כיצד להשיג צפיות נוספות ביוטיוב: 9 טיפים לנסות היום

כיצד להשיג צפיות נוספות ב YouTube

בעולם שהצריכה היא יותר ויותר על ידי וידיאו , קבלת צפיות רבות יותר ביוטיוב צריכה להיות קרובה (אם לא) לראש רשימת המטלות של כל משווק תוכן.

לפני שתגיד את זה, הרשה לי לפנות לפיל בחדר: צפיות ביוטיוב לא מדליקות את האורות. אם אתה מהסס להקדיש זמן ומשאבים לערוץ שאינו מניב החזר ROI ישיר, אתה לא לבד. הרבה משווקים – בלחץ לעמוד ביעדים לטווח הקצר – מעדיפים לוותר על YouTube ולהשקיע את כל מה שיש להם בחיפוש בתשלום ובחברה בתשלום .

אני מזדהה עם האנשים האלה – באמת. אך עלינו להכיר באמת קשה: ללא נפח בריא של סיכויים מעולים בנתיב, לא תוכל לעמוד בעקביות ביעדים שלך בטווח הארוך. עליכם ליצור תוכן המפיץ מודעות לחברה שלכם ובונה זיקה למותג שלכם.

ככה.

YouTube הוא המקום המושלם לפרסם תוכן זה. ועם משבר ה- קורונה וירוס שמקשה על מכירתו בצורה יוצאת דופן, זהו זמן טוב להתמקד באותה מאגר סיכויים עליון למשפך.

להלן 10 טיפים שיעזרו לך לקבל צפיות נוספות ב– YouTube השנה:

  • הפוך תוכן טוב (שאף אחד אחר לא מכין).
  • חשבו במונחים של סדרות, ולא סרטונים בודדים.
  • הכר את SEO ב- YouTube.
  • התחבר עם יוצרי תוכן אחרים.
  • השתמש בכרטיסים ובמסכי סיום.
  • כתוב פוסט בבלוג שילווה כל סרטון.
  • הוסף חותמות זמן לתיאורי הווידיאו שלך.
  • תפרסמו את הסרטון במדיה החברתית.
  • אל תחפש על התמונות הממוזערות שלך.
  • חשבו חזק על הכותרות שלכם.

    1. צור תוכן טוב (שאף אחד אחר לא מכין)

      כן. זהו זה. זה הטיפ מספר אחת שלי לקבלת צפיות נוספות ב- YouTube.

      יצירת תוכן טוב. צור תוכן שאף אחד אחר לא מכין.

      עשיתי את הטיפ מספר 1 שלי כעיקרון. אם אתה נראה מספיק קשה – ואתה באמת לא צריך להיראות כל כך קשה – אתה יכול למצוא כל מיני דרכים מגוחכות ולא ישרות להגדיל את צפיותיך ב- YouTube. אני יודע שאנשים יפים לא הייתם חושבים להתכופף כל כך נמוך, אבל חשוב לי שאנחנו באותו עמוד .

      הדרך הטובה ביותר להצליח ב- YouTube היא ליצור סרטונים שאנשים רוצים לצפות בהם – ולצפות לאורך כל הדרך, אולי אוכל להוסיף. במילה אחת, הכל קשור לערך . אם אינך מוכן לספק ערך לצופים שלך, אינך כשיר לשיווק תוכן . זה כזה פשוט.

      יוטיוב, בדומה לחברת האם גוגל, היא מנוע חיפוש בבסיסה. ומה, חברי, מתוכנן לעשות מנוע חיפוש? הפנה משתמשים לתוכן הטוב והרלוונטי ביותר האפשרי . זו הסיבה שגוגל ממליצה כל הזמן למקדמי SEO להתמקד ביצירת ערך עבור מבקרי האתר שלהם. מבחינה זו YouTube אינו שונה.

      דבר עם הסיכויים שלך. גלה מה שומר עליהם בלילה. השתמש בזה כדי ליידע את הסרטונים שלך. תן לכולם להיות תלויים בטריקים ופריצות.

