בניית אתר לעסק שלך – סטטיסטיקות שכדאי לדעת

בניית אתרים

 סטטיסטיקות אתרים לשנת 2020: 10 סטטיסטיקות קריטיות שכדאי לדעת לגבי בניית אתר לעסק שלך

בניית אתר לעסק שלך

האם אתה מחפש להתחיל את 2020 עם בניית אתר לעסק שלך?

אם כן, עליכם לדעת מה עליכם לעשות בשנת 2020 בכדי שיהיה לכם אתר שמניע הצלחה לעסק שלכם. עם נתונים סטטיסטיים של אתרים לשנת 2020, אתה יכול לראות מה לעשות וממה להימנע, מה שיעזור לך לבנות את האתר הטוב ביותר לקהל שלך.

המשך לקרוא כדי לבדוק 10 סטטיסטיקות קריטיות לבניית אתר לעסק שלך בשנת 2020! 

נתונים סטטיסטיים של 2020 בנושא הסיבות החשובות לבניית אתרים לעסק שלך

אתר האינטרנט שלך הוא לב נוכחותך המקוונת.

עליכם להשקיע זמן ומאמץ בבניית אתר אשר יעסיק את לקוחותכם ויענג אותם.

בואו נסתכל על כמה נתונים סטטיסטיים על בניית אתרים המראים לך מדוע זה חשוב לעסק שלך. אנו נסקור את משמעות המשמעות של הסטטוט הזה עבור עיצוב האינטרנט שלך 2020 ואיך אתה יכול להעלות את הנתונים הסטטיסטיים של שיווק דיגיטלי לעבודה באתר האינטרנט שלך.

  1. 94% מההתרשמות הראשונות מתייחסים לעיצוב האינטרנט של האתר שלך

כשמישהו מוצא את העסק שלך בפעם הראשונה, אתה רוצה ליצור רושם ראשוני טוב. לרושם הראשוני של הקהל שלך יכולה להיות השפעה מתמשכת על האופן בו הם תופסים את העסק שלך. כשמדובר באתר שלך, מרבית ההופעות הראשונות נובעות מעיצוב האתר שלך.

מה המשמעות של נתון זה

הרושם הראשוני שלך הוא קריטי לשמירת אנשים באתר שלך ולהביא אותם לחזור. אם אתה רוצה להשפיע לטובה על בניית אתרים שלך בשנת 2020, בנה אתר מעוצב להפליא שתופס את עיני הקהל שלך וגורם לו לעסוק בדף שלך.

כיצד להפעיל את סטטוס השיווק הדיגיטלי הזה

צור אתר מושך ויזואלית שמושך את הקהל שלך לשים רושם ראשוני חיובי. בין אם אתה עושה זאת בעצמך או לקחת חברה לבניית אתרים , בנה אתר שמשקף את המותג שלך, נראה מושך חזותית ומספק למשתמשים אינטראקציה ראשונה חיובית באתר שלך.

  1. 275% מהאמינות באתר נובעת מעיצוב

כשמישהו מוצא את העסק שלך ברשת, אתה רוצה שהוא יראה שאתה עסק חוקי. עם כל כך הרבה הונאות שמתרוצצות באינטרנט, אתר מעוצב בצורה גרועה יכול לגרום לך להראות כאילו אתה לא אמין או מפעיל הונאה.

לכן, אם אינכם משקיעים זמן, כסף ומאמץ בבניית אתר מעוצב להפליא, אתם תאבדו אמינות ואמון מול הקהל שלכם, כמו גם מכירות.

מה המשמעות של נתון זה

אם אתה רוצה להפיק את המרב מהעיצוב של אתר האינטרנט שלך, עליך להשקיע ביצירת אתר איכותי ומעוצב היטב. ללא אתר מעוצב להפליא, תוכלו להסתכן באבדן אמון מהקהל שלכם ולהרתיע אותם מלהתעסק באתר שלכם.

כיצד להפעיל את נתון השיווק הדיגיטלי הזה

השקיעו בעיצוב באיכות גבוהה עבור אתר האינטרנט שלכם. אתה יכול לחפש דוגמאות לעיצוב מעולה כדי להרגיש כיצד האתר שלך צריך להיראות, כך שתוכל להתחיל לחבר רעיונות כיצד ליצור אתר באיכות גבוהה. בחירת הצבעים הנכונים, האלמנטים הוויזואליים והפריסה יעזרו לך ליצור אתר אמין.

