כיצד לכתוב תוכן למנועי חיפוש

 

תוכן שיווקי למנועי החיפוש

מאז שגוגל הדהימה לראשונה את העולם במערכת "Scoring of Fresh Content" המבריקה שהוטמעה לראשונה בשנת 2003, היא עדכנה ללא הפסקה את השיטות בהן אנשים יכולים לחפש דברים ברשת. תוכן חדש הוא המלך, ורק החברות שיכולות לעמוד במגמה זו יהפכו למתמודדות המובילות בענפים שלהן.

עם זאת, איכות התוכן שיווקי חשובה כמעט כמו הרעננות. במשך כמה שנים, תוכנות תוכן שיווקי רבות הפכו לזמינות לבעלי עסקים שחיפשו "לרמות את המערכת" על ידי קניית תוכן מוכן והוספה. במהלך השנים האחרונות, סוגים אלה של תוכניות הפכו כמעט חסרי ערך. גוגל ממשיכה לשנות את האופן בו האלגוריתמים סוקרים את  התוכן, כמו גם את האופן בו היא מדרגת תוכן מעודכן וחדש

אם אתה מבעלי העסקים שעושה שימוש חוזר באותו מידע, אלא פשוט ממיר אותו מחדש בזהירות, אז יש להיזהר. זה עלול להזיק יותר מתועלת. כפי שאתה יכול לקרוא במחקר מקרה זה, אחד הלקוחות שלי סבל ממקרה של "קישורים נכנסים שחלפו" ואז מיהרנו לתקן.

גוגל מדרגת אתרים על מספר דברים, כמו כמה קישורים היא נכנסים ויוצאים, כמו גם באיזו תדירות נוסף תוכן חדש. לאחר מכן מנועי החיפוש נותנים לכל עמוד "ציון" בהתאם לסוג החיפושים שאנשים משתמשים בהם, בין אם זו מילה אחת או מחרוזת מילים שלמה. אלה נקראים מילות מפתח וביטויי מפתח.

לכן, אם האתר שלך עמד על שמריו או מיושן, סביר להניח שגוגל מדרגת אותו נמוך יותר מאשר אתר שמנוהל או מתוחזק כל הזמן. אם יש לכם אתר שמכיל אירועים, נושאים חמים, חדשות, עדכונים, בלוגים, טיפים ועוד, אז אתם מקדימים יותר את המשחק מאשר אתר שפשוט יושב שם ונראה יפה.

להלן כמה קריטריונים בהם בוטים של גוגל משתמשים כדי לדרג את האתר:

תאריך פרסום התוכן: גוגל בוחנת את התוכן בהתבסס על הפעם הראשונה שהוא מפרסם, אך היא מאבדת את ההשפעה ככל שהכתבות פחות מעודכנות

תדירות השינויים: גוגל בוחנת את הסדירות בה מבוצעים תוכן או שינויים חדשים. אז שמירה על התוכן שלך לאורך זמן מבלי לעדכן אותו בסופו של דבר יכולה לגרור אותו בדירוג.

דפים חדשים: אתה יכול להשיג דירוג גבוהים יותר על ידי הוספת דפים נוספים לאתר שלך. כ- 40% יותר דפי תוכן בשנה.

צמיחת קישורים: קישורי דואר זבל אכן יפגעו באתר שלך, אך קישורים איכותיים מאתרים אחרים יכולים לעזור לך לקבל דירוג דירוג גבוהים יותר. במיוחד קישורים מאתרים חדשים! נסה להיות אורח תכוף במסגרת המומחיות שלך. כלומר – אם אתה עורך דין, למשל, הציע ייעוץ באתרים משפטיים או הפוך לתורם ב- Yahoo או Huffington Post וכו '.

עניין למשתמשים: יחד עם תוכן חדש, עליכם לשמור על דברים חשובים רעננים, כמו אירועים, לוחות זמנים, חדשות וכו 'מכיוון שפעילות המשתמשים גם היא מדורגת. אז אם אנשים ממשיכים לעזוב את אתר האינטרנט שלך בגלל מידע ישן, אז הוא יתחיל להופיע ברשימה.

חיפוש-בוט

מה שנוכל להרחיק מכך הוא ש- Bots של גוגל נותנים למשתמשים את המידע הרלוונטי ביותר, לכן אם אתה ממשיך להתעדכן בתכני האינטרנט על ידי הוספה מתמדת של עדכונים, כולל קטעי וידאו או תמונות עם כותרות, אז תתן לעסק שלך מנוף יותר מאשר מתחרה שעושה מעט מאוד לתחזוק האתר שלהם.

תוכן שיווקי, יחודי וניבדל הם הכרח כדי שתיבלוט מעל אחרים. אנחנו ממליצים תמיד שתכתבו את התוכן בעצמכם, זה חדש, מרענן ושם אתכם בנקודת התחלה מעולה אל מול המתחרים שלכם – מי מכיר אתכם יותר טוב מעצמכם. יש לנו ראייה ספרותית וגישה טכנולוגית, עם הידע והניסיון שלנו אפשר להגיע רחוק. זיכרו – גם ספר שלם מתחיל באות

האם אתה רוצה את הסוד לתוכן חדש ודירוגים גבוהים יותר במנועי חיפוש? בלוגים, בלוגים, בלוגים. אף על פי שהניהול של בלוג הוא לא הכל, בסופו של דבר, זה באמת עוזר עם קידום אתרים. אם קשה לכם לנהל את זה, אוגמנט תעזור לכם לנהל את התוכן שלכם!

הדי