תוצאות החיפוש ממשיכות לכלול פרופילים של אנשים כמו גם דפי פייסבוק, קבוצות ואפליקציות רלוונטיות. לכן מה שעשית עד היום עדיין עובד. כוח המשיכה של קבוצות פייסבוק, שחלקן חשבו צולעות, יגדל ככל שאומץ חיפוש פנימי בפייסבוק.
ערוץ חדש ומכריע עבור ערוצי חיפוש לשלוט
לכל זה השלכות פוטנציאליות מסיביות לגבי איך הערוצים רואים בפטפטים בפייסבוק. כשאתה באמת מתחבר לעומק כיצד פייסבוק מחפש תוכן פנימי, אתה תיכנס לרמה הבאה של ההתפתחות של הרשת, תחשוף מכרה זהב של נתונים על מה אנשים מדברים, מה הם אוהבים ולא אוהבים ואיך הם משפיעים דעותיהם של אחרים. ברור שמדובר בחזית חיפוש חשובה.
לחפור מסביב. למדו את הספציפיות בצורה ובפונקציונליות של תוצאות החיפוש האורגניות המשופרות של פייסבוק לאחרונה. על מנת "לבצע אופטימיזציה" לחיפוש פנימי בפייסבוק, חשוב ללמוד במדויק באילו תחומי השתתפות להתמקד בהם כדי להשפיע ביותר. פייסבוק נותנת לנו קצת מידע על קריטריונים בדבר אופן החיבור של המנוע. קבוצות פייסבוק יהיו חשובות יותר מבעבר, כתוצאה מאלגוריתם החיפוש החדש, אם וכאשר חיפוש פנימי בפייסבוק ישיג אימוץ רחב יותר.
כמו תמיד בשיווק במדיה חברתית, מינוף המלצות החברים (ושל עצמך), מבלי להיות ספאם, זה עסק דביק. עקוב אחר האקסיומות הנצחיות של השתתפות המדיה החברתית. תן יותר ממה שאתה לוקח על ידי תרומה של המלצות תוכן לא אנוכיות וחוזרות ונשנות עבור אחרים לצרוך. היה הוליסטי באשר לקידום התוכן שלך ולחשוב (כמו תמיד) במונחים של תמיכה ראשונה בקהילה.
לעוד טיפים בקידום אתרים בפייסבוק אתם מוזמנים לפנות לאוגמנט ונשמח לעזור !
אוגמנט נגישות מידע ותקשורת – בניית אתרים ופתרונות אונליין מותאמים. כל הזכויות שמורות 2024 ©