5 טיפים פשוטים לעדכון תוכן באתר האינטרנט שלך!

הטכנולוגיה והאינטרנט משתנים במהירות, ולעתים קרובות. עליך לעדכן את האתר שלך באופן קבוע כדי להתעדכן בזמנים.

קבלת אתר מעודכן מייצרת חווית משתמש נהדרת, וככל הנראה תעודד אנשים לבלות יותר זמן בדפי האתר שלך.

זה תורם לאופטימיזציה של מנועי החיפוש שלך, או SEO, מכיוון שגוגל מעריכה חווית משתמש טובה.

אם אנשים מבלים זמן רב באתר האינטרנט שלך, זה גם איתות לגוגל שיש לך משהו שהם רוצים, כך שסביר להניח שתראה עליה בדירוג שלך.

תוצאת חיפוש אחת מתקדמת בדירוג

דירוגים גבוהים יותר שווים יותר מתעבורת האינטרנט הנחשקת.

אך מה בדיוק עליכם לעשות כדי לעדכן את תוכן האתר שלכם?

אני אגיד לך … אחרי ההקדמה הזו!

אוקיי, בואו נתחיל לעדכן תוכן באתרכם.

להלן חמישה טיפים לעדכון תוכן באתר האינטרנט שלך.

לפני שתתחיל לבצע עדכון תוכן באתר שלך, בדוק את ה- SEO שלך.

כנראה שבזבזת הרבה זמן בהכנת תוכן, והזמן הזה יבוזבז לחלוטין אם אנשים לא היו יכולים למצוא את האתר שלך במנועי חיפוש.

ישנם גורמים רבים ורבים שקובעים היכן האתר שלך מופיע בדפי התוצאות או SERP של מנוע החיפוש.

כדי לבדוק את ה- SEO שלך, תרצה לבצע ביקורת SEO של האתר שלך, שתאמר לך אילו גורמים אתה מכה ואילו מהם יכולים להשתמש בשיפור מסוים.

אתה יכול להשתמש בבודק SEO החינמי שלנו כדי לקבל דיווח על מה שהאתר שלך עושה נכון ומה האתר שלך עושה לא נכון עבור ה- SEO שלך. 

כמה גורמי SEO שאתה צריך לחפש בעת עדכון תוכן האתר שלך הם:

מילות מפתח: האם אתה משתמש במילות מפתח רלוונטיות לעסק שלך בכל הכותרות והתוכן של הדפים שלך, ובתגיות הכותרת ותיאורי המטא של הדפים שלך?

  • מהירות דף: האם האתר שלך נטען במהירות על מכשירים שולחניים וניידים?
  • מותאם לנייד: האם האתר שלך פועל בצורה חלקה במכשירים ניידים?
  • אבטחת אתר : האם מותקנת תעודת SSL להגנה על נתוני משתמש?
  • קישורים שבורים: האם כל הקישורים באתר שלך עובדים והאם אתה מפנה קישורים ישנים לחדשים?

שוב, הרשימה הזו הייתה רחוקה מלהיות ממצה. אם אתה מעוניין בניתוח מעמיק של SEO של האתר שלך, עליך לשקול שיתוף פעולה עם מומחי SEO

 עדכון תוכן באתר-זה מוביל אותנו למספר שתיים .

בדוק מה המתחרים שלך עושים עם אתרי האינטרנט שלהם לפני שאתה מעדכן  מתחיל עם עדכון תוכן באתר שלך.

אני יודעת. זה דבר נוסף שיש לעשות לפני שאתה בכלל נוגע באתר שלך, אך חשוב לבצע ניתוח מעמיק של הנוף התחרותי לפני שתקבל החלטות.

זה קשור גם לביקורת SEO שלך.

עיין בתוצאות המובילות עבור מילות המפתח שאליהן ברצונך למקד ובדוק מה העמודים המובילים עושים כדי להשיג את אותם נקודות נחשק. האם הם משתמשים במילות המפתח שלהם בכותרות? האם יש להם אלמנטים למולטימדיה?

התבונן בתוכן בכללותו באתר האינטרנט שלהם. האם יש משהו שהמתחרה שלך עושה שאתה יכול לעשות טוב יותר? האם אתה יכול להכין סרטון או לכתוב קטע ממושך על נושא שיעלה על זה?

בסדר! עוברים למספר שלוש.

הוסף כמה אלמנטים למולטימדיה לאתר שלך כאשר אתה מעדכן את תוכן האתר שלך.

טיפ זה הוא פי שניים.

אלמנטים של מולטימדיה כמו תמונות, גרפיקה וסרטונים נראים נהדר באתר אינטרנט ויכולים לפרק איזורים טקסטים כבדים באתר שלך כדי לעסוק באמת את הצופים .

דפים עם פיסות תוכן ארוכות יותר נוטים גם הם להצליח במנועי חיפוש, אך קשה לעקוב אחר בלוק של 1200 מילים ומעלה.

