שאלות נפוצות בנושא שיווק דיגיטלי (ותשובות קלות להבנה)

שיווק מכוון מטרה

הנה מה שעשינו כדי ליצור דף הכולל שאלות נפוצות בנושא שיווק דיגיטלי …

תפסנו את המוח שלנו כדי לרשום שאלות ששואלים אותנו לקוחות, בפודקאסטים וכו '.

בחרנו בשאלות שלדעתנו נוכל לענות עליהן

ענינו לכל אחד מהם בעיקר על סמך הניסיון והתובנות שלנו אך עם מחקר נוסף במקרים מסוימים.

ואז…

הוספנו קישורים לפוסטים שכתבנו המרחיבים את הנושא.

אין לנו את כל התשובות. רוצים לתרום לפוסט הזה? קרא את ההערה שלנו בסוף. יהיה מגניב לראות את הפוסט הזה מתרחב. ועכשיו, תהנו (ושתפו) רשימה נרחבת אך פשוטה של שאלות נפוצות בנושא שיווק דיגיטלי.

ברור 'פשוט' … כמעט 50 שאלות נפוצות בנושא שיווק דיגיטלי עם תשובות תמציתיות וקלות להבנה

מה זה שיווק דיגיטלי?

שיווק דיגיטלי כולל שיווק לאנשים המשתמשים במכשירים אלקטרוניים המחוברים לאינטרנט, כלומר מחשבים, סמארטפונים וטאבלטים. שיווק דיגיטלי מתמקד בערוצים כמו מנועי חיפוש, מדיה חברתית, אימיילים, אתרי אינטרנט ואפליקציות כדי ליצור קשר עם לקוחות פוטנציאליים ולקוחות.

מה עושה משווק דיגיטלי?

השיווק הדיגיטלי התפתח לנקודה בה מערך עצום של מומחים מתייעץ עם מותגים כדי לפתח אסטרטגיות יעילות או ליישם תוכניות. אם אתה חדש בשיווק דיגיטלי, או חסר ניסיון או משאבים, עליך לשקול להעסיק יועץ שיווק דיגיטלי מנוסה ורב תכליתי.

האם העסק שלי ירוויח משיווק דיגיטלי?

בהחלט. למרות שחברות בקטגוריות עסקיות רבות ממשיכות להתקרב לשיווק דיגיטלי בספקנות, הימנעות משיווק דיגיטלי מונעת את הגישה העסקית שלך לתקשורת, רוב הצרכנים פונים לראשונה ובכל שעות היממה.

מה הטעות הגדולה ביותר שמשווקים דיגיטליים עושים?

המטרה העיקרית של שיווק היא ליצור לידים. עם זאת, בעידן המדיה הדיגיטלית גישה ממוקדת ומוכרת של המותג מסיטה את העניין בחברה שלך. הפוך את הלקוח השיווקי שלך למרכזי.

הטעות השנייה בגודלה: לעתים קרובות מדי, משווקים דיגיטליים מתחילים ועוצרים. עליכם לתרום משאבים קבוע של תוכן לערוצים בהם אתם משתמשים.

באיזו תדירות עלי לעדכן את האתר שלי?

אתרים שהולכים לאורך תקופות ארוכות ללא עדכונים ותכנים חדשים לא צפויים לתפקד טוב או לתמוך ביעדי שיווק דיגיטלי מועילים..

מה אני צריך לדעת על ניידים?

טלפונים ניידים הם הטכנולוגיה הנפוצה ביותר בעולם. רוב הלקוחות הפוטנציאליים שלך מבלים את מרבית זמן המדיה שלהם – וזמן שעות – באמצעות סמארטפון. שיווק במובייל מתמקד באסטרטגיות סלולריות כמו העברת הודעות, אפליקציות סלולריות ואתרי מובייל.

מה זה שיווק תוכן?

שיווק תוכן הוא יצירה והפצה של נכסי מידע חינוכיים ו / או אירוח למטרת יצירת מודעות למותג, תנועה, לידים ומכירות. בדרך כלל תוכן שיווקי הוא בחינם ואינו מקדם במפורש את המותג שלך כפי שהמודעה תעשה.

מה מעורב ביצירת אסטרטגיית שיווק תוכן?

אסטרטגיה לשיווק תוכן היא תוכנית לבניית קהל. אלמנטים של אסטרטגיית שיווק תוכן כוללים קביעת יעדים, פרסומי קהל, הצעת ערך, הצהרת משימת שיווק תוכן, מפת מסע לקונים, ותוכניות ליצירה, קידום וניתוח של ביצועי נכסי ותוכניות שיווק תוכן.

