שלב הכרחי לפני שתתחיל את מסעות הפרסום שלך בפייסבוק הוא לוודא שהגדרת מעקב ההמרות שלך נכונה.
היכולת למדוד המרות שמגיעות ממבקרים בפייסבוק (לאחר לחיצה על המודעות שלך), תעזור לך לייעל את מסעות הפרסום שלך ולייצר החזר ROI גבוה יותר מכל דולר שאתה מוציא בפרסום ברשת החברתית הגדולה ביותר.
לפני שמלכלכים את הידיים, עליכם להבין את סוגי ההמרות השונות הזמינות בפייסבוק וכיצד להשתמש בהן.
הסוגים השונים של המרות בפייסבוק
החל מיוני 2016 פייסבוק פשטה את אופן ההתמודדות עם המרות וזה מקל על היישום.
בעיקרון ישנם שני סוגים של המרות: אירועים סטנדרטיים והמרות בהתאמה אישית.
אירועים סטנדרטיים מבוססים על אירועים מוגדרים מראש (לדוגמה, הוסף לעגלה, רכישה וכו ') בעוד שהמרות בהתאמה אישית גמישות יותר וניתן להגדיר אותן ישירות ממנהל המודעות של פייסבוק מבלי שתצטרך להתעסק עם קוד הפיקסלים המותקן באתר שלך.
השלב הראשון לפני קביעת התצורה של המרות סטנדרטיות או מותאמות אישית, הוא להתקין את הפיקסל של פייסבוק באתר האינטרנט שלך .
לאחר שתוסיף את קוד ה- Pixel FB בכל דפי האתר שלך, כולל אלה המוצגים למשתמש לאחר ביצוע המרה (לדוגמה, דפי 'תודה לך'), תוכל להתחיל להגדיר את ההמרות שלך.
אירועים סטנדרטיים בפייסבוק לעומת המרות מותאמות אישית
שני הסוגים יכולים לעזור לך לבצע אופטימיזציה של מסעות הפרסום שלך בפייסבוק על סמך הפעולות שהמשתמשים מבצעים באתר שלך. יש להם את ההבדלים הבאים:
קל יותר להגדיר המרות בהתאמה אישית מכיוון שאינן דורשות שינויים בקוד הפיקסלים, אך לא ניתן להשתמש בהן עם סוגי קמפיינים מתקדמים כמו מודעות דינמיות.
אירועים סטנדרטיים חזקים יותר ויש להם יותר אפשרויות, אך הם דורשים לבצע שינויים בפיקסלים של פייסבוק שנטענים בדפים ספציפיים באתר שלך.
להלן טבלה המסבירה את כל ההבדלים בין אירועים סטנדרטיים להמרות בהתאמה אישית.
כיצד להגדיר אירועים סטנדרטיים בפייסבוק בוורדפרס
פייסבוק יצרה מספר אירועים שהוגדרו מראש שניתן להוסיף לקוד הפיקסלים, בהתאם לפעולות שבוצעו על ידי המשתמש, כלומר צפייה בדף מסוים או ביצוע פעולה ספציפית כלומר השלמת תהליך הקופה.
אירוע ברירת המחדל שמגיע עם ה- FB Pixel הוא "PageView". כפי שמשתמע מהשם, הוא מופעל כשמציגים עמוד ומידע זה מועבר לפייסבוק.
הרשימה המלאה של האירועים הזמינים מוצגת להלן:
כיצד להשתמש באירועים סטנדרטיים
אירועים סטנדרטיים הם תוספת לקוד ה- Pixel Pixel. משמעות הדבר היא שבדף שברצונך להוסיף אירוע רגיל, קוד הפיקסלים של ה- FB כבר צריך להיות קיים.
בוא נראה דוגמא אמיתית כדי להבין איך זה עובד:
נניח שיש לך טופס 'צור קשר' ועם הגשתך אתה מראה למשתמשים עמוד 'תודה'. מבחינה עסקית אתה רואה בפעולה זו 'מוביל'.
בדף 'תודה' כבר יש לך את ה- Pixel FB שנטען לראש הדף אשר כברירת מחדל עוקב אחר 'תצוגות העמודים'.
על מנת לעקוב אחר הגשות הטופס ולהתחשב בהן כ- LEADS ב- FB, עליך להוסיף את הקוד הבא לדף 'תודה', לאחר טעינת פיקסל ה- FB:
<תסריט>
fbq ('מסלול', 'עופרת');
הדרך הקלה ביותר לעשות זאת בוורדפרס היא להשתמש בתוסף קוד AddFunc Head & Footer Code המאפשר להוסיף קוד JavaScript לדפים ספציפיים.
הקוד שלך בדף 'תודה' אמור להיראות כך:
אתה יכול להשתמש בדוגמה לעיל כמדריך ולהוסיף את קוד האירוע הדרוש לדפים באתר שלך הממלאים תפקיד בהמרות. לדוגמה, אם אתה מנהל אתר מסחר אלקטרוני, אתה יכול לתייג את:
כיצד לבדוק שקוד ה– FB שלך מותקן כהלכה?
לפייסבוק יש סיומת כרום בה תוכלו להשתמש כדי לבדוק את יישום הקוד שלכם. תחילה עליך להתקין את התוסף ואז לנווט לדף שיש בו את הקוד ולחץ על אייקון ה- Pixel Helper מהדפדפן.
אם הכל בסדר, אתה אמור לראות משהו כזה:
הגדירו אירועים סטנדרטיים כהמרות במנהל העסקים של פייסבוק
הדבר האחרון שצריך לעשות הוא לגשת למנהל העסקים שלך בפייסבוק וליצור המרה.
בצע את הצעדים הפשוטים הבאים:
וודא שבחרת בחלון הקופץ:
אירוע: מהתפריט הנפתח RULE ובחרו את האירוע הסטנדרטי המתאים מהרשימה וגם כדי לבחור את האירוע הנכון CATEGORY.
כצעד אחרון, הזן שם להמרה שלך והקצו לחלופין ערך המרה ברירת מחדל.
לאחר שתלחץ על CREATE, ההמרה תהיה זמינה בתפריט CUTOM CONVERSIONS וגם בדיווח בפייסבוק.
כיצד ליצור המרות מותאמות אישית בפייסבוק
ליצירת המרות מותאמות אישית, בצע את הצעדים שלהלן:
אתה יכול לשלב כללים שונים של כתובות אתרים יחד עם כפתור הוסף.
לאחר שתסיים, לחץ על הבא והתן שם להמרה המותאמת אישית ולחץ על צור.
כעת תוכל להשתמש בהמרה מותאמת אישית זו במסעות הפרסום שלך ב- FB ובדיווח בפייסבוק.
אוגמנט נגישות מידע ותקשורת – בניית אתרים ופתרונות אונליין מותאמים. כל הזכויות שמורות 2024 ©