פייסבוק-טיפים לקידום אתרים למיקסום תוצאות

טיפים לקידום אתרים  בפייסבוק למקסום תוצאות!

תוצאות החיפוש ממשיכות לכלול פרופילים של אנשים כמו גם דפי פייסבוק, קבוצות ואפליקציות רלוונטיות. לכן מה שעשית עד היום עדיין עובד. כוח המשיכה של קבוצות פייסבוק, שחלקן חשבו צולעות, יגדל ככל שאומץ חיפוש פנימי בפייסבוק.

  1. קידום אתרים בפייסבוק-פייסבוק נותנת לנו כמה רמזים לגבי גורמי הדירוג האלגוריתמיים שלה . קרא אותו ותבינו. הישארו מעודכנים בשינויים בבלוג בפייסבוק , מכיוון שהם בהחלט יתרחשו. אני מקווה שככל שפייסבוק תגדל הם יעמידו שגריר צוות איכות חיפוש זמין כמו Matt Cutts של גוגל ו- Sasi Parthasarathy של Bingככל שאנשים ילמדו לספאם את התוצאות הללו, פייסבוק תגיב ו-מקדמי האתרים ירצו מידע נוסף.
  2. קידום אתרים בפייסבוק-בנוסף לפוסטים בקיר, חשוב על קידום אתרים בעדכוני סטטוס, קישורים והערות על מכרז. אתה אף פעם לא יודע מי ימצא את זה, מחפש אחר מה.
  3. קידום אתרים בפייסבוק-יש לייעל אופטימיזציה של תוכן חיצוני כמו פוסטים בבלוג וחדשות למילות מפתח חשובות, במיוחד תג הכותרת של התוכן. אם תוכן הודעה אפשרי שבו הקריאה לפעולה ו / או פרטי קשר היא למעשה ב תג הכותרת. זה מביא את המגרש שלך לתוצאות החיפוש לעומת דרישה של קליק שני לדף הפרופיל.
  4. קידום אתרים בפייסבוק-אם אתה רוצה את נתוני הקידום שלך באינדקס בפייסבוק הרחב, מחוץ לחברים שלך, וודא שאתה בוחר "כולם" בהגדרות הפרטיות> חיפוש . למרות שהמשתמשים עשויים שלא להיות מרוצים אם הם היו מודעים לכך, חשבונות קיימים הם ברירת מחדל ל"כולם ", והבנה שזה טיפ בפנים מגניב להצלחה מוקדמת.
  5. קידום אתרים בפייסבוק-כאשר "כולם" נבחרים, אחרים עשויים לראות את הנתונים שלך ללא קשר אם אתם חברים או לא. הדדיות, על המשתמשים לבטל את הסימון אם הם רוצים להחריג את הפרופיל שלהם מ- SERPs בפייסבוק רחבים יותר . לא יהיה זה מפתיע אם המשתמשים ימחו כשאנשים יתחילו לגלות שפתאום חלק מהשיתוף האישי שלהם גלוי לכולם.
  6. קידום אתרים בפייסבוק-זכרו שזה לא רק חיפוש בפייסבוק רחב יותר (שאינו חברים) שחשוב. קרוב לוודאי שחבריך, חברים של חברים, רשתות ורשתות של חברים בוטחים בך קצת יותר מכיוון שאתה "מקומי". מרתק להחיש את ההשלכות של "רשת חיפוש מקומית מהימנה". כמשתמש או כמחפש, שימו לב כיצד הגדרות הפרטיות של חיפוש בפייסבוק מתפקדות.
  7. קידום אתרים בפייסבוק-פנה לייעוץ מכלים אחרים שפייסבוק נותנת לנו לגבי גרפים חברתיים נפוצים. לקסיקון שעומד להעמיק , ופלטפורמת החיפוש בתשלום בפייסבוק מציעים תובנה מדליקה בנוגע לחם.
  8. Share ללא הרף. חלק לא מבוטל מתוצאות החיפוש הפיזיות מורכבות מנקודות גרף חברתיות שנוצרו במהלך 30 הימים האחרונים.
  9. להיות שם או להיות מרובע! הישאר מכוון לתכונות, בפייסבוק ומחוצה לו, עשוי לגרום לתוצאות החיפוש עם התפתחות פייסבוק.

ערוץ חדש ומכריע עבור ערוצי חיפוש לשלוט

לכל זה השלכות פוטנציאליות מסיביות לגבי איך הערוצים רואים בפטפטים בפייסבוק. כשאתה באמת מתחבר לעומק כיצד פייסבוק מחפש תוכן פנימי, אתה תיכנס לרמה הבאה של ההתפתחות של הרשת, תחשוף מכרה זהב של נתונים על מה אנשים מדברים, מה הם אוהבים ולא אוהבים ואיך הם משפיעים דעותיהם של אחרים. ברור שמדובר בחזית חיפוש חשובה.

לחפור מסביב. למדו את הספציפיות בצורה ובפונקציונליות של תוצאות החיפוש האורגניות המשופרות של פייסבוק לאחרונה. על מנת "לבצע אופטימיזציה" לחיפוש פנימי בפייסבוק, חשוב ללמוד במדויק באילו תחומי השתתפות להתמקד בהם כדי להשפיע ביותר. פייסבוק נותנת לנו קצת מידע על קריטריונים בדבר אופן החיבור של המנוע. קבוצות פייסבוק יהיו חשובות יותר מבעבר, כתוצאה מאלגוריתם החיפוש החדש, אם וכאשר חיפוש פנימי בפייסבוק ישיג אימוץ רחב יותר.

כמו תמיד בשיווק במדיה חברתית, מינוף המלצות החברים (ושל עצמך), מבלי להיות ספאם, זה עסק דביק. עקוב אחר האקסיומות הנצחיות של השתתפות המדיה החברתית. תן יותר ממה שאתה לוקח על ידי תרומה של המלצות תוכן לא אנוכיות וחוזרות ונשנות עבור אחרים לצרוך. היה הוליסטי באשר לקידום התוכן שלך ולחשוב (כמו תמיד) במונחים של תמיכה ראשונה בקהילה.

 לעוד טיפים בקידום אתרים בפייסבוק אתם  מוזמנים לפנות לאוגמנט ונשמח לעזור !