5 אסטרטגיות שיווק מקוונות לעסקים קטנים שעובדות

שיווק מכוון מטרה

אסטרטגיות שיווק מקוון

אסטרטגיות שיווק מקוונות אינן שונות מאסטרטגיות שיווק מסורתיות כשמדובר ביעדים וייעוד. שני הסוגים שואפים להגביר את המודעות למותג ולעזור לעסקים למצוא לקוחות נוספים ברשת.

לשיווק מקוון או לשיווק דיגיטלי , כידוע, יש מספר ערוצים המכסים כל היבט של קידום מקוון, החל מיצירת תוכן ועד משלוח ומכירות.

בפוסט זה נלמד על חמש האסטרטגיות שיווק מקוונות החשובות ביותר שיכולות לשמש עסקים קטנים כדי לשפר את הנראות המקוונת שלהם.

  1. שיווק במנועי חיפוש

שיווק במנועי חיפוש (SEM) הוא האסטרטגיה השיווקית הראשונה שתוכלו להשתמש בה ויש לה שני מרכיבים עיקריים. SEO ( אופטימיזציה למנועי חיפוש ) ו- PSA פרסום בתשלום בתשלום

במילים פשוטות, SEO יסייע לכם לקבל יותר ביקורים אורגניים ממנועי חיפוש בחינם בעוד פרסום בתשלום יכול להביא לכם ביקורים מתנועת חיפוש אך תצטרכו לשלם עבורם.

מה המטרה שלך עם- SEM המטרה שלך עם SEM היא ברורה: קבל ביקורים רבים יותר ממנועי חיפוש או מחיפוש אורגני או דרך קמפיינים של PPC ממוקדים.

כיצד: כדי לקבל ביקורים רבים יותר ממנועי חיפוש אתה צריך לוודא שאתר האינטרנט שלך מותאם לחיפוש.

דברים כמו כותרות העמודים שלך, תיאורים, מהירות דף האינטרנט, עיצוב ומבנה , קישורים נכנסים, תוכן מתחדש, טקסט ALT לתמונות עוד דברים חשובים חשובים.

כלים: ישנם הרבה הנחיות לקידום אתרים וקידום ממומן -שתוכלו למלא ולמרות שכל כלל חשוב בפני עצמו, אם תיישמו מספר כללים יחד, זה יביא לתוצאות טובות יותר.

טיפ: כשאתה מבצע שינויים באתר שלך כדי לשפר את קידום אתרים, שינויים אלה לא ייחשבו מייד על ידי גוגל או מנועי חיפוש אחרים.

עליך להיות סבלני ולעקוב אחר הדפים שלך לשיפור הדירוג שלהם באמצעות דוחות Google Analytics.

  1. שיווק סלולרי

בדרך כלל לאחר שיווק במנועי חיפוש תוכלו לצפות למצוא שיווק במדיה חברתית או שיווק תוכן כאסטרטגיית השיווק המקוון הבאה לעסקים קטנים אך הגידול במספר החיפושים במובייל מעלה את החשיבות של שיווק במובייל.

כפי שנאמר על ידי גוגל, שיווק במובייל אינו מהווה אפשרות, אלא הוא חובה לכל עסק.

החשיבות של אסטרטגיית שיווק סלולרית

מה המטרה שלך בשיווק סלולרי? כדי לספק למשתמשים שלך את החוויה הטובה ביותר בזמן הגלישה באתר שלך באמצעות המכשירים הניידים שלהם.

כיצד: כיצד תוכלו להשיג את 'החוויה הטובה ביותר האפשרית'? ראשית עליכם לוודא כי האתר שלכם נראה טוב ושימושי כאשר הוא נצפה באמצעות דפדפן נייד, כלומר עליכם לקבל גרסה ידידותית לנייד של האתר שלכם.

כלים: נקודת המוצא שלך היא לבדוק את האתר שלך עם כלי הבדיקה הידידותי לנייד של גוגל .

  1. שיווק תוכן

שיווק תוכן הוא הליבה של כל קמפיין שיווקי דיגיטלי. ברגע שיש לך בסיס טוב (זה שיווק במנועי חיפוש) ופלטפורמת מסירה טובה שיכולה לכסות את כל צרכי המשתמש שלך (זה שיווק במובייל), השלב הבא הוא לבצע את כל הפעולות הדרושות ליצירת תוכן שמתנדנד!

התוכן הוא זה שייצור מבקרים נאמנים, הערות, שיתופי מדיה חברתית והחשוב מכל המכירות.

מה המטרה שלך בשיווק תוכן? במילים פשוטות, המטרה שלך היא ליצור תוכן באיכות גבוהה שהקוראים שלך רוצים לקרוא ולנסות לשכנע את הקוראים להפוך ללקוחות או לבצע תהליך קריאה לפעולה (הירשם לניוזלטר, עקוב אחר המדיה החברתית, הצבע בעד סקר וכו ').

כיצד: לפני שאתה אפילו יוצר תוכן, בין אם זה מאמר, וידאו או תמונה, נסה לחשוב איך התוכן הספציפי הזה יועיל לקוראים או ללקוחות שלך.

אל תיצור ופרסם תוכן רק כדי לשמור על לוח זמנים לפרסום או לספק את הרצון שלך שיהיה לך מה לפרסם.

