גוגל מרחיבה את התאמת הלקוחות לרשת המדייה

קידום

  התאמת לקוחות של גוגל ברשת המדיה

כשגוגל פרסמה לראשונה את התאמת הלקוחות בשנת 2015 , היא שינתה את המשחק עבור מפרסמי חיפוש בתשלום. עם פרסום 'התאמת לקוחות', מפרסמים יכולים לקחת את מסעות הפרסום שלהם לשיווק מחדש לגבהים חדשים על ידי מתן אפשרות למקד מודעות לרשימות ספציפיות של משתמשים בהתבסס על כתובות הדוא"ל שלהם, ולא רק על ביקורם האחרון באתר שלך. המיקוד החדש והמהפכני הוצג לראשונה לקמפיינים לחיפוש, וידאו וג'ימייל, ובהמשך הורחב לקמפיין קניות בשנת 2016. אך במשך חצי עשור, מפרסמי התצוגה קוננו על חוסר היכולת להשתמש בהתאמת לקוחות ברשת התצוגה לצד קמפיינים לשיווק מחדש לתצוגה שלהם. .

לאחרונה גוגל נתנה לנו סוף סוף למה שכולנו חיכינו לו: התאמת לקוחות ברשת המדיה של גוגל ! מפרסמי GDN יכולים כעת להשתמש בקהלים קיימים בהתאמת לקוחות או ליצור קהלים חדשים כדי למקד את המודעות שלהם בכל החיפוש, התצוגה, הגילוי, Gmail ו- YouTube!

גוגל ממומן
גוגל ממומן

 

google-display-network

בנוסף, מפרסמים יכולים ליצור קהלים דומים עבור רשימות התאמת לקוחות בכדי להרחיב את טווח ההגעה של המודעות שלהם למשתמשים חדשים הדומים ללקוחות הנוכחיים שלהם וסביר יותר להמיר את עצמם מאשר קהלים חדשים אחרים.

מהי התאמת לקוחות של גוגל?

התאמת הלקוחות של גוגל מאפשרת למפרסמים למקד את המודעות שלהם למשתמשים על סמך פרטי הקשר שלהם, כגון הדוא"ל, מספר הטלפון או הכתובת שלהם . באמצעות התאמת לקוחות, מפרסמים יכולים ליצור רשימות של הפניות פוטנציאליות או לקוחות נוכחיים במסעות הפרסום שלהם בגוגל מודעות כדי להחזיר אותם לאתר שלהם ולהמיר אותם בצורה יעילה יותר. התאמת לקוחות היא קהל יעיל ביותר שיכלול במסעות הפרסום שלך לשיווק מחדש, מכיוון שאתה יכול לקבוע בדיוק מי רואה את המודעות שלך ולהתמקד בלקוחות הטובים ביותר שלך.

שיעורי המרות של לקוח אדוורדס

מי רשאי להשתמש בהתאמת לקוחות?

עוד בשנת 2018, גוגל הציגה מגבלות חדשות לשמירה על נתוני משתמשים באמצעות התאמת לקוחות. בין ההגבלות הללו לשימוש בהתאמת לקוחות, על חשבונך להיות:

  • לפחות 90 יום היסטוריה במודעות
  • יותר מ 50,000 $ – הוצאה לכל החיים (או שווה ערך מקומי משמע כ 200 אלף ש"ח).
  • היסטוריה טובה של תאימות מדיניות והיסטוריית תשלומים.

הרבה חשבונות חדשים (שלאחר 2018) אינם עשויים להפעיל התאמת לקוחות בחשבונם כברירת מחדל. כדי לקבל גישה להתאמת לקוחות, תצטרך לעבוד ישירות עם מנהל חשבון Google שהוקצה לך .

כיצד להתחיל בעבודה עם התאמת הלקוחות של גוגל

כדי ליצור רשימת התאמת לקוחות, כל מה שתצטרך הוא רשימה של לקוחות או לידים שוטפים אליהם תרצה למקד. לאחר שתקבל רשימה זו של פרטי לקוחות, יהיה עליך לעצב אותו ב- CSV פשוט . לחלופין, CRMs פופולריים רבים – כולל Salesforce, Adobe, Marketo ו- Zapier – תומכים גם ביצירת רשימות התאמות לקוחות מפולחות דרך הפלטפורמה שלהם.

לאחר הכנת רשימת הלקוחות שלך, ייבוא למודעות גוגל זו משימה פשוטה.

  • ראשית, לחץ על מפתח "כלים והגדרות" בסרגל הכלים בפינה השמאלית העליונה של מודעות תחת "ספרייה משותפת", פתח את "מנהל הקהל."
  • בחר בסמל "+" הכחול כדי ליצור קהל חדש. בחר "רשימת לקוחות."
  • לאחר מכן תתבקש לתת שם לקהל החדש שלך בהתאמת לקוחות ואז לייבא את רשימת הלקוחות שלך.
  • אפשרויות החברים של Google בהתאמת לקוחות

כעת, לאחר שיש לך קהל התאמת לקוחות חדש במודעות Google, אל תשכח להכניס אותו על מסעות הפרסום שלך! זה יאפשר לך למקד את המודעות שלך ללקוחות הספציפיים האלה ובאמת לייעל את מודעות PPC שלך בכל החיפוש והתצוגה של גוגל.

צירוף התאמת הלקוחות של גוגל לרשת התצוגה לא יכול היה להגיע בזמן טוב יותר. מכיוון שעסקים ומפרסמים רבים מתחילים להתאושש מ- וירוס הקורונה , מפרסמים יצטרכו לחשוב בצורה חכמה יותר על מיקוד המודעות שלהם באופן מקוון ולמזער את כל ההשקעה המבזבזת במודעות שלהם עלולה להתמקד במיקוד לאנשים שאינם מוכרים או שאינם מעוניינים לרכוש מהם.

לשאלות נוספות באסטרטגיית התאמת הלקוח שלך בגוגל- פנה לאוגמנט נגישות מידע ותקשורת