קידום אתרים מקומי לעסקים קטנים

המונח מקומי לקידום אתרים אינו ידוע עבור בעלי עסקים קטנים רבים אך עבור עסקים מסוימים זה כל מה שהם צריכים בכדי להצליח ברשת.

רשימת הבדיקה המקיפה המקיפה המקיפה שלנו תעזור לך לייעל את אתר האינטרנט שלך לקידום אתרים מקומי.

מה זה קידום אתרים מקומי?

קידום אתרים מקומי הוא תהליך אופטימיזציה של אתר האינטרנט שלך כך שהוא יופיע בעמדות הראשונות של גוגל, בינג ויאהו לחיפושים שקשורים לאזור / עיר / מדינה שלך.

הרשה לי לתת לך כמה דוגמאות כדי להבין זאת טוב יותר.

דוגמה 1: "עורכי דין בגבעתיים"

כאשר משתמש מקליד את המיקום בשאילתת החיפוש, כוונת המשתמש ברורה וגוגל תנסה לספק את המשתמש בכך שתציג בתוצאות המובילות עסקים (במקרה זה משרדי עורכי דין) הרשומים לפעול בעיר גבעתיים. .

איך גוגל יודעת איפה החברה פועלת? זה משהו שנראה בעוד זמן מה …

דוגמא 2: "פרחים בתל אביב

כשאתה מחפש את המונחים בחנות פרחים תל אביב ב google.co.il תקבל רשימה של חנויות פרחים שיש להם עסק פיזי באזור הכללי של תל אביב

דוגמה 3: "מסעדות איטלקיות בירושלים"

דוגמאות מקומיות לקידום אתרים

בטיול הבא שלך בירושלים, פתח את Google והקלד מסעדות איטלקיות ירושלים

אני בטוחה שהתוצאות שהוחזרו יעזרו לכם לבחור מסעדה נחמדה ליהנות מפסטה או פיצה בלתי נשכחים.

למהמכיוון שכפי שנראה בהמשך, עסקים (במקרה זה מסעדות איטלקיות), צריכים להוכיח כי הם ראויים לאחד המיקומים המובילים בתוצאות החיפוש.

גוגל נזהרת מאוד באילו אתרים להציג בתיבת תוצאות החיפוש המקומיות , מכיוון שהחברות המקומיות שמקבלות רשימה ראשונה יקבלו שיעורי קליקים גבוהים יותר (שיעורי קליקים) ותעבורה.

הרשימה יכולה להימשך ונמשכת, אך הרעיון הכללי לגבי קידום אתרים מקומי הוא ש:

למצוא עסק (כתובת או מספר טלפון), באזור המסוים המוגדר על ידי השאילתה, כדי לבקר או להתקשר כדי לעמוד בדרישה.

לעומת זאת, גוגל מעוניינת לשמח את המשתמשים על ידי מתן מידע על חברות המספקות את כוונת המשתמש.

מישהו יכול לומר ש- SEO מקומי דומה ל- SEO בזנב ארוך אך עם המיקום שנוסף במחרוזת השאילתה, וזה נכון.

למעשה, אנו יכולים לומר שאנשים המחפשים עסקים מקומיים הם החיפושים הממוקדים ביותר שתוכלו למצוא ברשת.

מי צריך SEO מקומי?

מהדוגמאות שלמעלה ברור כי כל עסק שיש לו כתובת ופועל בתחום מסוים זקוק לקידום אתרים מקומי.

האם יש לך מסעדה, מספרה, משרד עורכי דין? האם אתה רופא, מכונאי או קמעונאי?

אתה צריך אתר אינטרנט שמותאם במיוחד לקידום אתרים מקומי.

אנשים משתמשים באינטרנט כדי לחפש עסק לפני שהם באמת מבקרים, ואם הם לא מוצאים את שלך, ברור שאתה מאבד לקוחות והזדמנויות ומישהו אחר ינצל אותם.

מהם היתרונות של SEO מקומי לעסקים קטנים?