      1. חשבו במונחים של סדרות, ולא סרטונים בודדים

        הרבה יוצרי YouTube מסדרים את הסרטונים שלהם לפלייליסטים. למה?

        ההסבר הוא פשוט: אם תלחץ על סרטון משובץ ברשימת ההשמעה, הסרטון הבא ברשימת ההשמעה יתחיל אוטומטית ברגע שהסרטון הנוכחי יסתיים. כתוצאה מכך, הצופה יכול לצפות בכמה סרטונים קשורים מבלי להרים אצבע. זה כמובן משמח את יוטיוב, מכיוון שהוא מתרגם להכנסות גדולות יותר ממודעות. אבל זה אמור גם לגרום לך אושר, מכיוון שהוא מתורגם למעורבות רבה יותר וצפיות וידאו יותר .

        מותר לציין שהרכבת חבורה של סרטונים לא קשורים לפלייליסט ענק מייצרת חווית משתמש גרועה. במקום זאת, אני ממליצה לעשות סיעור מוחות על תוכן YouTube שלך לא מבחינת סרטונים בודדים, אלא מבחינת סדרות . ככה, ככל שעובר הזמן ותיצור יותר תוכן, קל לארגן את הסרטונים שלך לפלייליסטים הגיוניים. הצופים שלך ייהנו חלקה, חוויה מהנה, וגם אתה תיהנה עליות קלות צפיות. Win-win!

        הנה דוגמא. אם הייתי משווקת, נניח, אקדמיה לבייסבול, הייתי מתמקדת ביצירת קומץ סדרות וידיאו: אחת על התנדנדות, אחת על הלהט, אחת על משחק בשטח וכדומה. סיעור מוחות  במסגרת זו מלכתחילה הוא דרך מצוינת להגדיר את עצמך להצלחה ב- YouTube.

        3 הכירו את SEO של YouTube

        כמו שאמרתי: יוטיוב הוא מנוע חיפוש. וכמו כל מנוע חיפוש אחר, יוטיוב משתמשת בקומץ של אותות דירוג כדי לארגן את תוצאות החיפוש שלה. הבנת אותות הדירוג העיקריים – וכיצד לפנות אליהם – היא חלק מכריע בהשגת צפיות נוספות ב- YouTube.

        ראשית הדברים הראשונים: אתה צריך מילות מפתח . ללא מילות מפתח יעד, אין למה להתייעל. לאחר שביצעת רשימה של הנושאים אליהם תרצה לטפל (חושב במונחים של סדרות!), קדימה הקלד אותם – אחד אחד – בסרגל YouTube. כפי שכנראה ראית בעבר, YouTube תפיק רשימה של שאילתות חיפוש שהוצעו. כל אחת מההצעות הללו היא משהו שחיפשו משתמשי YouTube אמיתיים ושוב. כל אחד מהם, במילים אחרות, הוא מועמד נהדר למילת מפתח יעד!

        חשוב לציין שמילות מפתח מסוימות תחרותיות יותר – קרי, יותר דרגות עבורן – מאשר אחרות.

        ברגע שיש לך סדר לפי מילות המפתח שלך, הגיע הזמן לבצע אופטימיזציה. בואו נעבור בקצרה דרך אותות הדירוג העיקריים ב- YouTube שעליך להכיר בהם.

        SEO לכותרות וידאו ביוטיוב

        כאשר מחליטים היכן למקם את הסרטון שלך בתוצאות החיפוש עבור שאילתה מסוימת, YouTube מסתכל על מספר תכונות – החשובה ביותר היא כותרת הווידיאו שלך . פשוט ופשוט, אם אתה רוצה שהסרטון שלך ידרג מילת מפתח מסוימת, מילת מפתח זו צריכה להופיע בכותרת – באופן אידיאלי בתחילת הכותרת, מכיוון שישנן הוכחות אנקדוטיות המצביעות על כך שתחילת הכותרת שלך עם מילת המפתח שלך יכולה לגרום ל בליטה קטנה בדירוג.

