ניתן להגיד כמעט בוודאות על שיווק דיגיטלי בשנת 2020 ששום דבר לא קל. מאתגרים תחרותיים ועד גורמים פנימיים, משווקים דיגיטליים נאבקים לעתים קרובות מדי על אותו נתח שוק עם, הואו נאמר כמעט אותם כלים, וכל זה כדי למצות את רמת המשאבים ה"מתאימה בארגוניהם "
מה ניתן לעשות בקשר לזה, במיוחד עבור משווקי B2B? זה מרגיש קצת מטורף שבשנת 2020 חלק מהמשווקים הדיגיטליים עדיין צריכים להסביר (להצדיק) את המאמצים שלהם, אבל זה המקרה בחברות רבות.
מה יכולים משווקים דיגיטליים לעשות כדי להדגיש ולשפר את הביצועים / תפיסתם?
להלן מספר רעיונות:
אם תרצה לדון באתגרים קשורים (או כל אחד אחר), אנא הודע לנו על כך .
אוגמנט נגישות מידע ותקשורת – בניית אתרים ופתרונות אונליין מותאמים. כל הזכויות שמורות 2024 ©