הגדל את הסיכוי שלך להופיע גבוה יותר ב– SERPS – כפי שאתה יכול לראות מהדוגמאות שלמעלה, עסקים שנבחרו להופיע בתוצאות המקומיות של גוגל (כולל מפות גוגל) עשויים לקבל יותר ביקורים מאשר אתרים שאינם מופיעים ב המלצות.

המרות נוספות – שיעור ההמרות גבוה יותר מכיוון שמבקרים המגיעים לאתר מחיפוש מקומי ממוקדים מאוד.

נראות ומודעות של המותג אנשים המחפשים עסקים באזורכם יידעו על קיומכם וזה יהפוך את המותג שלכם לזיהוי יותר וגם יעלה את המודעות לגבי העסק שלכם.

החזר השקעה גבוה יותר – אתר מותאם לחיפוש מקומי יכול לייצר ערך רב יותר לעסק 'לבנים וטיט', מכיוון שכל מה שהם רוצים זה לגרום ללקוחות לחפש באינטרנט עסקים באזור שלהם.

זה מניב תשואה גבוהה יותר מההשקעה שבוצעה וצמיחה מהירה יותר מחברות שלא מנצלות את זה.

במה שונה SEO מקומי מאשר SEO כללי?

אופטימיזציה מקומית לקידום אתרים מיועדת למיקוד חיפושים במיקום גיאוגרפי ספציפי, בעוד שיטות עבודה כלליות של SEO חלות על חיפושים כלל עולמיים.

ההבדל הגדול הוא שכדי לבצע אופטימיזציה מקומית לקידום אתרים, עליכם לספק גם איתותי מודעות למיקום לגוגל.

חיפושים ניידים הם כברירת מחדל מקומיים

אם אתה מחפש בנייד או אם אפשרת ל- Google לעקוב אחר המיקום שלך בעת חיפוש משולחן העבודה, אינך צריך להקליד מיקום בשאילתת החיפוש שלך מכיוון שגוגל כבר יודע את מיקומך.

במילים אחרות, אם אתם ממוקמים פיזית בסן פרנסיסקו והקלידו מסעדות הודיות בחיפוש בגוגל מהנייד שלכם, גוגל תחזיר את אותן תוצאות כאילו הקלדתם מסעדות הודיות בסן פרנסיסקו.

כך גם אם אתה מחפש מסעדות הודיות בסביבי .

האם כל העסקים צריכים לעסוק בקידום אתרים מקומי?

לא והסיבה לכך היא שאם תנסו למקד למשתמשים באזור מסוים, יהיה קשה יותר לדרג מילות מפתח הקשורות לחיפוש גלובלי.

רשימת מקומיות לקידום אתרים

דיברנו על החשיבות והיתרונות של קידום אתרים מקומי לעסקים אך עדיין לא הגענו לחלק החשוב ביותר של פוסט זה, כלומר מה שעליכם לעשות על מנת לייעל את האתר שלכם לחיפוש מקומי.

ברשימת הבדיקה המקומית לקידום אתרים למטה יש את כל המידע הדרוש לך כדי להתחיל.

  • אופטימיזציה של הלוגו שלך לקידום אתרים מקומי
  • הפוך את הכותרות, התיאורים ואת כתובות האתרים שלך ל– SEO מקומי
  • הוסף NAP (שם, כתובת, מספר טלפון) בדף הבית באמצעות הפורמט המתאים
  • הוסף NAP (שם, כתובת, מספר טלפון) בשאר העמודים (בכותרת התחתונה)
  • וודא שמידע ה– NAP עולה בקנה אחד בכל הערוצים
  • הוסף מפה של גוגל בדף פרטי הקשר
  • רשום את החברה שלך ב– Google לעסק שלי
  • הירשם ל– Yahoo Business Small
  • השתמש בסכמה (סימון נתונים מובנה) כדי לספק מידע נוסף על העסק המקומי שלך ל– Google
  • רשמו את האתר שלכם באמצעות מקומות בינג לעסקים
  • רשום את העסק שלך בספריות מקומיות
  • צור דף עסקי מקומי בפייסבוק
  • רשום את העסק שלך ב- Yelp לבעלי עסקים
  • הירשם ל– Foursquare לעסקים
  • עודד תשובה לכל ביקורת בודדת בכל פלטפורמה
  • אזכור למותג בשמות נרדפים וקישורים מהעיתונות המקומית
  • הפעל קמפיין לבניית קישורים כדי לקבל קישורים נוספים
  • עיין ברשימת הביקורות של SEO
  • בצע אופטימיזציה לאתר שלך לנייד
  • התחל בלוג והשתמש בקישור פנימי עם טקסט עוגן ידידותי לקידום אתרים
  • צור דפים עסקיים בטוויטר, פינטרסט, יוטיוב ורשתות חברתיות אחרות
  1. בצע אופטימיזציה של הלוגו שלך לקידום אתרים מקומי