        שים לב שכותרתו צריכה להיות יותר מאשר רק מילת המפתח של היעד. דירוג חשוב, אך הוא אינו מבטיח קליקים. נדבר יותר על פיתוי משתמשים עם כותרות הווידיאו שלך בהמשך במדריך זה.

        SEO לתיאורי וידאו ביוטיוב

        התכונה השנייה שאתה צריך לייעל היא תיאור הסרטון שלך . אם כי לא חיוני כמו הכותרת שלך, התיאור שלך נלקח בחשבון כאשר תוצאות החיפוש מסודרות. דאג לכלול את מילת המפתח שלך לפחות פעם אחת!

        יש הבדל בין מיקוד לפי מילות מפתח למילוי מילות מפתח . חשוב להזכיר את מילת המפתח שלך ולהפגין רלוונטיות ל- YouTube, אך אסור שתנבל עליה עד כדי כתיבת עותק רע.

        SEO לתגי וידיאו ביוטיוב

        התכונות הסופיות שאני רוצה להזכיר לפני שאעבור לטיפ הרביעי שלנו הם תגי הווידיאו שלך . שלא כמו הכותרת והתיאור שלך, התגים שלך אינם נראים למשתמשים ב- YouTube (למעט אלה המשתמשים בתוסף Chrome מיוחד, כגון vidIQ ). אינך נדרש לתייג את הסרטונים שלך, אך עליך בהחלט – זוהי דרך קלה ולא מזיקה להדגים עוד יותר את הרלוונטיות שלך לאלגוריתמים של YouTube.

        4.צור קשר עם יוצרי תוכן אחרים

        רק מכיוון שאתה ויוצר תוכן אחר עוקבים אחר אותו קהל. למעשה, הייתי ממליצה לך ליצור קשר סימביוטי – כלומר מערכת יחסים שמועילה לשניכם. זכור כי המטרה הסופית של שיווק תוכן ב- YouTube היא ליצור ערך לצופים ולהרחיב את מאגר הסיכויים העליונים שלך. אם תשאל אותי, היכולת שלך להשיג מטרה זו לא מופחתת בשום דרך על ידי נוכחות של מתחרה.

        אז איך תקבלו יותר צפיות ביוטיוב תוך כדי הקמת סימביוזה עם יוצר תוכן אחר שמכוון לאותו קהל? פשוט: אתה יוצר פיסת תוכן יחד . אם למשל היית מופיע ככוכבת אורח באחד הסרטונים של המתחרה שלך, היית נהנה מהחשיפה לקבוצת משתמשים שייתכן שלא נתקלו בעבר במותג שלך. במקביל, המתחרה שלך היה נהנה מהתנועה הנוספת שמונעת על ידי קידום הסרטון שלך. כל אותו הזמן משתמשי YouTube נהנים מפריט תוכן מהמם. בתרחיש זה, כולם מנצחים!

        1. השתמש בכרטיסיות ובמסכי סיום

        זמן הצפייה הוא אינדיקטור פנטסטי למעורבות הצופים. באופן כללי, ככל שמישהו נכנס לסרטון YouTube שלך, כך הוא מתעניין יותר במה שאתה אומר. ואם מישהו עוסק מאוד בתוכן שלך, מכאן שהוא פתוח לצפייה בסרטונים נוספים. זו הסיבה שהטקטיקה החמישית שלנו לקבלת צפיות נוספות ב- YouTube מנצלת את הקלפים ומסכי הסיום. בואו נסתכל במהירות על כל תכונה.

        כרטיסיות

        כרטיס YouTube הוא הודעה בעלת כרזות באנר המופיעה בפינה השמאלית העליונה של הסרטון שלך ומזהירה את הצופים שלך לפריט תוכן קשור. זוהי דרך קלה ויעילה לנצל מעורבות גבוהה של משתמשים ולקדם סרטון נוסף מבלי להפחית באיכות חווית הצופה.