האם אני זקוק לבלוג?

דוא"ל, מדיה חברתית, חיפוש ואלמנטים אחרים מתמהיל השיווק הדיגיטלי שלך יהיו תלויים באספקת תוכן שימושי. אף על פי ששקעי וידאו, פודקאסטים וגלריות מדיה מציגים אפשרויות אחרות, בלוג הוא ללא ספק הטקטיקה המשמשת להפצת תוכן שיווקי בערוץ עליו יש לך שליטה מלאה.

איזה תוכן עלינו ליצור?

לא יכולה להיות תשובה כוללת לשאלה זו אלא לומר שעליכם ליצור קונים לתוכן ימצאו רלוונטיים ושימושיים. המועמדים המובילים כוללים פוסטים בבלוגים, מאמרים, ספרים אלקטרוניים, אינפוגרפיקה, מיקרו-אתרים, קטעי וידאו, קורסים, תיאורי מקרה, עלוני מידע, חזותיים וצורות שונות של תוכן אינטראקטיבי.

באיזו תדירות עלי לפרסם פוסטים בבלוג או ליצור תוכן חדש?

ראשית הבינו זאת: מנועי חיפוש ילמדו להוסיף אינדקס לאתר שלכם בתדירות גבוהה ככל שתפרסמו תוכן. עם זאת, הקהל שלך או מנועי החיפוש אינם מעריכים תוכן זבל. התשובות לשאלה זו היא שעליך (1) ליצור תוכן לעתים קרובות ככל שתוכל ליצור תוכן נהדר, ו (2) עליך לקחת בחשבון את העלויות ואת ההחזר על ההשקעה שלך.

מה עדיף, תוכן קצר או ארוך טופס?

הממ… שאלה שהתלבטה במהירות. אני מגיש תכנים בעלי טווח קצר תופס את מקומו הראוי בערוצי המדיה החברתית, שם הקהל טס במהירות ותופס המוני מדיה. תוכן בעל צורות ארוכות נוטה לבצע ביצועים טובים יותר בחיפוש ומעניק לבלוג שלך יותר חומר שיעזור לבסס את המומחיות שלך.

כיצד אוכל לגרום לאנשים לקרוא את התוכן שלנו?

כותרות נהדרות הן המפתח לגרום לאנשים לקרוא, לצפות או להאזין לתוכן שלך. עם זאת, עם הזמן גם המוניטין שלך הופך לגורם, לכן אתה צריך לבנות אותו ולכבד אותו. אני רוצה לומר, "מטרת התוכן שלך היא לא לגרום לאנשים לבקר באתר שלך; זה לגרום לאנשים להירשם לזה. "

מה זה קידום אתרים?

אופטימיזציה למנועי חיפוש (SEO) הוא תהליך השימוש בטקטיקות באתר ובאתר כדי לעזור לתוכן המוצג על ידי מנוע חיפוש. בוצע היטב, התרגול מגדיל את כמות ואיכות התנועה שלך.

מדוע חשוב SEO?

מרבית התעבורה באינטרנט נוצרת על ידי חיפוש ואלה המגיעים בדרך של חיפוש הם בעלי כוונה מסחרית גבוהה יותר מרוב הערוצים האחרים.

מה זה קידום אתרים מקומי?

קידום אתרים מקומי הוא תהליך אופטימיזציה של הנכסים המקוונים שלך ליצירת תנועה מחיפושים מבוססי מיקום. זה עוזר לעסקים לקדם מוצרים ושירותים ללקוחות מקומיים כאשר הם זקוקים להם. 

מהן מילות מפתח?

מילות מפתח הן המילים והביטויים בהם משתמשים המחפשים – בדרך כלל עם מנועי חיפוש – כדי למצוא דפים, תמונות, סרטונים או כל מידע רלוונטי כאשר הם מחפשים תשובות, ידע, מוצרים או שירותים. אנשי מקצוע של SEO שוקלים מילות מפתח ואת הנושאים שהם מציעים בעת ביצוע אופטימיזציה של תוכן לחיפוש.

מה קובע את דירוג מנועי החיפוש?

