הדרך הטובה ביותר לוודא שתבצע את כל המשימות הנדרשות בשיווק תוכן בהצלחה היא לעקוב אחר רשימת בדיקה.
זו הסיבה שיצרנו את רשימת המשימות המלאה לשיווק תוכן . רשימת הבדיקה שלנו כוללת את כל המשימות החשובות שעליכם לבצע כדי להבטיח שאתם מנצלים את מלוא היתרונות של כל היתרונות שיווק תוכן יכול להציע לעסק שלכם.
לכן, אם אתה רוצה ללמוד כיצד להשתמש בשיווק תוכן כדי להגדיל את הנראות המקוונת שלך, תאהב את הרשימה הזו.
כדי לייעל את מסעות הפרסום שלך בשיווק תוכן, עקוב אחר רשימת בדיקה זו:
.1 להבין מהו שיווק תוכן
השלב הראשון ברשימת הבדיקה שלך הוא לוודא שיש לך מושג ברור מה זה שיווק תוכן ומדוע חשוב להצלחה של קמפיין שיווקי דיגיטלי .
שיווק תוכן הוא תהליך השיווק הדיגיטלי האחראי על יצירת, פרסום וקידום סוג התוכן הנכון לקהל הנכון.
למחזור שיווק התוכן חמישה שלבים עיקריים:
שיווק תוכן חשוב משום:
לכן, לפני שתעבור לשלב הבא ברשימה, וודא שאתה מבין את היסודות. המשאבים שלהלן יעזרו לכם להתחיל.
לכן, הצעד הראשון שניתן לבצע הוא לבצע את מחקר השוק שלך ולהבין את קהל היעד שלך.
2.הכירו את הקהל שלכם
למד כמה שאתה יכול על הקהל שלך
בסוף המחקר שלך, תהיה לך תשובה לשאלות כמו:
לאחר מכן עליך לנתח את הפרופיל הדמוגרפי שלהם (גיל, מין, מיקום, שפה, רמת השכלה, רקע אתני) וליצור פרסומות שונות של לקוחות.
אל תדאג אם זה נשמע מסובך, ישנם כלים שבהם אתה יכול להשתמש כדי לעזור לך לאסוף ולנתח את המידע הדרוש לך.
3.צור אסטרטגיית שיווק תוכן ברמה גבוהה
לפני שנכנסים לתהליך של לברר איזה סוג של תוכן ליצור ואילו נושאים, חשוב ליצור אסטרטגיה שיווקית ברמה גבוהה.
האסטרטגיה שלך יכולה לכלול דברים כמו:
אל תשכח כי שיווק בתוכן הוא אחד מתהליכי השיווק הדיגיטלי היקרים והזמן ביותר ולכן חשוב לחשוב על כל הפרמטרים לפני שתתחיל ביישום.
4.מצא רעיונות בנושא תוכן
השלב הבא ברשימת הבדיקה הוא להכיר את התהליך למציאת לאילו נושאים / מילות מפתח יש למקד לתוכן שלכם.
אחת המטרות העיקריות של שיווק תוכן היא ליצור סוג תוכן נכון לקהל הנכון. אם תתחיל ליצור תוכן ללא מטרה, תבזבז את זמנך וכספך.
כאשר אנו מתייחסים ל"סוג התוכן הנכון ", אנו מתכוונים למעשה:
כדי להסיר שלב זה מרשימת הבדיקה שלך, עליך לדעת:
התהליך שעוקב כדי למצוא אילו רעיונות בנושא תוכן
רשימה של מילות מפתח למיקוד לפי סוגים שונים של תוכן שתיצור
5. צור תכנית לשיווק תוכן
לאחר שבוצעו כל הבדיקות שלעיל, השלב הבא הוא יצירת תוכנית שיווק מפורטת.
בשונה מאסטרטגיית שיווק התוכן שהיא תוכנית ברמה גבוהה, זו צריכה להיות תכנית יישום עם כמה שיותר פרטים.
אני באופן אישי משתמש בלוח השנה של גוגל לשמירה על תוכנית שיווק התוכן שלי אך אתה יכול להשתמש בכל כלי אחר שתרצה. הרבה אנשים משתמשים ב- Excel ו- Google Sheets וזה בסדר גמור.
