שלך פעיל וחי – דמיין שאתה מבקר בשני אתרים זהים שמוכרים אותו מוצר באותו מחיר, אך לאחד מהם יש בלוג מעודכן, פורום תמיכה או מדור חדשותי.
הדבר נכון כאשר אתה מבקר בפורום תמיכה במוצרים. אם העדכון האחרון היה לפני שנתיים, האם היית סומך על חברה זו וקונה את המוצר שלהם בידיעה שהתמיכה שלהם אינה קיימת?
עדכון הוא פעולת הליבה של שיווק תוכן – כולם מדברים בימינו על שיווק תוכן, אנשים רבים אומרים שזה ה- SEO החדש וזה לא רחוק מהאמת.
בלי תוכן אתה לא יכול לעשות הרבה ברשת, עם תוכן טוב וחוזר אתה יכול לעשות הרבה.
עסקים רבים באופן מקוון וגם לא מקוון משתמשים בתוכן כדי לייצר מכירות ולקידום מודעות למותג.
באיזו תדירות לעדכן את האתר שלך בתוכן -מהו תוכן חדש?
לפני שנכנס לפרטי הפרסום, הרשה לי ראשית לעזור לך להבין למה הכוונה כשאנחנו אומרים שיש לעדכן אתר אינטרנט עם 'תוכן חדש'.
מניסיון זה דבר שאנשים רבים לא מבינים בו וזה מקשה עוד יותר על עבודת העדכון שלהם.
'תוכן חדש' אינו בהכרח תוכן חדש לחלוטין לרשת אלא תוכן חדש עבור האתר הספציפי ולא נמצא בשום מקום אחר באינטרנט בדיוק באותו פורמט.
לדוגמה, המאמר שאתה קורא כעת הוא 'תוכן חדש' לאתר זה מכיוון שהוא ייחודי, מקורי ולא נמצא באף אתר אחר באינטרנט.
אם אתה מחפש בגוגל ' באיזו תדירות עלי לעדכן את האתר שלי ' תמצא מאות מאמרים אך התוכן הספציפי שאתה קורא בפוסט זה הוא ייחודי ובלעדי לאתר זה.
אז 'חדש' לא אומר רק פריטי חדשות או מושגים או תיאוריות חדשות (וזה ברור) אלא גם משהו חדש עבור האתר או הבלוג המסוים.
באיזו תדירות להוסיף תוכן חדש לאתר או לבלוג שלך
המשימה של כל אתר אינטרנט שונה וכך גם דרישות העדכון. אינך יכול לצפות שבלוג ארגוני יתעדכן בתדירות גבוהה כמו בלוג רגיל, או לעתים קרובות כמו בלוג חדשות או ספורט.
הייתה לי הזדמנות לעבוד עם לקוחות בענפים שונים ועזרתי להם בעדכון האתר שלהם ובניהול הבלוגים וברובם ניתן לסווג נכסי אינטרנט בקטגוריות הבאות:
ספורט / אופנה / סלבריטאים / טק / סגנון חיים / פיננסי / עיתון / כתבי עת
בקטגוריה זו הוספתי אתרים או בלוגים שעוסקים בנושאים טרנדיים.
עבור אתרים אלו עדכון עם מידע חדש מספר פעמים ביום הוא קריטי להצלחתם.
אין הגבלה למספר העדכונים ובאופן כללי ככל שהכי טוב. מרבית הביקורים שלהם מגיעים ממבקרים חוזרים, מדיה חברתית וחדשות גוגל.
המשפטים בדרך כלל קצרים עד לנקודה ומכילים הרבה תמונות.
אתרים / בלוגים רגילים
קטגוריה זו כוללת בלוגים כמו זה שאתה קורא עכשיו. במילים אחרות אתרים המספקים תוכן -עד (תוכן שנשאר רלוונטי למשך זמן רב).
בקטגוריה זו אתה מצפה למצוא בלוגים להתפתחות אישית, בלוגים כיצד להתאים, בלוגים מידעיים, וויקי, שיווק, ירידה במשקל, מחקרים, ניתוחים, טיפים לטיולים, ביקורות ועוד רבים וטובים.
אין צורך לעדכן מדי יום אלא אם כן יש לכם כמובן את המשאבים לבצע משימה כזו.
אתר / בלוג תאגידי
אלה אתרים עסקיים המציגים בפני החברה את המוצרים והשירותים שהיא מציעה.
הם מהסוגים הקשים ביותר של אתרים לעדכן בתדירות גבוהה מכיוון שברגע שההגדרה הראשונית נעשתה ומידע על החברה מתפרסם, אין לך שום דבר מועיל לפרסם.
למרבה המזל יש דרך החוצה וזה ליצור בלוג ארגוני.
הרשה לי לתת לך כמה דוגמאות לבלוג יכול לעזור לאתר עסקי להכיל תוכן חדש ומועיל על בסיס קבוע.
משרדי עורכי דין – הם יכולים להשתמש בבלוג כדי לפרסם מאמרים בנושא הוראות ומידע ('מהן הזכויות שלי כאבא') וחדשות על נושאים הקשורים למשפטים.
חברה שמוכרת צמיגים – מאמרים מידעיים אודות השימוש בצמיגים מסוגים שונים, מאמרים בנושא הוראות לתחזוקה של צמיגי DIY.