בנוסף, תרצה לוודא שאתרך מאובטח . ודא כי אתר האינטרנט שלך יש HTTPS וכן תעודת SSL כדי להבטיח כי אתה מתן גלישה בטוחה קניות חוויה עבור הקהל שלך.

  1. 89% מהצרכנים קונים אצל מתחרה לאחר חווית משתמש לקויה

לא רק שאתה צריך לדאוג להציב רושם ראשוני חיובי, אלא שאתה צריך לדאוג לשמירה על אותה חיוביות כאשר המשתמשים ימשיכו לגלוש באתר שלך. אתר מעוצב להפליא יבזבז אם המשתמשים לא יכולים לגלוש כהלכה באתר שלך ולמצוא מידע.

אם משתמשים לא יכולים למצוא מידע בקלות באתר שלך, הם לא יתקעו.

מה המשמעות של נתון זה

עליכם להדגיש את חווית המשתמש באתר שלכם, אחרת תאבדו לידים לתחרות. השקעה בחווית המשתמש באתר שלך מובילה להחזר של 100ש"ח עבור כל שקל  שאתה מוציא . מפתח אתר מוצלח 2020 הוא יפה ו אתר פונקציונלי.

כיצד להפעיל את סטטוס השיווק הדיגיטלי הזה

כשאתה בונה את האתר שלך, התמקד באלמנטים שיעזרו לקהל שלך לחוות חוויה טובה יותר באתר שלך. התמקדו בהיבטים כמו בניית ניווט מאורגן, הוספת תכונות ויזואליות לפריסת טקסט והבטחת האתר שלכם נטען במהירות.

כל האלמנטים הללו יעזרו לכם ליצור אתר ידידותי יותר למשתמש.

  1. 74% מהמשתמשים עשויים לחזור לאתרים ידידותיים לנייד

כשתראה נתונים סטטיסטיים של אתרים לשנת 2020, תגלה כי נתונים סטטיסטיים רבים מתמקדים בבניית אתר ידידותי לנייד . עם 74% מהאנשים סביר יותר לחזור לאתר שלך אם הוא ידידותי לנייד, אתה רוצה להבטיח שהאתר שלך נראה נהדר במכשירים ניידים.

אנשים מבלים 70% מזמן האינטרנט שלהם גם בנייד. ככל שיותר אנשים מקבלים גישה למכשירים ניידים כמו סמארטפונים וטאבלטים, יותר ויותר חשוב שיהיה אתר שמתפקד כמו שצריך עבור מכשירים אלה.

מה המשמעות של נתון זה

אם אתה מעצב את האתר שלך, עליך להפוך אותו לידידותי לנייד. גוגל רואה את הידידותיות לנייד כגורם דירוג בתוצאות החיפוש, כך שאם אתה רוצה לקבל סיכוי לדירוג גבוה, עליך להפוך את האתר שלך לידידותי לנייד.

כיצד להפעיל את נתון השיווק הדיגיטלי הזה

מרכיב מרכזי באתר ידידותי לנייד הוא עיצוב רספונסיבי . תכנון רספונסיבי מבטיח כי אתר האינטרנט שלך יסתגל לכל מכשיר שמשתמש משתמש בו. בנוסף, הוספת לחצני קריאה לפעולה ידידותית לאגודל ותפריטי המבורגר יכולה לעזור לך ליצור חוויה ניידת טובה יותר.

אתה יכול לבדוק את הידידותיות שלך לאתר באמצעות מכשיר הבודק הידידותי לנייד של Google .

  1. 73% מהחברות משקיעות בעיצוב כדי לעזור למותג שלהם לבלוט מהמתחרים

אם היית זקוק לסיבה משכנעת להשקיע בבניית אתרים, יש לך את זה ממש כאן.

לפחות 73% מהחברות משקיעות בעיצוב, ממוצר לבניית אתרים, כך שהן יכולות להבדיל עצמן מהמתחרות המקוונות שלהן. כשאתה מתחרה עם עשרות חברות באינטרנט, אתה צריך לתת לאתר שלך מגע ייחודי שיעזור לך להתבלט.

מה המשמעות של נתון זה

סטטוס זה הוא אחד מסטטיסטיקת האתר החיונית לשנת 2020 מכיוון שהוא מדגיש את הצורך באתר מותאם אישית . אם אתה מסתמך על תבניות אתר להתאמה אישית פחות, אתה מתמזג עם הקהל. תאבד לידים למתחרים עם אתרים ייחודיים יותר.

כיצד להפעיל את נתון השיווק הדיגיטלי הזה

אם אתה רוצה שהמותג שלך יבלוט מהמתחרים, השקיע בעיצוב מותאם אישית לאתר שלך.