רמז: בלוח השנה של גוגל אתה יכול ליצור לוח שנה מותאם אישית הנפרד מלוחות השנה האישיים והעבודה שלך.
מה שחשוב הוא שהמידע המתאים בתוכנית שלך והפרטים המינימליים הם:
מתי יפורסם פיסת תוכן ובאיזו ערוץ (כלומר אתר, FB וכו ')
הכותרת בפועל שתשמש (כותרת פוסט בלוג, כותרת פוסט בפייסבוק, כותרת וידאו ביוטיוב וכו ')
כשמדובר ב- SEO ותכנים, עליך לזכור תמיד שני דברים:
ראשית, יתכן שיחלוף עד 6 חודשים לתוכן שידורג בתפקידים הסופיים שלו בגוגל.
שנית, ברגע שעמוד מדרג בגוגל הוא צריך להתעדכן באופן קבוע אחרת מאוד סביר שהוא יאבד בהדרגה את הדירוג שלו.
בכל פעם שאני מפרסם פוסט בפעם הראשונה, אני מוסיף בתוכנית שיווק התוכן שלי תזכורת תוך 6 חודשים לחזור ולבדוק את הדירוג של הפוסט המסוים.
בהתאם למיקום הדירוג, אני מוסיף תזכורת לסקירה ולעדכון התוכן כל 3 חודשים. בדרך זו אני מוודא שכל הפוסטים החשובים שלי יישארו רלוונטיים ועדכניים.
היות וכל המידע שלעיל הוכן מראש מקלה על מיקור חוץ של התוכן לפרילנסר או אם תבחר לבצע את הכתיבה, הדבר יאיץ באופן דרמטי את תהליך יצירת התוכן.
6.צור את התוכן (דפי עמוד, מאמרים , נכסים הניתנים לקישור)
כשמדובר ביצירת תוכן, ברשימת הבדיקה שלך אתה צריך לוודא כי:
יש לך הבנה ברורה מהו עמוד עמוד , מהם אשכולות תוכן ואיך משתמשים בכל סוג ומתי.
אתה יודע מהו תוכן ירוק-עד ולמה זה חשוב
אתה מכיר את הטכניקות השונות בהן אתה יכול להשתמש לצורך יצירת נכסים הניתנים לקישור .
כמה טיפים שכדאי לקחת בחשבון:
7.אופטימיזציה של תוכן למנועי חיפוש
זו בדיקה קריטית ברשימת הבדיקות לשיווק התוכן. לפני שאתה מפרסם פיסת תוכן שמיועדת למנועי חיפוש, עליך לוודא שהיא ממוטבת SEO.
אופטימיזציית קידום אתרים לא הופכת את התוכן לא פחות מושך למשתמשים, נהפוך הוא, תוכן ידידותי לקידום אתרים עדיף גם על מנועי החיפוש וגם עבור המשתמשים.
כמה בדיקות חיוניות שיש לבצע:
8.קדם את התוכן שלך
זהו השלב האחרון בתהליך שיווק התוכן אך הוא אינו אופציונלי. מבלי לקדם את התוכן שלך כראוי, אתה ממזער את הסיכוי שלך לקבל החזר ממנו.
כדי שדף ידרג גבוה יותר בגוגל , הוא זקוק לקישורים נכנסים מאתרים אחרים.
כדי שהפוסט יעבור ויראלי במדיה החברתית הוא זקוק לעזרתם של משפיעים.
לפוסט שיוצר לידים ומכירות, יש לקדם אותו לקהל הנכון.
להלן רשימת הבדיקה לקידום התוכן שלך:
קדם את התוכן למנויי הדוא"ל שלך (שלח עלון)
פרסם את התוכן מספר פעמים בדפי המדיה החברתית שלך
התחבר לאתרים / בלוגרים המוזכרים בתוכן שלך (כדי שלב זה יעבוד, עליך לקשר אסטרטגית לאתרים / בלוגרים אחרים וליידע אותם על כך)
קדם את התוכן שלך באמצעות פרסום בתשלום בפלטפורמות חברתיות שונות (פייסבוק, טוויטר, פינטרסט, לינקדאין וכו ')
קדם את התוכן על ידי הוספת קישורים פנימיים מפוסטים אחרים באתר שלך (כולל דף הבית שלך)
9.למד כיצד להשתמש בכלים לשיווק תוכן
שיווק תוכן הוא תהליך שלא ניתן לבצע בהצלחה ללא שימוש בכלים.