שאלה זו היא המקור לספקולציות ודיונים אינסופיים מכיוון שחברות מנועי חיפוש כמו גוגל לא יענו עליה. מומחים מסכימים בדרך כלל כי הדירוג מבוסס על רלוונטיות וסמכות, אך הגורמים שקובעים אותם הם רבים – ואינם עקביים. הדרך הטובה ביותר להשיג דירוג גבוה במנועי חיפוש היא ליצור אחד מדפי האינטרנט היסודיים ביותר האפשריים עבור מילת מפתח או נושא ספציפי.

כיצד ניתן להזכיר ולקשר אליו באתרים אחרים?

אתה יכול להמשיך במגוון אסטרטגיות להרוויח אזכורים וקישורים. שלושת הפורים ביותר עשויים להיות: (1) הזדמנויות מאובטחות לכתוב פוסטים באורחים בבלוגים משפיעים (2) ליצור מערכות יחסים עם משפיעים בענף שלך, ו- (3) ליצור ולקדם באופן עקבי תוכן הראוי להזכרים וקישורים.

מה זה PPC?

PPC מייצג תשלום לפי לחיצה. בעיקרו של דבר, זו דרך לקנות תנועה באינטרנט. מפרסמים משלמים עמלה בכל לחיצה על אחת מהמודעות שלהם. פרסום במנועי חיפוש הוא הצורה הפופולרית ביותר של PPC, אולם מספר רב של ערוצים כולל פייסבוק מציעים כעת דגמי מודעות PPC.

מהו פרסום מקומי?

פרסום מקומי הוא סוג של מדיה בתשלום שבה המודעות מתאימות לצורת הפלטפורמה שבה הן ממוקמות. בעוד שמודעות PPC ומדיה חברתית הן טכניות כשירות לפרסום מקומי, רוב הפרסום המקורי הוא מאמרים המתפרסמים או מקודמים באתרי מערכת. פרסום מקומי גדל בהתמדה מכיוון ש (1) לא מתעלמים ממנו כמו שמודעות לתצוגה ו (2) הוא לא מסונן על ידי חוסמי מודעות.

מהו תוכן ממומן?

אתה זוכר פרסומות, כלומר תוכן בסגנון עריכה שמשלם מפרסם. תוכן ממומן הוא קרוב משפחה מודרני. זה תוכן שמתפרסם בשם נותן החסות. זה נוטה להיות יליד בצורה. הקריאייטיב עשוי להיות מיוצר על ידי המו"ל או המותג. מפרסמים רבים יצרו חטיבות המוקדשות לכתיבה ועיצוב של תוכן ממומן – ממאמרים ועד קטעי וידאו, אינפוגרפיה ומיקרו-אתרים.

מהי פרסונה של קונה?

פרסונה של קונה היא ייצוג של הלקוח האידיאלי שלך על סמך מחקרי שוק ונתונים. פרסומות כוללות בדרך כלל דמוגרפיה של לקוחות, דפוסי התנהגות, מוטיבציות ומטרות. עליהם לחשוף תובנות לגבי החלטות הקונים, כולל עמדות, חששות וקריטריונים המניעים את החלטות הקנייה. 

מה זה שיווק נכנס?

את התשובה לשאלה זו יש למסור ל- HubSpot, החברה האחראית על המצאת המונח. "שיווק נכנסים מתמקד במשיכת לקוחות באמצעות תוכן רלוונטי ומועיל והוספת ערך בכל שלב במסע הקנייה של הלקוח שלך. לקוחות פוטנציאליים מוצאים אותך דרך ערוצים כמו בלוגים, מנועי חיפוש ומדיה חברתית. "

בניגוד לשיווק יוצא, שיווק נכנס אינו צריך להילחם על תשומת הלב של הלקוחות הפוטנציאליים. על ידי יצירת תוכן שנועד לתת מענה לבעיות ולצרכים של הלקוחות האידיאליים שלך, אתה מושך לקוחות פוטנציאליים מוסמכים ובונה אמון ואמינות לעסק שלך.

מהי אוטומציה שיווקית?

אוטומציה שיווקית היא תוכנה המנהלת תהליכי שיווק וקמפיינים בכל ערוצים מרובים. זה מייעל את ייצור ההובלה, פילוח, טיפוח עופרת, ניקוד עופרת, תהליכי מדידה ועוד.

כלי אוטומציה שיווקית יעיל מסייע בזיהוי הקהל שלך, יצירת התוכן הנכון והפעלת פעולות באופן אוטומטי על סמך התנהגות הלקוח. 

מהו שיווק מונע נתונים?