תרצה להגדיר מדריך לסגנון המותג לאתר שלך, כך שיש לאתר שלך מראה שהוא ייחודי לחברה שלך. אתה יכול גם לשתף פעולה עם חברת בניית אתרים שתבנה אתר מותאם אישית לעסק שלך.

  1. 66% מהאנשים מעדיפים להסתכל באתר מעוצב להפליא אם נותנים להם 15 דקות לצרוך תוכן

אם יש מה לדעת על בניית אתרים, זה שאנשים רוצים אתר יפה. הם לא רוצים להסתכל באתר משעמם ומשעמם. הקהל שלך מעדיף לראות אתרים מושכים חזותית שתופסים את עיניהם ומעורבים אותם.

אתם עשויים לחשוב שאינכם צריכים להשקיע כל כך הרבה זמן בכדי להפוך את האתר שלכם ליפה, אך הקהל שלכם מרגיש הפוך. אם אתה מתכוון לנסות לגרום לאנשים להשתמש באתר שלך, אתה צריך ליצור חוויה ויזואלית מדהימה שמשמחת את הקהל שלך.

מה המשמעות של נתון זה

לא מספיק שיהיה אתר רגיל עם מידע חשוב. הקהל שלך רוצה גירוי חזותי, ואתה צריך להעביר אותו.

כיצד להפעיל את נתון השיווק הדיגיטלי הזה

השקיעו ביצירת אתר מושך ומרתק חזותית. אלמנטים חזותיים, כמו תמונות, קטעי וידאו ואינפוגרפיה, יהפכו את האתר שלך לאטרקטיבי יותר עבור הקהל שלך. בנוסף, ערכת צבע מוגדרת תיצור אתר מתואם ומלהיב חזותית.

  1. אתרי טעינה איטית מביאים להפסד הכנסות של 2.6 מיליארד דולר בכל שנה

כן, שמעת את זה נכון! אתרי אינטרנט מפסידים הכנסות של יותר משני מיליארד דולר מדי שנה מכיוון שהאתרים שלהם לא נטענים מספיק מהר. אנשים שונאים לחכות לטעינת מידע באתרי אינטרנט, מה שמונע מהם לבצע רכישה.

נתון אתר זה לשנת 2020 הוא קריטי מכיוון שהוא מדבר בקול רם לצורך של הקהל שלך לקבל גישה למידע במהירות. אתרים עם טעינה מהירה ינצחו על אתרים עם טעינה איטית , אז אתה רוצה לוודא שאתה בצד הימני של אותה קטטה.

מה המשמעות של נתון זה

אם אין לך אתר מהיר, העסק שלך נותר באבק. המתחרים שלך, עם אתרים בעלי טעינה מהירה, יגייסו יותר לקוחות והכנסות. רק הגדלת מהירות האתר שלך בשנייה אחת מגדילה את ההמרות שלך ב -7% .

כיצד להפעיל את סטטוס השיווק הדיגיטלי הזה

אתה יכול להשתמש בכלים כמו Google PageSpeed Insights כדי לראות כמה מהר האתר שלך נטען ולברר איפה אתה צריך לשפר את האתר שלך. אתה יכול גם להשקיע בשירותי מהירות עמודים כדי שחברה חיצונית תייעל את האתר שלך עבורך, כך שתוכל להתמקד בטיפול בזרימת הלקוחות החדשה.

אנו רוצים להראות לך

סטטיסטיקת אתרים בשנת 2020: מיטוב האתר שלך

עיצוב אתר יפה הוא רק הצעד הראשון לבניית אתר מצליח. ברגע שיש לכם אתר טוב למראה, עליכם לבצע אופטימיזציה שלו כדי לפעול בצורה חלקה ולהעסיק את הקהל שלכם.

בואו נסתכל על כמה נתונים סטטיסטיים על אתרים המתמקדים באופטימיזציה וכיצד תוכלו לבצע אופטימיזציה לאתר שלכם כדי להשפיע בצורה המשמעותית ביותר.

  1. המשתמשים מבלים 88% יותר זמן בדפים עם סרטונים

כשאתה מבצע אופטימיזציה ובונה את האתר שלך, אל תזניח את שילוב הסרטונים. משתמשים מבלים זמן רב יותר בדפים עם סרטונים. כלי זה לא רק שהאתר שלך מושך יותר ויזואלית, אלא גם גורם לקהל שלך להיות מעורב באתר שלך.