בעבר טכניקה זו של פרסום כמויות גדולות של תוכן כדי להערים על מנועי חיפוש נהגו לעבוד אך כבר לא.

חשוב יותר שיהיו פחות דפים שפורסמו אך עם תוכן טוב ולא הרבה דפים שפורסמו עם תוכן באיכות נמוכה.

  1. שיווק במדיה חברתית

שיווק במדיה חברתית הוא באופן טבעי האסטרטגיה השיווקית הבאה לעסק שלך. הצלחת להחזיק בידך תוכן נהדר (מהאסטרטגיה הקודמת) אז עכשיו הגיע הזמן להפיץ את המילה והדרך הטובה ביותר לעשות זאת היא באמצעות אסטרטגיית שיווק במדיה חברתית מעוצבת היטב.

מה המטרה שלך בשיווק במדיה חברתית?  קמפייני המדיה החברתית שלך צריכים לשרת שתי מטרות.

ראשית, היא להשיג כמה שיותר עוקבים ממוקדים כך שהתוכן והמותג שלך יקבלו כמה שיותר תשומת לב והשנית לקבל ביקורים מרשתות חברתיות שבסופו של דבר יומרו ללקוחות.

כיצד: עליכם ליצור נוכחות טובה בכל הרשתות החברתיות הגדולות (פייסבוק, טוויטר, פינטרסט) על ידי שיתוף של תוכן קשור מועיל על בסיס קבוע ועל ידי יצירת קשר עם אנשים המתעניינים באתר, במוצרים או במותג שלכם.

אני יודעת שזה לא תהליך קל לעקוב וזה לוקח זמן רב להפעיל קמפיינים ברשתות רבות בו זמנית, אך כך עובד השיווק המקוון עבור עסקים קטנים בימינו וגם עליכם לעשות זאת.

החדשות הטובות הן שתנועת המדיה החברתית אכן מתנצרת (למרות שהראשונה מאמינה לפני מספר שנים כי מבקרים ממדיה חברתית אינם הופכים ללקוחות) ואם אין לך זמן או ידע לנהל את הנוכחות שלך במדיה החברתית, ישנם אנשי מקצוע (עיין בחבילות SEO שלנו לעסקים קטנים לפרטים נוספים) שיכולים לעשות את זה בשבילך.

  1. אסטרטגיית קידום אתרים מקומית

מכיוון שאנחנו מדברים על עסקים קטנים, חשבתי שנכון יותר לרשום קידום אתרים מקומי כאסטרטגיה נפרדת מכיוון שהיא חשובה מאוד עבורם.

קידום אתרים מקומי הוא חובה לכל חברה שיש לה כתובת פיזית. בין אם אתה רופא או חנות פרחים, מכונאי או קמעונאי, SEO מקומי יכול לעזור לך למצוא לקוחות נוספים ברשת.

מה המטרה שלך מקידום אתרים מקומי? המטרה של ה- SEO המקומי היא יותר מאשר ברורה: להשיג דירוג גבוה עבור חיפושים הקשורים לאזור שלך.

כשאנשים מחפשים מילות מפתח עם זנב ארוך עם תוספת מיקום בשאילתה (לדוגמה: "עורכי דין לגירושין בגבעתיים") אתה רוצה שהאתר שלך יופיע במיקומים הראשיים.

כיצד: אין תשובה ישירה לכך, כמו בכל שאלה אחרת בנושא SEO.

מה שאתה יכול לעשות הוא לבצע את שיטות העבודה המומלצות של Google כדי להבטיח שגוגל לא תעניש אותך על כך שאתה מנסה לרמות את האלגוריתם שלהם ולבצע אופטימיזציה של האתר שלך לקידום אתרים מקומי.

אסטרטגיות שיווק היא בעצם לחשוב מחוץ לקופסה

בעוד חמש האסטרטגיות השיווק המקוון שהוסברו לעיל הן נהדרות ויכולות ליצור תוצאות פנטסטיות, עליכם לחשוב גם מחוץ לקופסה לקבלת תוצאות טובות עוד יותר.

לדוגמה, מלבד מנועי חיפוש, מוביילים ומדיה חברתית, מהן עוד כמה דרכים להגדיל את התנועה המגיעה לאתר העסק הקטן שלך? ליתר דיוק הנה כמה רעיונות שפעלו עבור חלק מלקוחותיי:

פרסום ישיר באתרים אחרים: מלבד הפעלת קמפיינים ב- PPC במודעות גוגל ובפייסבוק, תוכלו לנסות 'לשכור' שטחי פרסום בחודש או באתרים קשורים אחרים.

אתה יכול למצוא בקלות אתרים קשורים בנישה שלך המציעים פרסום וליצור קשר ישירות עם מנהלי האתר ולבקש את שיעוריהם. זה יעלה לך פחות מ- PPC ועם מעקב נכון אתה יכול להעריך את התוצאות ואת החזר ה- ROI.

פרסום אורחים באתרי תנועה גבוהה: פרסום אורחים לתעבורה (ולא לקישורים) הוא דרך טובה להגדיל את המוניטין המקוון שלך אך גם להשיג תנועה מאתרים אחרים. אם לאתר בו אתה מפרסם אורחים יש נוכחות טובה במדיה החברתית, היתרונות הם אפילו יותר

 אם אתה מעוניין לבנות את אסטרטגיות השיווק שלך תעשה זאת עם מומחים! פנו  לאוגמנט עוד היום