קידום ממומן מה זה

קידום

תשלום לפי קליקמה זה תשלום לפי קליק (קידום ממומן )? למד את היסודות של שיווק בתשלום לחיצה-תשלום לפי קליק

בין אם שמעתם קצת על שיווק ב- תשלום לפי קליק ואתם סקרנים ללמוד עוד, או שאתם כבר יודעים שאתם רוצים להשתמש ב- תשלום לפי קליק כדי לשווק את העסק שלכם, אך אינכם בטוחים מאיפה להתחיל, הגעתם למקום הנכון!

ראשית, עלינו להגדיר תשלום לפי קליק ולבסס הבנה בסיסית כיצד פועל פרסום תשלום לפי קליק. בוא נלך!

מה זה תשלום לפי קליק (קידום ממומן)?

תשלום לפי קליק(קידום ממומן )מייצג תשלום לפי לחיצה , מודל של שיווק באינטרנט בו מפרסמים משלמים עמלה בכל לחיצה על אחת מהמודעות שלהם. בעיקרו של דבר, זו דרך לקנות ביקורים באתר שלך, במקום לנסות "להרוויח" את הביקורים באופן אורגני.

פרסום במנועי חיפוש הוא אחת הצורות הפופולריות ביותר של תשלום לפי קליק-(קידום ממומן). זה מאפשר למפרסמים להציע למקום מודעות בקישורים הממומנים של מנוע חיפוש כאשר מישהו מחפש מילת מפתח שקשורה להצעה העסקית שלהם. לדוגמה, אם אנו מציעים את מילת המפתח "תוכנת תשלום לפי קליק", המודעה שלנו עשויה להופיע במקום הראשון בדף התוצאות של גוגל.

בכל פעם שלוחצים על המודעה שלנו, שולחים מבקר לאתר שלנו, עלינו לשלם למנוע החיפוש בתשלום קטן. כאשר תשלום לפי קליק  (קידום ממומן)עובד נכון, העמלה היא טריוויאלית, מכיוון שהביקור שווה יותר ממה שתשלמו עבורו . במילים אחרות, אם אנו משלמים 3 ש"ח עבור קליק, אך הקליק גורם למכירה של 300ש"ח, אז הרווחנו.

בניית קמפיין תשלום לפי קליק מנצח: מחקר ובחירת מילות המפתח הנכונות, ועד ארגון מילות המפתח הללו לקמפיינים וקבוצות מודעות מסודרות, והגדרת דפי נחיתה של תשלום לפי קליק המותאמים . מנועי חיפוש מתגמלים מפרסמים שיכולים ליצור קמפיינים רלוונטיים וממוקדים לפי תשלום לפי לחיצה על ידי חיוב פחות עבור קליקים על מודעות. אם המודעות ודפי הנחיתה שלך מועילים ונותנים מענה למשתמשים, גוגל גובה ממך פחות בקליק, מה שמוביל לרווחים גבוהים יותר עבור העסק שלך. אז אם אתה רוצה להתחיל להשתמש ב- תשלום לפי קליק, חשוב ללמוד כיצד לעשות זאת נכון.

מהן מודעות גוגל?

מודעות גוגל שכונה בעבר Google AdWords היא מערכת הפרסום היחידה הפופולרית ביותר תשלום לפי קליק בעולם. פלטפורמת המודעות מאפשרת לעסקים ליצור מודעות המופיעות במנוע החיפוש של גוגל ונכסים אחרים של גוגל.

מודעות גוגל פועלות על פי מודל תשלום לקליק, בו המשתמשים מתמודדים על מילות מפתח ומשלמים עבור כל קליק על הפרסומות שלהם. בכל פעם שמתחיל חיפוש, גוגל מתחפרת למאגר המפרסמים של מודעות ובוחרת קבוצה של מנצחים שתופיע במרחב המודעות החשוב בדף תוצאות החיפוש שלה. "הזוכים" נבחרים על בסיס שילוב של גורמים, כולל האיכות והרלוונטיות של מילות המפתח וקמפיין המודעות שלהם, כמו גם גודל הצעות המחיר שלהם.

ליתר דיוק, מי שיופיע בדף מבוסס על דירוג המודעה של המפרסם, מדד המחושב על ידי הכפלת שני גורמים עיקריים – הצעת עלות לקליק (הסכום הגבוה ביותר שמפרסם מוכן להוציא) וציון האיכות (ערך שלוקח בחשבון שיעור הקליקים, הרלוונטיות ואיכות דפי הנחיתה שלך. מערכת זו מאפשרת למפרסמים הזוכים להגיע ללקוחות פוטנציאליים בעלות שמתאימה לתקציב שלהם. זה בעצם סוג של מכירה פומבית.