        חשוב על כל כרטיס שהוא המקבילה ב- YouTube לקישור פנימי באחד מפוסטי הבלוג שלך. אם כי כן, אתה מקדם את עצמך, אך אתה מכוון את הצופים שלך לפיסת תוכן שהם יכולים ליהנות מהם. שוב יש לנו תרחיש win-win.

        מסכי סיום

        מסך סיום, בדומה לכרטיס, נועד לכוון את הצופים המעורבים ביותר שלכם לפריט תוכן קשור. כפי שהשם מרמז, מופיע מסך סיום כשהווידיאו שלך מתפתל.

        בנוסף לקידום סרטון או שניים, אני מציע להשתמש במסך סיום כדי לעודד את הצופים שלכם להירשם. ככל שתצבור יותר נרשמים, כך אנשים רבים יותר יודיעו YouTube כשאתה מעלה סרטון חדש.

        1. כתוב פוסט בבלוג שילווה כל סרטון

        אם בלוגים הם כבר חלק מאסטרטגיית שיווק התוכן שלך – והיא צריכה להיות – מדוע לא לכתוב פוסט בבלוג שילווה כל אחד מסרטוני YouTube שלך? כן, זה עושה דורש השקעת זמן נוספת, אך היתרונות עולים בהרבה על העלויות. זוהי דרך קלה להציג את המבקרים באתר שלך בערוץ YouTube שלך ולהביא לגידול בצפייה. בנוסף, עבור כל אותם לקוחות פוטנציאליים שיעדיפו לצפות ולא לקרוא, הכללת סרטון היא דרך בטוחה לשפר את איכות חווית המשתמש. ומכיוון שאתה כבר מתיישב לכתוב תסריט , המאמץ הנוסף הדרוש ליצירת פוסט בלוג מתאים הוא נמוך ביותר.

        ליווי כל סרטון יוטיוב עם פוסט בבלוג הוא ניצחון קל במיוחד.

        7.הוסף חותמות זמן לתיאורי הווידיאו שלך

        סרגל החיפוש ביוטיוב אינו הערוץ היחיד למשתמשים המקווים לגלות תוכן רלוונטי. אכן, די מקובל שאנשים נתקלים בסרטוני יוטיוב באמצעות גוגל. זה לא אמור להפתיע יותר מדי, מכיוון ששאלות רבות מניבות סרטונים בתוצאות החיפוש.

        כדי לעזור למשתמשים לחפש ביתר קלות למצוא את המידע שהם מחפשים, גוגל הודיעה בספטמבר 2019 כי הם יקשרו לרגעי מפתח בסרטוני YouTube ישירות ב- SERP. אם תכלול את פרטי חותמת הזמן בתיאור הסרטון שלך, גוגל תשתמש בזה כדי להדגיש רגעים חשובים ולהפנות את הצופים לאן שהם רוצים להגיע. כך זה נראה בפעולה

        בהנחה שאינכם רוצים לאבד צופים פוטנציאליים שנחוצים במיוחד לזמן, כולל מידע על חותמת זמן בתיאורי הווידיאו שלכם ב- YouTube, זה לא מביא את הדעת. אין דבר חזק למדי כמו חווית משתמש מהממת, ותכונה זו היא דרך קלה יחסית לענג לקוחות פוטנציאליים. נצלו זאת בהקדם האפשרי!

        8שתף במדיה החברתית

        שום דבר פורץ דרך כאן, אנשים – לפעמים הדברים הבסיסיים מניבים את התוצאות הטובות ביותר. צעד מפתח לקראת קבלת צפיות נוספות ב- YouTube הוא שימוש במדיה חברתית לקידום תוכן חדש.

        הנה הבעיה: זה הפריט היחיד ברשימה שלנו שכולם עושים. לא כולם יודעים על קידום אתרים ב- YouTube. לא כולם מוכנים להתחבר למתחרה. לא לכולם אכפת מייצור תוכן בעל ערך לגיטימי.