אחד הדברים הראשונים בהם נתקלים מנועי החיפוש בעת סריקת אתר האינטרנט שלך הוא הלוגו וזה מקום טוב להתחיל את אופטימיזציית ה- SEO המקומית שלך.

יש פירוט מפורט על אופטימיזציה של לוגו מאת כריס סילבר סמית ' באתר החיפוש, אך הנקודות החשובות ביותר מתוארות להלן:

וודא כי שם קובץ התמונה הוא תיאוריבמקום להשתמש logo.png טוב יותר להשתמש בשם קובץ משמעותי יותר כמו 'Mayers-dental-surgeons-logo.png'

טקסט ALT חשוב לכל התמונות אך חשוב יותר ללוגו.

אתה יכול להשתמש בטקסט ALT כדי לספק פרטים נוספים על התמונה ובמקרה זה מיקום העסק שלך.

לדוגמה, אתה יכול להשתמש ב 'Mayers Dental מנתחים, פלורידה' כטקסט ALT.

Mayers Dental Surgeons, Tampa, FL

הוסף את המיקום בתג הכותרת של הקישור.

לדוגמה:

Mayers Dental Surgeons, Tampa, FL

נסה להשתמש באותו לוגו בכל הערוצים .

בכל המקומות בהם הלוגו שלך מוצג, כלומר אתר, FB, דף עסקי של גוגל, טוויטר וכו ', נסה להשתמש באותו לוגו ובטקסט ALT.

  1. הכינו את הכותרות, התיאורים וכתובות ה– URL המקומי לקידום אתרים

כותרות ותיאורים חשובים מאוד עבור קידום אתרים מקומי.

הכותרת צריכה לעזור למשתמשים וגם למנועי חיפוש להבין כמה שיותר דברים על האתר לפני הביקור.

כותרת אופטימיזציה ידידותית לקידום אתרים צריכה להיות בין 50-60 תווים, ואם אתה ממקד ללקוחות מקומיים אז המיקום (ואם אפשר הטלפון האזורי שלך) צריך להיות חלק מהכותרת והתיאור שלך.

כמה דוגמאות אמיתיות מהאינטרנט:

SEO מקומי: דוגמאות לאופטימיזציה של כותרות ותיאורים

בכל הנוגע לכתובות האתרים , עליכם לוודא שיש לכם מבנה כתובות אתרים ידידותי לקידום אתרים הכולל אינדיקציה למיקום (במידת האפשר).

לדוגמה, אם יש לך עסק שמוכר ' מכוניות יד שנייה בוויסקונסין ' ויש לך דף למכוניות 'סלון', כתובת האתר המקומית המותאמת שלך ל- SEO יכולה להיות: https://www.example.com/saloon-cars – ויסקונסין

  1. הוסף NAP (שם, כתובת, מספר טלפון) בדף הבית באמצעות הפורמט המתאים

בדף הבית שלך, וודא שפרטי הכתובת המלאים שלך (מספר רחוב, מיקוד, מדינה, מדינה, מספר טלפון, מספר פקס, דואר אלקטרוני) גלויים כטקסט (לא תמונה) במקום בולט.

ראה להלן מספר דוגמאות לפורמטים של NAP טובים ורעים.

דוגמאות לפורמטים של NAP טובים ורעים לקידום אתרים מקומי

מקור: moz

חשוב: בעת הצגת מספר הטלפון שלך, וודא שאתה משתמש במספר המקומי שלך (הכולל את קוד האזור) ולא את מספר הטלפון החופשי שלך.