ביצוע שיווק תשלום לפי קליק באמצעות Google Ads הוא בעל ערך במיוחד מכיוון שכמנוע החיפוש הפופולרי ביותר, גוגל משיגה כמויות אדירות של תנועה ולכן מספקת את מירב ההופעות והקליקים למודעות שלך. באיזו תדירות מודעות תשלום לפי קליק שלך להופיע תלויה באיזה מילות מפתח ו סוגי התאמה שתבחר. בעוד שמספר גורמים קובעים עד כמה יהיה מסע הפרסום שלך תשלום לפי קליק מוצלח, אתה יכול להשיג הרבה על ידי התמקדות ב:

  • רלוונטיות של מילות מפתח – יצירת רשימות של מילות מפתח תשלום לפי קליק רלוונטיות, קבוצות מילות מפתח הדוקות וטקסט מודעה מתאים .
  • איכות דפי נחיתה – יצירת דפי נחיתה ממוטבים עם תוכן משכנע, רלוונטי וקריאה לפעולה ברורה, המותאמים לשאילתות חיפוש ספציפיות.
  • ציון איכות – ציון האיכות הוא הדירוג של גוגל על האיכות והרלוונטיות של מילות המפתח, דפי הנחיתה וקמפיין תשלום לפי קליק שלך. מפרסמים עם ציוני איכות טובים יותר מקבלים יותר קליקים על מודעות בעלויות נמוכות יותר.
  • קריאייטיב – עותק מודעה מפתה חיוני; ואם אתה מפרסם ברשת התצוגה, אתה יכול להשתמש בכלי כמו יוצר המודעות החכמות החינמי שלנו כדי ליצור מודעות באיכות מעצבים שידרשו קליקים.
  •  

מחקר מילות מפתח תשלום לפי קליק (קידום ממומן)

מחקר מילות מפתח עבור תשלום לפי קליק יכול להיות זמן רב להפליא, אך הוא גם חשוב להפליא. כל מסע הפרסום שלך תשלום לפי קליק בנוי סביב מילות מפתח, והמפרסמים המצליחים ביותר של מודעות Google מצמיחים ומעדכנים ללא הפסקה את רשימת מילות המפתח שלהם בתשלום לפי קליק. אם אתה מבצע מחקר מילות מפתח פעם אחת בלבד, כשאתה יוצר את מסע הפרסום הראשון שלך, סביר להניח שאתה מפספס מאות  אם לא אלפי מילות מפתח יקרות ערך, זנב ארוך, בעלות נמוכה ורלוונטיות ביותר שיכולות להביא לתנועה לאתר שלך.

רשימת מילות מפתח יעילה תשלום לפי קליק צריכה להיות:

  • רלוונטי – כמובן שאתה לא רוצה לשלם עבור תעבורת אינטרנט שלא קשורה לעסק שלך. אתה רוצה למצוא מילות מפתח ממוקדות שיובילו לשיעור קליקים גבוה יותר של תשלום לפי קליק , עלות אפקטיבית לקליק ועלייה ברווחים. המשמעות היא שמילות המפתח שעליהן אתה מציע צריכות להיות קשורות קשר הדוק להצעות שאתה מוכר.
  • ממצה – מחקר מילות המפתח שלך אמור לכלול לא רק את המונחים הפופולריים ביותר והכי מחפשים בגומחה שלך, אלא גם את הזנב הארוך של החיפוש . מילות מפתח בעלות זנב ארוך יותר ספציפיות ופחות נפוצות, אך הן מסתכמות בחשבון עבור רוב התנועה מונעת החיפוש. בנוסף, הם פחות תחרותיים, ולכן פחות יקרים.
  • מרחיב – תשלום לפי קליק הוא איטרטיבי. אתה רוצה לחדד ולהרחיב כל העת את מסעות הפרסום שלך, וליצור סביבה בה רשימת מילות המפתח שלך גדלה ומתאימה כל העת.

אם אתה רוצה למצוא מילות מפתח בעלות נפח גבוה וספציפי לתעשייה לשימוש בקמפיינים שלך ב- תשלום לפי קליק, הקפד לבדוק את מילות המפתח הפופולריות שלנו .

ניהול מסעות הפרסום שלך בתשלום לפי קליק (קידום ממומן)

לאחר שתיצור את מסעות הפרסום החדשים שלך, תצטרך לנהל אותם באופן קבוע כדי לוודא שהם ממשיכים להיות יעילים. למעשה, פעילות רגילה בחשבון היא אחד החיזויים הטובים ביותר להצלחה בחשבון. עליך לנתח את ביצועי חשבונך ברציפות ולבצע את ההתאמות הבאות כדי לייעל את מסעות הפרסום שלך:

  • הוסף מילות מפתח תשלום לפי קליק : הרחב את טווח ההגעה של מסעות הפרסום שלך תשלום לפי קליק על ידי הוספת מילות מפתח הרלוונטיות לעסק שלך.
  • הוסף מילות מפתח שליליות : הוסף מונחים לא המירים כמילות מפתח שליליות כדי לשפר את הרלוונטיות של מסע הפרסום ולהפחתת ההוצאות המבוזבזות.
  • קבוצות מודעות פיצול : שפר הקליקים נמוך (CTR) וציון איכות ידי פיצול קבוצות המודעות, קטנות יותר, בקבוצות מודעות רלוונטיות, אשר יסייעו לך ליצור ממוקדים יותר טקסט מודעה ואת דפי נחיתה .
  • סקור מילות מפתח תשלום לפי קליק יקרות : סקור מילות מפתח יקרות, מתחת לביצוע, וכבה אותן במידת הצורך.
  • צמצם דפי נחיתה : שנה את התוכן ואת קריאות הפעולה (CTAs) של דפי הנחיתה שלך כדי להתיישר עם שאילתות חיפוש בודדות על מנת לשפר את שיעורי ההמרות. אל תשלח את כל התנועה שלך לאותו דף.

אם אתה מוכן להתחיל עם תשלום לפי קליק, ואתה צריך עזרה  בקמפיינים שלך אתה יכול ליצור קשר עם אוגמנט