        רק ש על כולם משתמש במדיה החברתית כדי לקדם את סרטוני YouTube שלהם. וזו הסיבה שכל כך חשוב להיות יצירתי עם הטקטיקות שלך. בואו נדבר על שלושה צעדים שתוכלו לנקוט כדי להבטיח שתבלטו בחברתיות.

        תן לעוקבים שלך תצוגה מקדימה משמעותית

        מסיבות שלעולם לא אבין, יש משווקים שמאמינים שהמפתח להצלחה – בין אם בצורה של צפיות, קליקים, המרות , או כל דבר אחר – הוא לסלק כמה שפחות. אנשים אלה יעודדו אותך לתת לעוקבים שלך במדיה החברתית את התצוגה המקדימה הכי נדירה שאפשר להעלות על הדעת, כדי לא … לדלל את המוצר בפועל, אני מניח? כמו שאמרתי, מעולם לא הבנתי את הרציונל.

        בלי קשר, אני חושבת שהפילוסופיה הזו היא שטות מוחלטת. אתה לא יכול להצליח בשיווק תוכן אם אתה לא מוכן להיות נדיב עם התובנות שלך – לא רק בגלל שתפספס את ההזדמנויות לבנות זיקה למותג, אלא גם בגלל שאתה לא מצליח לקדם את התוכן שלך בפועל. מדוע מישהו צריך לעזוב את טוויטר ולפנות ל- YouTube אם הוא לא בטוח שהסרטון שלך אכן יעזור לו? אם אתה רוצה לעצור אנשים אחר עקבותיהם ולגרום להם לצפות במלוא הסרטון שלך ב- YouTube, עליך לתת להם תצוגה מקדימה משמעותית של חברתיות.

        אפשרות להצטרף לשיחה

        דרך נהדרת נוספת לקדם סרטון יוטיוב באמצעות מדיה חברתית היא למצוא אנשים שכבר מדברים על כתובות הווידיאו שלך. האנשים האלה לא היו מדברים זה עם זה אם לא היה אכפת להם מהעניין העומד בפניכם, לכן זה סביר שהם היו פתוחים לבדוק את התוכן שלכם.

        נניח שבבעלותך אתר מסחר אלקטרוני שמוכר צמחים ומוצרים הקשורים לגינה. לאחרונה פרסמת סרטון ביוטיוב שמראה לצופים כיצד לגדל נכון עגבניות. עכשיו, תסתכל על זה:

        פנה אל משפיעים בתעשייה

        טיפ אחרון לקידום מדיה חברתית: אם ישנם אנשים בתעשייה שלך עם מעקב גדול ומסור, נסה ליצור איתם קשר! קבלת אישור מהמשפיע הרלוונטי – אפילו משהו פשוט כמו ציוץ מחדש – יכול לעשות פלאים עבור סמכות המותג שלך. וכשאתה מנסה לגדל עסק באמצעות שיווק תוכן, סמכות זה הכל.

        תאמינו או לא, ישנם משפיעים בכל מקום – לא רק בעולמות האופנה והכושר

        משפיענים. הם. בכל מקום.

        אני אומרת את כל זה כדי לומר זאת: אם אתה בספק אם היעילות של שיווק משפיעים בענף הספציפי שלך, תחפור קצת.. מה הפגיעה בניסיון?

        9.חשבו היטב על הכותרות שלכם

        כותרת הסרטון שלך ב- YouTube, בדומה לתמונה הממוזערת, דורשת מידה רבה של מחשבה מחשבה. למרות שזה לא מוסרי (ובסופו של דבר בלתי יעיל) להשתמש בתואר הווידאו כדי לגרום למשתמשים ללחוץ, אתה עושה צורך מפתה לכתוב משהו. כל אותם משתמשים בעלי אופי גילוי? האנשים הגולשים ב- YouTube ומחפשים אחר מה לצפות בהם? הם יגללו מעבר אליכם אם הכותרת שלכם לא תצליח לתפוס את תשומת ליבם ותדרבן אותם לפעולה.