כל האותות שתוכלו לתת לגוגל הקשורים ליישוב שלכם מועילים לקידום אתרים מקומי.

  1. הוסף NAP (שם, כתובת, מספר טלפון) בשאר העמודים (בכותרת התחתונה)

בשאר הדפים תוכל לקבל את פרטי הקשר בכותרת התחתונה.

הפרדתי את דף הבית משאר הדפים כדי להדגיש את חשיבות פרטי הקשר כדי להיות גלויים בדף הבית.

  1. וודא שמידע NAP תואם בכל הערוצים

אחת הטעויות הגדולות ביותר שרבים עושים, בכל מה שקשור לאופטימיזציה מקומית לקידום אתרים, היא חוסר עקביות של מידע על NAP.

טעויות מקומיות בקידום אתרים

מקור: ארץ מנוע החיפוש

חיוני שמידע הקשר שלך יהיה עקבי בכל הערוצים.

המשמעות היא שהכתובת ומספר הטלפון שאתה מציג באתר צריכים להיות זהים לכתובת שיש לך בפייסבוק, בדף 'Google לעסק שלי' ובכל המקומות האחרים שבהם החברה שלך רשומה.

  1. הוסף מפה של גוגל בדף פרטי הקשר

קל מאוד להוסיף מפה של גוגל לעסק שלך בדף יצירת קשר וזה עוד אות חזק למיקום העסק שלך למנועי חיפוש.

הדרך הטובה ביותר להוסיף מפה היא לעבור למפות Google , הקלד את הכתובת שלך ואז לבחור "שתף או הטמע מפה" מהתפריט השמאלי העליון.

בחלון הקופץ, לחץ על הכרטיסייה שבץ מפה והדבק העתק את הקוד לאתר וורדפרס שלך.

מפות גוגל לקידום אתרים מקומי

  1. 7. רשום את החברה שלך ב– Google לעסק שלי

בעל דף של 'Google לעסק שלי' הוא אחד מגורמי ה- SEO החשובים ביותר לקידום אתרים מקומי.

כשאתה יוצר חשבון ב- Google Business , Google תאמת את הכתובת והבעלות שלך על העסק.

זה ייעשה על ידי שליחת דואר עם קוד או דרך הטלפון (תלוי במדינה שלך).

לאחר אימות הכתובת שלך העסק שלך יופיע על המפה וגם יהיה מועמד להציג בתיבת התוצאות המקומית ב- SERPS.

כדי לשפר את הדירוג המקומי שלך בגוגל, עליך לוודא כי:

  • הנתונים שנמסרו לעסק שלך (שם, כתובת, קטגוריה) נכונים, שלמים ומדויקים.
  • שעות הפתיחה של העסק שלך מוגדרות ומעודכנות נכון.
  • אתה מגיב לכל ביקורת שהלקוחות עוזבים לגבי העסק שלך (אפילו לא כל כך טובים).
  • הוספת תמונות של העסק שלך (בתוך ומחוץ, אם ישים) לדף 'Google לעסק שלי'.
  1. הירשם לעסק קטן של יאהו

ליאהו יש שירות לרישומים מקומיים ובעוד שהיא אינה בחינם, עמלת המנוי (בין $ 10 – $ 30 לחודש) אינה סכום גדול כדי לעכב אתכם.

לאחר שתעשה זאת, וודא שאתה מקשר לפרופיל Yahoo מדף Google לעסק שלי.

למעשה, הפוך את דף 'Google לעסק שלי' לרכזת הקישור לכל הפרופילים המקומיים האחרים שלך.

  1. השתמש בסכמה (סימון נתונים מובנה) כדי לספק מידע נוסף על העסק המקומי שלך ל– Google

סכמות או סימון נתונים מובנים הם דרך 'לתאר' את הנתונים שלך כך שסורקי מנועי החיפוש יוכלו להבין טוב יותר את ההקשר .

סכמות חשובות מאוד עבור קידום אתרים מקומי וזה דבר שאתה בהחלט צריך ליישם אם אתה רוצה לשפר את הדירוג המקומי שלך.

בהתאם לסוג העסק המקומי, עליך להשתמש בסכימה המתאימה.