שיווק מונע נתונים מתייחס לקיומם של אסטרטגיות ותהליכים למינוף נתונים בכדי לקבל תובנה מעמיקה יותר של מה הלקוחות רוצים. כשאתה מבין את מי, מה, איפה, מתי ומדוע איך הצרכנים מגיבים למאמצי השיווק שלך, אתה מוסמך לקבל החלטות טובות יותר ולשפר ולהתאים אישית את חווית הלקוח.

מה זה שיווק ביצועים?

שיווק ביצועים מתמקד בתוכניות בהן אתה משלם עבור ביצועים, כלומר כאשר מתרחשות פעולות ספציפיות כמו קליקים, לידים או מכירות. המטרה היא להשיג המרות מדידות. קמפיינים שיווקיים עם ביצועים מתקיימים בסביבות דיגיטליות, לכן חשוב שיהיו לכם כלי מעקב מדויקים.

מה זה משפך שיווקי?

משפך שיווקי הוא מודל המייצג את שלבי המסע של הקונה מהאינטראקציה הראשונה עם המותג שלכם ועד לרכישה. מטאפורת המשפך היא רלוונטית מכיוון שהיא מצטמצמת ככל שהיא מתקדמת, כלומר ההסתברות למכירות פוחתת בכל שלב במשפך.

מהי אופטימיזציה של שיעורי המרות?

מיטוב שיעורי המרות (CRO) הוא תהליך הגדלת אחוז ההמרות מהנכס הדיגיטלי שלך, בדרך כלל דף אינטרנט. CRO כרוך בביצוע טקטיקות לשיפור האלמנטים באתר (או באפליקציה) שלך באמצעות בדיקות. יחסית למשפך השיווקי שלך, CRO מתמקדת בהעברת לקוחות פוטנציאליים לשלב הבא.

עוד> טיפים להמרה לדפי נחיתה

מהו תוכן אינטראקטיבי?

תוכן אינטראקטיבי קורא לפעולה (אינטראקציה) מהסיכוי מעבר לקריאה, האזנה או צפייה. בתמורה, המשתתפים מקבלים תוצאות בזמן אמת, להתאים אישית תוצאות שאכפת להן. פעילויות כמו מענה על שאלות מנחות את הסיכויים לתוצאות ספציפיות העוסקות בבעיות ובאתגרים שלהם.

מדוע המדיה החברתית חשובה?

רוב הסיכויים שהקהל שלך פעיל באחת או יותר מהרשתות החברתיות הגדולות בהן מיליארדי אנשים מבלים מדי יום. מותגים שמבינים את העוצמה של שיווק במדיה החברתית ומחייבים משאבים לה יכולים להגביר את המודעות, להניע תנועה, לקיים אינטראקציה עם לקוחות, להניע מכירות, לבנות נאמנות ולנצח תומכים.

באילו ערוצי מדיה חברתית עלי להשתמש?

שקול תחילה את הערוצים החברתיים המובילים מבחינת משתמשים פעילים: פייסבוק, אינסטגרם, טוויטר, לינקדאין ופינטרסט. קבע היכן הקהל שלך מבלה את זמנם. חקר את הדמוגרפיה ותבניות ההתנהגות של המשתמשים ושקול את סוג התוכן שתשתף.

כיצד אוכל לשלוט על המותג שלי במדיה החברתית?

המותג שלך נמצא כעת בידי הקהל שלך. אתה לא יכול "לשלוט" במה שנאמר על זה. אבל אתה יכול להצטרף לשיחות, להראות שאכפת לך מהלקוחות שלך ולהוסיף ערך מוסף.

 

האם מדיה חברתית צריכה להיעשות באופן בלעדי על ידי מחלקת השיווק?

לא. אמנם, אינך רוצה להוליד מדיה חברתית חופשית לכל דבר שעלולה לבלבל את הקהל שלך. עם זאת, עליך לשקול להרחיב את הצוות שלך עם תוכנית סנגור עובדים שנועדה להעצים עובדים לתרום לשיחה ולהגביר את קול המותג שלך.

מהו מיתוג אישי?

מיתוג אישי הוא תהליך השימוש בטקטיקות מקוונות ולא מקוונות כדי לשווק את עצמך באופן אינדיבידואלי כמקצועי. המדיה הדיגיטלית סייעה ביצירת דגש על מיתוג אישי לכל סוגי החלטות הקנייה והרכישה.

האם שיווק בדוא"ל עדיין יעיל?