        המטרה, במילים אחרות, היא למצוא קרקע אמצעית בריאה בין יבש לא ישר. יש לנו כמה רעיונות כיצד תוכלו לגרום לזה לקרות.

        התמקדו בתוצאה

        עם מה יצפו הצופים לאחר שצפו בווידיאו שלך? איזה ערך או תועלת הם עומדים לתפוס? איך התובנות שלך ישנו את חיי היומיום שלהם? שאל את עצמך את השאלות האלה בזמן שאתה עושה סיעור מוחות בסופו של דבר ותגיע בסוף לזוכה.

        כותרת הווידיאו הזו מבטיחה תוצאה פשוטה ועם זאת עוצמתית: צפו בסרטון זה ותצאו משם עם הידע הדרוש לכם בכדי לקבל לידים נוספים לעסק שלכם. היוצרים היו יכולים ללכת עם "דור לידים למתחילים", אך זה לא היה גורם ליתרונות הצפייה בסרטון להיות כה ברורים.

        השתמש במספרים ספציפיים ומרשימים

        אנשים אוהבים מספרים. המספרים מוכרים. מוחשי. קל להבנה. וכאשר משתמשים בהם נכון, מספרים יכולים להיות מפתים בצורה יוצאת דופן. המקרה העניין:

        אולי זה רק משווק התוכן שבי, אבל אם לא היית לוחץ על הסרטון הזה, אני חושב שיצאת מדעתך. הנה דוגמא לספר לימוד של שימוש במספר ספציפי בכדי להפוך את כותרת הווידיאו לאקספוננציאלית יותר. 850% הם לא רק מספר גדול – זה גם מספר די נדיר . באיזו תדירות אתה נתקל במופע של 850% בחיי היומיום שלך? אני מוכן להמר שזה נדיר, וצוות השיווק ב- SEMrush ללא ספק מודע לכך.

        פנה לסקרנות המשתמשים

        אנשים אוהבים מספרים, אבל אולי לא כמו שהם אוהבים ידע. אנחנו יצורים סקרנים. אנחנו רוצים להיות בידע. אני בטוח שיש הסבר אבולוציוני למאפיין הזה שלנו, משהו על כך שציידים-לקטים צריכים לרכל כדי לשרוד. בלי קשר, התובנה הסופית של היום היא זו: השימוש בכותר הווידיאו שלך כדי לפנות לסקרנות המשתמשים הוא דרך שנבדקה בזמן להשיג יותר צפיות ב- YouTube. אסור לך לכתוב clickbait, כמובן, מהסיבות שדיברתי על מודעות במודעות. כל עוד הכותרת שלך משקפת את תוכן הסרטון שלך, אתה זהוב.

        אני לא מצפה מאף אחד ליישם כל טיפ שציינתי כאן היום. מה שעובד עבור יוצר YouTube אחד לא בהכרח יעבוד עבור אחר. בעוד שיווק משפיעים עשוי לחולל פלאים עבור הצפיות שלי ב- YouTube, ייתכן שתמצא את הטוב ביותר להתמקד במיטוב התמונות הממוזערות שלך ולשותף פעולה עם ערוצים אחרים. זה תלוי לחלוטין בנסיבות הייחודיות שלך.

        התובנה האחת שאני מקווה שכולם לוקחים היא שיצירת ערך לצופים תמיד מקבלת עדיפות על פני כל השאר. האם הפקת תוכן ייחודי ואיכותי מבטיחה אלפי צפיות בכל חודש? לא, זה לא – ישנם צעדים נוספים שעליך לנקוט כדי להצליח. אך ללא בסיס זה של תוכן בעל ערך באמת, שום דבר אחר עליו דיברנו היום לא משנה.

        בנימה זו, לכו להכין סרטון!