אתה יכול לקרוא מידע נוסף על סכימות עסקיות מקומיות מגוגל וגם מ- schema.org .

הנה דוגמה לאופן בו הסכימה מחפשת מסעדה מקומית. יש להוסיף את הקטע הזה של קוד JSON-LD לדף הבית.

עסקים מקומיים: דוגמה לסימון נתונים מובנים

ישנן דרכים שונות ליצור את קוד הסימון לעסק שלך, אתה יכול לעשות שימוש בתוסף או להשתמש בפונקציה של מדגיש הנתונים של Google Search Console.

התחבר למסוף החיפוש שלך ב- Google ולחץ על מדגיש הנתונים שנמצא תחת 'מראה חיפוש'. זוהי אפשרות במסוף החיפוש הישן של גוגל, אם אינך מוצא אפשרות זו, לחץ על "עבור לגרסה הישנה" מהתפריט השמאלי.

כלי מדגיש הנתונים של גוגל

לחץ על לחצן הדגשת התחל , הזן את כתובת האתר שלך ובחר עסקים מקומיים מהתפריט הנפתח.

לאחר שתסיים לתייג, התוצאה היא קובץ התואם להגדרת הדרישות של localbusiness ב schema.org.

לאחר מכן תוכל להוריד את הקובץ, לאמת אותו באמצעות כלי בדיקת הנתונים המובנים של גוגל ולהוסיף אותו לאתר שלך.

  1. רשמו את האתר שלכם באמצעות מקומות בינג לעסקים

מקומות בינג לעסקים הם בחינם, קלים להשלים ודרך נוספת לאמת את המידע העסקי שלך באופן מקוון.

אל תשכח לקשר לפרופיל Bing מדף Google לעסק שלי (ולהיפך).

  1. רשום את העסק שלך בספריות מקומיות

רשמו את העסקים המקומיים שלכם בספריות מקומיות מהימנות וזכרו להיות עקביים בפרטי הכתובת בהם אתם משתמשים.

אתה לא צריך להגזים אלא רק להגיש את העסקים שלך בספריות מקומיות איכותיות עם ערך.

  1. צור דף עסקי מקומי בפייסבוק

לפייסבוק סוג מיוחד של קטגוריה לעסקים מקומיים.

כשאתה יוצר דף עסקי בפייסבוק ובוחר בקטגוריה 'עסק מקומי', פייסבוק תאמת את הכתובת ופרטי העסק שלך.

דפי עסקים מקומיים בפייסבוק

כאשר הדבר נעשה בהצלחה, הם יוסיפו סימן ביקורת אפור לצד הלוגו שלך, אשר יציין כי פרטי הקשר שלך מאומתים.

לאחר מכן תוכל להוסיף את שעות הפעילות שלך, מפה ומידע נוסף על העסק שלך.

  1. רשום את העסק שלך ב– Yelp לבעלי עסקים

זה בחינם, קל להתקנה ואמון על ידי Google.

כל שעליכם לעשות הוא לפנות להתעסק ולתבוע את הרישום שלכם.

  1. הירשם ל– Foursquare לעסקים

Foursquare לעסקים היא ספריה נוספת בה ניתן להשתמש בכדי לאכוף את מאמצי ה- SEO המקומית שלך.

עם יותר מ- 60 מיליון משתמשים רשומים והשימוש ההולך וגדל במובייל, כדאי לקחת את הזמן והמאמץ כדי לשמור איתם את רישום העסק שלך.

  1. עודדו ותשיבו לכל ביקורת יחידה בכל פלטפורמה

מלבד ההרשמה בפלטפורמות שלעיל, חשוב לעודד משתמשים לבדוק את העסק שלך וחשוב לא פחות להשיב לכל הביקורות (טוב או רע) בכל הפלטפורמות.

אתה יכול לבקש מהלקוחות שלך להשאיר ביקורת בפלטפורמה המועדפת עליהם, על ידי מתן תמריצים כלומר 5% ברכישה הבאה שלהם או על ידי שליחת תזכורות באמצעות דואר אלקטרוני .