אתה צריך כלים כדי למצוא לאילו נושאים למקד, אתה צריך כלים למחקר מילות מפתח ואתה זקוק לכלים כדי למדוד את האפקטיביות של מסעות הפרסום שלך בשיווק תוכן.
לכן, עליכם לוודא כי תרכשו את הידע הדרוש כדי לעבוד עם הכלים שבחרתם כדי להריץ קמפיינים שיווקיים מצליחים בתוכן.
כלים שיכולים לעזור לך בשיווק תוכן הם:
SEMRUSH – למחקר נושאים ומילות מפתח, ביקורת תוכן, יצירת תוכן ועוד.
Aherfs – אלטרנטיבה ל- SEMRUSH
Google Analytics – לניטור ביצועי התוכן שלך
קונסולת החיפוש של גוגל – לניטור הדירוג של גוגל של התוכן שלך
מגמות גוגל – למחקר נושא
כלי מילות המפתח של גוגל – למחקר מילות מפתח
סטודיו נתונים של גוגל – לדיווח וניתוח
דקדוק – לשיפור הדקדוק ואיות תוכן הטקסט שלך
10.נתח ופקח על ביצועי הקמפיינים הפרסום שלך לשיווק תוכן
זה לא מספיק לפרסם תוכן בתקווה שהוא יביא לתוצאות הצפויות. אתה צריך לעקוב כל הזמן אחר ביצועי מסעות הפרסום שלך באמצעות מדדים שונים.
הערכים הנפוצים ביותר לפיקוח הם:
מספר האתר ומספר הצפיות בדף
שיעור יציאה מדף כניסה (לתוכן אתר)
מספר הרשמות לדוא"ל
מספר הפניות / מכירות
מספר סימוני 'אהבתי', שיתוף ותגובות
מספר ביקורים ייחודיים מרשתות המדיה החברתית
צפיות בסרטון (לתוכן וידאו)
דירוגים (עבור אילו מילות מפתח מדויקות ובאיזו מיקומים היא מופיעה בגוגל)
מספר קישורים נכנסים
מומלץ מאוד ליצור גיליון אלקטרוני ולהכיל את כל המידע במקום אחד. בכך תוכלו לגלות בקלות איזה סוג תוכן עובד טוב יותר מאחרים ולהתאים את תוכנית שיווק התוכן שלכם בהתאם. כמו כן, יהיה הרבה יותר קל לבצע ביקורת תוכן ולהסיר תוכן שלא מבצע ביצועים טובים בחיפוש או באף ערוץ אחר.
רשימת בדיקה יכולה לעזור לכם לבצע את כל המשימות הדרושות להפעלת קמפיינים שיווקיים מצליחים בתוכן.
המלצתי היא לבצע את הצעדים לפי הסדר המתואר לעיל ולא לדלג על אף אחד משלבי התכנון (שלבים 2,3 ו -5). תכנון טוב יכול לעזור לך מאוד במהלך שלב היישום של קמפיין.
כמו תהליכי שיווק דיגיטלי אחרים, שיווק תוכן הוא תהליך רציף. עליכם להמשיך לפרסם תוכן, להתבונן במה שעובד ומה לא, להתאים את התהליך ולחזור עליו.
אל תשכח שאם המטרה שלך היא להתחיל ולצמוח כל סוג של עסק מקוון, אתה צריך לבצע תהליך כדי לייצר המון תוכן מעולה והצ'קים המוזכרים ברשימת הבדיקות לשיווק תוכן, יעזרו לך להשיג בדיוק את זה.
אוגמנט נגישות מידע ותקשורת – בניית אתרים ופתרונות אונליין מותאמים. כל הזכויות שמורות 2024 ©