אם אתה משתמש באלמנטים של מולטימדיה בין טקסט, אתה נותן לקוראים הפסקה חזותית ומעודד אותם להישאר בדף יותר.

ככל שאנשים נשארים יותר בדף שלך, כך סביר להניח שדירוג גבוה יותר בגוגל.

עם זאת, כאשר אתה מוסיף אלמנטים למולטימדיה, כדאי להשתמש בדחיסת תמונות וסרטוני וידאו מהפלטפורמה אירוח נפרדת.

הוספת קבצים גדולים לאתר שלך עשויה להאט את זה, מה שיוצר חווית משתמש פחות אופטימלית ופוגע ב- SEO שלך.

Kraken הוא כלי נהדר ( וחינמי ) לדחיסת תמונות, בעוד שפלטפורמות אירוח וידיאו כמו יוטיוב או וויסטיה מייצרות בקלות קישורים, כך שתוכלו להטמיע אותם במהירות.

בסדר, אז תהיה לך המולטימדיה שלך מוכנה לצאת לדרך, בואו נדבר על מספר ארבע.

בדוק שינויים שונים באתר שלך.

כשאת מעדכנת תוכן באתר שלך, אינך צריך לבצע שינויים באופן עיוור.

אתה יכול לבדוק שינויים באתר שלך כדי לראות אילו מהדהדים יותר עם המבקרים שלך.

כלים כמו גוגל אופטימיזציה ובאופן מיטבי מאפשרים לך להתנסות באלמנטים שונים באתר שלך.

השינויים שלך יכולים להיות קטנים אך עדיין יש להם השפעה, כמו לצבוט את העותק בצורה כה קטנה בדף הבית שלך או להוסיף קריאה לפעולה לצד טבלת תמחור.

זה לוקח אותנו למספר חמש .

רענן תוכן ועיצוב ישנים באתר האינטרנט שלך.

אם יש לך הרבה תוכן באתר שלך, בהחלט כדאי לקחת קצת זמן לבקר מחדש את הישן ולגרום לו להיראות חדש לגמרי.

נניח שאתה רואה חשבון וכתבת לפני מספר שנים פוסט בבלוג פופולרי לגבי מילוי טופס מס מסוים. כעבור כמה שנים, חלקים מסוימים מאותו צורת מס משתנים.

במקום ליצור פוסט חדש לחלוטין, זה יחסוך לכם זמן לחזור ולהגדיר את החלקים של אותו פוסט ישן שאינם רלוונטיים יותר, ואז תוכלו לשתף אותו מחדש בפייסבוק, בטוויטר או בכל מקום אחר שתוכלו להגיע אליו תוכן לקהל שלך.

עדכון תוכן באתר-הקלדת מידע חדש בדף המידע

כנ"ל לגבי תוכן המשתמש בסטטיסטיקה כלשהי. לאחר שנה-שנתיים המספרים עשויים להשתנות, ולכן בהחלט יהיה מועיל לוודא שתכני האתר שלך מדויקים ככל האפשר.

כדאי גם לנסות להשאיר את האתר שלך נראה מודרני . עיצוב אתרים השתנה באופן דרמטי בעשור האחרון, ולכן חשוב שהאתר שלך לא נראה שהוא תקוע בראשית שנות האלפיים.

אז אתה יודע מה לשנות, אך באיזו תדירות עליך לעדכן תוכן באתר שלך?

ובכן, אין ממש תשובה קשה לזה.

הכל תלוי במשאבים הפנימיים שלך, בתקציב שלך אם אתה עובד עם צוות מומחי אינטרנט ועדכוני תעשיה ואינטרנט.

הקונצנזוס הכללי לעיצוב מחדש הכולל של האתר הוא כל כמה שנים, אך עליך לעקוב אחר מגמות בתעשייה כדי לוודא שהאתר שלך יכול להתחרות באתרים אחרים שם. גם רענון התוכן של האתר שלך לא צריך להיות כה נרחב.

לגבי תוכן, חלקים מסוימים עשויים להיות רלוונטיים במשך שנים מבלי שתצטרך לבצע שינויים גדולים. אך סביר להניח שתצטרך לרענן את מרבית התוכן באתר שלך לעתים קרובות יותר מכל כמה שנים.

עקוב אחר הדפים שלך ודירוגיהם בגיליון אלקטרוני ובדוק אילו מהם נופלים ב- SERPs, מהם שטוחים, ואילו הם מצליחים.

ניהול אקסל עם מידע על דירוג העמודים

יכול להיות מועיל לקבוע לוח זמנים שבועי או חודשי כדי לבדוק את הדירוג שלך ולעדכן את ה- SEO של התוכן שלך לפי הצורך.

אבל בסדר, כל זה קל יותר לומר מאשר לעשות. עדכון האתר שלך על בסיס קבוע דורש התחייבות לזמן, כך שאם אתה כבר מודאג לא תוכל להמשיך, צור קשר עם כמה אנשי מקצוע באינטרנט .