הדוא"ל חזק מתמיד. זה פופולרי יותר מכל מדיה חברתית. זה יותר פרטי. יותר אישי. אמין יותר. רוב האנשים סומכים על אימיילים ובודקים את תיבת הדואר הנכנס שלהם מספר פעמים בכל יום. אם אתה רוצה לתקשר ישירות עם אנשים שמעניקים לך אישור לשווק להם בפועל, דוא"ל הוא שיווק הוא חיוני.

האם עלי לרכוש רשימת דוא"ל כדי להתחיל?

רק אם אתה רוצה לבזבז את כספך ולהיכנס לעסקי דואר זבל. רוב ספקי שירותי הדוא"ל אינם מאפשרים לך להשתמש ברשימות שנרכשו. אתה צריך לגדל את הדוא"ל שלך באופן אורגני (ראה את שאלת המגנט הראשי). לרשימה קטנה של לקוחות פוטנציאליים אמיתיים יש ערך רב יותר מאשר רשימת זרים גדולה.

האם אני זקוק לניוזלטר בדוא"ל?

חכם לשלוח עדכונים שוטפים למנויים שלכם עם חדשות על תוכן חדש, מוצרים חדשים (או שיפורים), אירועים וכדומה. לא חכם לצפות שרשימת הדוא"ל שלך תתרחב במהירות פשוט על ידי הצעת עלון.

האם אנו זקוקים לווידיאו?

הסיבה שמשווקים אוהבים כל כך הרבה וידאו היא שהצרכנים המקוונים אוהבים את זה. יותר ממיליארד שעות וידאו נצרכות ב- YouTube בכל יום. וידאו הוא פורמט תוכן גמיש ומרתק. קל לשתף בין פלטפורמות מרובות. סמארטפונים ועריכה דיגיטלית הקלו הרבה יותר על יצירת וידיאו, כך שהפוטנציאל להחזר ROI גבוה הוא גדול.

מהי קריאה לפעולה?

קריאה לפעולה (CTA) היא בקשה המורה לצופה לבצע פעולה ספציפית. קריאה לפעולה נכתבת בדרך כלל כפקודה, כגון "קנה עכשיו". בשיווק דיגיטלי CTA בדרך כלל יש צורה של כפתור או קישור.

איך אני מבדיל את המותג שלי?

התשובה הפשוטה לשאלה מורכבת זו היא יצירת ערך. עליכם לזהות ולהעביר הבטחה ללקוחות שלכם שמהדהדים ברמה הרגשית. התחל עם שאלה זו: כיצד נוכל לשפר את חייהם של אותם אנו משרתים?

האם אני זקוק לקופירייטר מקצועי?

אם אתה רוצה לעשות שיווק מקצועי אתה זקוק לקופירייטר מקצועי. תפקידו של קופירייטר חשוב מתמיד בעולם המדיה הדיגיטלית מונעת התוכן. עותק כתוב היטב בונה מותגים, מתחבר לקורא ומעורר פעולה.

עוד> קופירייטר לעומת כותב תוכן

מה עושה גוגל אנליטיקס בשבילי?

גוגל אנליטיקס היא פלטפורמת ניתוח אתרים בחינם המעניקה לך תובנות כיצד המשתמשים מוצאים את האתר שלך ומשתמשים בו. באמצעות Google Analytics אתה יכול לעקוב אחר החזר ה- ROI לשיווק המקוון שלך ולעיין במדדים חשובים כדי לקבל החלטות מושכלות. עיקר חלקם של גוגל אנליטיקס מסווג נתונים לרכישה, התנהגות והמרות.

מה עלי למדוד?

גישה מעשית למדדי שיווק צריכה לכלול קביעת אילו מדדי ביצועים עיקריים (KPIs) החשובים ביותר לצמיחת המותג שלך. כנקודת מוצא, שקול ערכים המשקפים את ההתקדמות שלך בנוגע להוצאות ייצור, המרה ושיווק בתנועה וליצור מרכז שליטה למעקב אחריהם מדי חודש.

כמה זמן לוקח לראות תוצאות?

תוכניות שיווק דיגיטליות בתשלום צריכות ליצור תוצאות באופן מיידי. מצד שני, תוכניות כמו שיווק בתוכן, בניית רשימת דוא"ל ואופטימיזציה למנועי חיפוש דורשות התמדה וסבלנות. אתה עשוי לראות תוצאות במהלך מספר חודשים. עם זאת, סביר להניח שיעברו שישה חודשים עד שנה לפני שתממש כמה מיעדי התנועה והמרה שלך.

יש לכם עוד שאלות ? אנחנו כאן בשבילך! צור קשר עם אוגמנט עוד היום!