תוצאות הקניות האורגניות-מה השתנה?
ישנם לא מעט גורמים שעברו לשינוי זה.
נוף תחרותי: בעוד שקמעונאים אחרים (כלומר אמזון) צמחו במידה ניכרת, גוגל איבדה את נתח החיפוש בזירה זו. זהו ניסיון אחד מצד גוגל לנסות להשיג חיפושים ישירים יותר של מסחר אלקטרוני.
התקדמות טכנולוגית: הרבה השתנה בשמונה שנים. גוגל התקדמה דיה בכדי להציג רק רישומים אורגניים למוצרים אמיתיים במדויק (לדוגמה, מוצרים שתואמים את התיאור שלהם) ולמעשה הם במלאי.
התפתחויות כלכליות: עם חנויות רבות שנסגרו, מוגבלות לאיסוף בלבד או מוגבלות למכירות אתרי אינטרנט בגלל מגבלות ה- COVID-19, חשיבות המסחר האלקטרוני השתנתה באופן מהותי. זה היה הזרז האמיתי לשינוי זה מכיוון שהוא משמש מאוד לצרכנים והן לעסקים, ובמיוחד לעסקים שכואבים כעת כלכלית שפשוט לא יכולים להרשות לעצמם הוצאות נוספות על מודעות כרגע.
בהתחלה, יתכן שלא תבחין בהבדל שכן עדכון החיפוש לא ישתנה. תתחיל לראות את אותה פריסה של מודעות קניות בתשלום בחלק התחתון והתחתון של הכרטיסייה קניות, החל מסוף אפריל ותתגלגל בשארית השנה. פריסה זו תוחל גם על מרכז הקניות של גוגל .
תוצאות הקניות אורגניות מונעות על ידי Google Merchant Center, בדיוק כמו שהמודעות בתשלום הן. אם אין לך כבר חשבון Google Merchant Center, תוכל לבצע את הצעדים כאן כדי לעשות זאת.
שלב חיוני הוא להבטיח שהגדרת משטחים ברחבי גוגל . ב- Google Merchant Center, עבור אל צמיחה בתחתית סרגל הניווט השמאלי. לאחר מכן לחץ על נהל תוכניות. בפינה השמאלית העליונה תראה את התיבה "משטחים ברחבי גוגל".
תוצאות הקניות האורגניות-לשם מה משמש Google Merchant Center?
בקצרה, Google Merchant Center משמש להפעלת מסעות הפרסום שלך ב- Google Shopping, מודעות המלאי המקומיות שלך ומבצעי הקניות שלך. Google Merchant Center ידוע בעיקר בזכות הקשר שלו לקניות בגוגל: פלטפורמת השיווק הקמעונאית שנמצאת תחת המטרייה הרחבה יותר של מודעות גוגל. ללא מידע מעודכן ומעודכן על מוצר המאוחסן ב- Google Merchant Center.
אינך זכאי להפעיל קמפיינים של קניות ב- Google. אל תדאג אם כל המינוח הזה קצת מבלבל; . כדי לשאול את דבריה של גוגל, פעולות קניות היא תוכנית קניות ש"אפשרת לקמעונאים להציף את מוצריהם על פני פלטפורמות שונות של גוגל … ומאפשרת חוויה ללא חיכוך [עבור צרכנים] על ידי שימוש ברשימה הניתנת לשיתוף, עגלת קניות אוניברסלית וקופה מיידית. " בעיקרון, על ידי הצטרפות לתכנית פעולות הקניות, יש לך את הכוח למכור מוצרים בכל קניות Google, תמונות Google, YouTube וחיפוש קולי.
בעוד ששתי הפלטפורמות של גוגל הן חדשות יחסית, לשניהם יש פוטנציאל לעזור לעסק שלך להיות בעל נוכחות מקוונת משמעותית באמצעות אופטימיזציה של רישומי המוצרים שלך. זה גם עוזר לפלס את מגרש המשחקים ולאפשר לעסקים קטנים יותר להיות מסוגלים לקדם וליצור קמפיינים שיעזרו לייצר מכירות וקשרים משמעותיים.
ניתן לשפר את נאמנות המותג והאמון, כיוון שאתה בטוח שאנשים שמסתכלים על המוצרים שלך מקבלים מידע נכון המועיל להחלטתם כקונה. כשמדובר בהקמת העסק שלך באופן מקוון, השימוש בפלטפורמות אלה בוודאי יגביר את ה- SEO שלך
תוצאות הקניות האורגניות מה תהיה ההשפעה?
יש פוטנציאל שלא תהיה המון תנועה חדשה לאתר שלך. אחרי הכל, לא הרבה אנשים מבקרים בכרטיסיית הקניות ופחות פחות מבקרים במרכז הקניות. ואפילו התנועה שמבקרת בכרטיסיית הקניות תתמודד תחילה עם רישומים בתשלום. אם אתה מפעיל מודעות קניות, עליך להמשיך להריץ אותן מכיוון ששינוי זה לא יחליף את השפעתן על השורה התחתונה שלך.
בינתיים אני ממליצה לבדוק את העדכון שלך כדי לוודא שהכל מדויק. תקן את כל השגיאות המדווחות ב- Google Merchant Center
לבסוף, סקור את הכותרות והתיאורים שלך כדי לוודא שהם מכסים כראוי את מה שמישהו עשוי לחפש כדי למצוא את המוצרים שלך.
אני מקווה שההוראות הללו יעזרו לכם להיות מוכנים לשינוי הגדול הזה של קניות האורגנית בגוגל!
אם יש לך עוד שאלות ! צור קשר עם אוגמנט עוד היום!
אוגמנט נגישות מידע ותקשורת – בניית אתרים ופתרונות אונליין מותאמים. כל הזכויות שמורות 2024 ©