מה המשמעות של נתון זה

קירות טקסט באתר שלך לא יחתכו אותו. עליך להוסיף נקודות עניין ויזואליות בעת ביצוע אופטימיזציה לאתר שלך בכדי לתפוס את תשומת ליבו של הקהל שלך ולגרום לו לעסוק בדף שלך.

כיצד להפעיל את נתון השיווק הדיגיטלי הזה

התבונן בדפים שונים באתר שלך ותגלה אם יש הזדמנות ליצור סרטון שיכול להסביר טוב יותר את המידע.

אינך רוצה להגזים ולהשתמש בסרטונים בכל עמוד. יצירת סרטונים למושגים מורכבים או מידע ממושך, עם זאת, תעזור לעניין את הקהל שלך וליצור חווית משתמש טובה יותר.

. 34% מהצרכנים נוטים יותר לבצע רכישה לא מתוכננת לאחר שקיבלו תוכן בהתאמה אישית

כשאתה מסתכל על סטטיסטיקות שיווקיות לבניית אתרים, תגלה שההיבט החזותי הוא רק מחצית הפאזל. החצי השני הוא התוכן שאתה מציב באתר המעוצב להפליא שלך. המידע באתר שלך חשוב לא פחות מההיבט הויזואלי.

העיצוב שלך מציב את הרושם הראשוני, והתוכן שלך עוזר לקבוע את הטון עבור החברה שלך. כשאתה יוצר תוכן המותאם לקהל שלך, סביר להניח שהקהל שלך יבצע רכישה, גם אם הם לא מתכננים. תוכן בעל ערך יכול לעזור לך להרוויח יותר המרות לעסק שלך.

מה המשמעות של נתון זה

סטטיסטיקות שיווק דיגיטליות כמו זו מדברות נפחים על ערך התוכן באתר שלך. אתה צריך שיהיה לך תוכן איכותי ומותאם אישית אם אתה רוצה למשוך לידים ולקבל אותם לרכוש מוצרים מהאתר שלך.

כיצד להפעיל את נתון השיווק הדיגיטלי הזה

אם ברצונך להפיק נתונים סטטיסטיים על אתר זה לשנת 2020, התחל ביצירת תוכן רלוונטי ואיכותי . צור רשימת נושאים שאתה חושב שהקהל שלך ירצה לקבל מידע עליהם והתחל לחקור אותם כדי לראות כמה הם רלוונטיים לצרכי הקהל שלך.

  1. 83% מהאנשים צופים כי אתר אינטרנט יטען תוך 3 שניות או פחות

יש עשרות סיבות שהקהל שלך לא חוזר לאתר שלך. מהירות דף היא אחד הנושאים הגדולים ביותר של פן העסק בעת עיצוב האתר שלהם. כאשר 83% מהאנשים מצפים שהאתר שלך יטען תוך שלוש שניות או פחות, עליך להשקיע בעזרה לאתר שלך לטעון במהירות.

קח זאת בחשבון עם העובדה שאנשים משקיעים בממוצע 37 שניות על מאמר .

אם אנשים לא עושים זמן רב לקרוא את המאמר שלך, הם לא ישקיעו המון זמן בהמתנה שהאתר שלך יטען.

מה המשמעות של נתון זה

כשאתה מעצב את האתר שלך, הכל צריך להיות מהיר. אנשים צריכים לגשת למידע ולעכל אותו במהירות. עליכם ליצור הזדמנויות היכן שהם יכולים לעשות זאת, כך שתספקו למבקרים באתר חווית משתמש טובה יותר.

כיצד להפעיל את נתון השיווק הדיגיטלי הזה

כשאתה יוצר תוכן, נסה אורכים וסגנונות שונים כדי לראות מה מעניין את הקהל שלך.

וודא שאתה מעצב גם את התוכן שלך כך שיהיה קל לקהל שלך לרפרף. תוכן ארוך אינו רע באופן אוטומטי באתר שלך (זה יכול לעזור לאתר שלך לדרג טוב יותר ), אך זה מזיק אם הקהל שלך לא יכול לרפרף עליו.

קח את הנתונים הסטטיסטיים האלה לשנת 2020 והפעל אותם לפעולה!

עם כל הנתונים הסטטיסטיים הללו לגבי אתרים לשנת 2020, יש לך טונות של תובנות כיצד לעצב ולבצע אופטימיזציה של האתר שלך כדי ליצור את החוויה הטובה ביותר עבור הקהל שלך.

אם אתה מוצף מכל המידע הזה, אל תדאג! הצוות שלנו  כאן כדי לעזור לכם ליצור את אתר חלומותיכם! אנו נעזור לך לבנות ולהשיק את אתר החלומות שלך