חברת השקעות – מאמרים על כל מה שקשור למגזר הפיננסי, מחדשות כלכלה ועד ייעוץ השקעות.
אתר משרות מקוון – מאמרים העוסקים במקצועות הנמצאים במגמה או זקוקים למאמרים בנושא הוראות ('כיצד להתכונן לראיון העבודה שלך').
אלה רק כמה דוגמאות המדגימות כי בלוג יכול להשתלב כמעט בכל נישה ותעשייה.
מה שאתה צריך זה רעיונות ומשאבים מחוץ לקופסה ליישום נכון של בלוגים.
אותם 'כללים' של פרסום חלים כמו אתרים רגילים, כלומר העדכון יכול להיות 2-3 פעמים בשבוע .
מדוע רוב הבלוגים התאגידיים נכשלים: אני בבלוג פעמים רבות בבלוגים של חברות ומדוע הם נכשלים ולמרות שזה לא נושא הליבה של מאמר זה, אזכיר לסיכום את הסיבות לכישלון הנפוצות ביותר:
שיווק תוכן הוא אחת הדרכים היעילות ביותר לקידום החנות המקוונת שלך וזה לא קשה יותר ממה שזה נשמע.
באיזו תדירות עליך לעדכן את בלוג המסחר האלקטרוני שלך? התשובה היא פשוטה, כאשר יש לך תוכן חדש באיכות גבוהה לפרסם.
עבור אתר מסחר אלקטרוני אתה צריך להיזהר לא להרחיק לקוחות פוטנציאליים אלא לתת להם תוכן שהם צריכים.
אם אתה יכול לעשות זאת על בסיס תכוף זה אפילו טוב יותר, אבל אני יודעת מניסיון שקשה לעשות זאת.
כיצד לעדכן את האתר שלך לעתים קרובות יותר
קבע שגרת חיים קבועה – חשוב לבסס אסטרטגיית פרסום ולהיצמד אליה. קביעת אסטרטגיה ברורה מתי עליך לפרסם תעזור לך לבנות את לוח הזמנים שלך, את תוכנית הפעולה שלך ואת מועדי היעד. אם תשאיר את זה פתוח אז כנראה שתדחי אותו בקושי הראשון.
מה הקוראים שלך רוצים? – שים את עצמך בעמדת הקוראים שלך וחשבו אם תרצה לקבל תוכן בתדירות גבוהה יותר. אם אתה מפרסם מאמרים ארוכים ואינפורמטיביים על בסיס יומיומי, אתה חושב שזה משהו שהקוראים שלך היו רוצים לקרוא יום אחר יום?
בדוק את הנתונים הסטטיסטיים שלך – בדוק תרחישים שונים של מספר שבועות ובדוק את הנתונים הסטטיסטיים שלך כדי לגלות אם פרסום תכוף יותר מועיל.
כתוב את הפוסטים שלך מראש – חשוב כמו הכנת אסטרטגיית פרסום הוא הכנת הפוסטים שלך מראש. מה שאני עושה בדרך כלל זה 2-3 פוסטים לפני לוח הזמנים כדי להבטיח שלא אתגעגע ליעדים שלי.
אל תשכח מכלל 80/20 – אל תשכח ש 80% מהתכנים שלך ברשת לעולם לא יקבלו את תשומת הלב שהיא ראויה. כך פועל האינטרנט בגלל התחרות העצומה אז חשבו היטב איך אתם רוצים לבלות את זמנכם.
אם פרסום מדי יום אינו מניב תשואה (כלומר יותר תנועה, יותר לקוחות, יותר אזכור של מדיה חברתית, יותר חשיפה), אז צמצם טוב יותר את תדירות הפרסום שלך.
האם אתה יכול למקם מיקור חוץ לעדכוני אתרים?
אם אתה בלוגר סולו או בעל זכויות בבעלות בלבד כל שעליך לעשות הוא ליצור לוח זמנים לפרסום ולהקצות את השעות הדרושות ליצירת התוכן והעדכונים הדרושים לאתר שלך.
אם מצד שני, אתה חברה קטנה עד בינונית, אז הדברים מסתבכים קצת יותר, כי קרוב לוודאי שאין לך את המשאבים הפנימיים לניהול בלוגים ועדכונים.
במקרים כאלה מיקור חוץ של עדכון אתר האינטרנט שלך הוא בחירה טובה.
זה לא בחינם, זה יהיה בעלות אבל אם אתה ממקם מיקור חוץ למשימה זו לחברה מקצועית שיודעת לנהל בלוג עסקי, היתרונות לטווח הרחוק הם הרבה יותר מההשקעה הראשונית.
לפני שתקבל החלטה למי למיקור חוץ, וודא שיש להם תוכנית תמחור קלה להבנה ושהם יכולים להראות לך דוגמאות אמיתיות מחברות שמשתמשות בשירותי עדכון האתר שלהם.
באיזו תדירות אתה מעדכן את האתר או הבלוג שלך? האם אתה מסכים עם ההצעות שלי לעיל?
אוגמנט נגישות מידע ותקשורת – בניית אתרים ופתרונות אונליין מותאמים. כל הזכויות שמורות 2024 ©