בדוק את מאמצי השיווק הדיגיטלים שלך בכדי להשיג את המשאבים הדרושים לך

שיווק הדיגיטלי- בדוק את מאמצי השיווק שלך

ניתן להגיד כמעט בוודאות על שיווק דיגיטלי בשנת 2020 ששום דבר לא קל. מאתגרים תחרותיים ועד גורמים פנימיים, משווקים דיגיטליים נאבקים לעתים קרובות מדי על אותו נתח שוק עם, הואו נאמר כמעט אותם כלים, וכל זה כדי למצות את רמת המשאבים ה"מתאימה בארגוניהם "

מה ניתן לעשות בקשר לזה, במיוחד עבור משווקי B2B? זה מרגיש קצת מטורף שבשנת 2020 חלק מהמשווקים הדיגיטליים עדיין צריכים להסביר (להצדיק) את המאמצים שלהם, אבל זה המקרה בחברות רבות.

מה יכולים משווקים דיגיטליים לעשות כדי להדגיש ולשפר את הביצועים / תפיסתם?

להלן מספר רעיונות:

  • עבור על האתר שלך באופן קפדני על מנת למצוא כל בעיה קיימת או מקום ואפשרות למנף את הניראות, ההנחייה לביצוע לפעולה.
  • ודא שהניתוחים / לוח הניהול שלך והכלים הניהוליים מדויקים ומציגים ביעילות את המאמצים וההצלחות שלך. זה עשוי לדרוש השקעה בהתאמה אישית.
  • צרו יותר תוכן (כל עסק זקוק ליותר) והקשיבו / עודדו את בעלי העניין לתרום. זה יגביר את האמינות (הפנימית) יחד עם הנוכחות האורגנית של האתר. יצירת תוכן חברתי צריכה להיות חלק משמעותי מהמאמץ, אך חשוב מאוד להוסיף באופן עקבי חומר חדש לאתר.
  • היה מוכן להתקשר בטלפון ולדבר עם לקוחות פוטנציאליים מעוניינים במקום לצפות שהאתר שלך יבצע את כל המכירות בשבילך.
  • האם אתה משווק מחדש לאנשים שלא מבצעים המרה? אתה אמור לעשות זאת. השקע כסף על מנת להישאר מול אנשים שכבר ביקרו באתר שלך על מנת להשלים את תהליך הרכישות.
  • מעבר ממכשירי מכר וטקטיקות יעילות למכירה באופן מסורתי היה תהליך הדרגתי ביותר עם תוצאות מעורבות עבור ארגוני B2B רבים. זה לעתים קרובות הוביל לכך שחברות עומדות מאחורי עקומת הלמידה לשיווק דיגיטלי ורגישות להפסדים אל מול מתחרים חדשים שהתאימו טוב יותר את עצמם לקוחות.

אם תרצה לדון באתגרים קשורים (או כל אחד אחר), אנא הודע לנו על כך .