  1. רדף אחר אזכורים מקומיים ומותגים של המותג

כל אזכורים ( קישורים נכנסים ) שתוכלו לקבל מאתרים מהימנים באותה עיר שבה העסק שלכם הוא אות חזק עבור ה- SEO המקומי שלכם.

לדוגמה, אתה יכול לקבל קישור מעיתון מקומי (מקוון) או מגזין שקשור לגומחה שלך.

  1. הפעל קמפיין לבניית קישורים כדי לקבל קישורים נוספים

SEO מקומי הוא תת-קבוצה של 'SEO רגיל' וזה אומר שכדי לקבל דירוגים טובים יותר עבור מקומי, אתה צריך לעקוב אחר נהלי SEO טובים באופן כללי.

בניית קישורים היא טקטיקה שיכולה להיות בעלת השפעה עצומה על מאמצי SEO שלך ואסור לשכוח זאת כאשר מתייעלים לחיפוש מקומי.

הוכחת תכנים ראויים לקישור, רדיפה אחר קישורים טבעיים , קידום אתר האינטרנט שלך כדי לקבל את תשומת ליבם של אחרים ולייעל את התוכן שלך עבור קטע ה- Google המוצג , הם פרקטיקות שישפיעו לטובה על הדירוג המקומי שלך.

  1. עיין ברשימת הביקורות של SEO

כפי שכבר הוזכר לעיל, SEO מסורתי עדיין חשוב ולכן עדיף לבצע ביקורת SEO של האתר שלך בכדי לעמוד בסטנדרטים הטובים ביותר ושיטות העבודה.

אתה יכול לעיין ברשימת הביקורת שלי בנושא SEO כדי לקבל מושג באילו גורמי SEO חשובים ביותר להתמקד בהם.

  1. אופטימיזציה של אתר האינטרנט שלך לנייד

אל תשכח מהנייד, במיוחד כשמדובר במציאת לקוחות באופן מקומי.

אנשים רבים משתמשים במכשיר הנייד שלהם תוך כדי תנועה, ושיהיה להם אתר אינטרנט שאינו ידידותי לנייד ירחיק אותם.

  1. התחל בלוג והשתמש בקישור פנימי עם טקסט עוגן ידידותי לקידום אתרים

איך בלוג יכול לעזור לקידום אתרים מקומי?

אתה יכול לפרסם תוכן באיכות גבוהה על בסיס קבוע ולבצע קישור פנימי מודע למיקום .

לדוגמה, מפוסט בבלוג אתה יכול לקשר לדפי השירותים שלך באמצעות העוגן ' שירותים פיננסיים בטקסס '.

זה לבדו לא יעשה הרבה אך זהו עוד צעד קטן בתהליך האופטימיזציה הכולל שלכם.

כמו כן, אתה יכול להשתמש בבלוג כדי למקד 'מילות מפתח מקומיות' בכותרת ובתוכן הפוסטים בבלוג

  1. צור דפים עסקיים בטוויטר, פינטרסט, יוטיוב ורשתות חברתיות אחרות

לא ציינתי ציוץ, pinterest, youTube או רשתות חברתיות אחרות בנפרד, אך כדי לקבל תוצאות טובות ביותר אתה צריך לשמור גם על פרופיל מדויק.

רשתות אלה נהדרות לגרום לאנשים באזורכם לעקוב אחריך מכיוון שלכל הערוצים החברתיים יש את המתקן להציע לעוקבים על סמך פרטי המיקום / הכתובת של העסק שלך.

האם אתה יכול למקד לקידום אתרים מקומי באמצעות PPC?

אחת השאלות הפופולריות ביותר שאני מקבל כשמדברים עם לקוחות על אסטרטגיית ה- SEO המקומית שלהם היא האם אתה יכול להשתמש בקמפיינים PPC ממוקדים ולקבל את אותם לקוחות מקומיים, במקום לנסות להשיג אותם באופן אורגני על ידי מעבר לתהליך האופטימיזציה המקומי.

התשובה היא פשוטה וישירה, כן אתה יכול להשתמש ב- PPC כדי להשיג לקוחות מקומיים אך PPC לא הופך את SEO למיושן או להפך.

סיכום

קידום אתרים מקומי הוא כלי חשוב לכל עסק שיש לו כתובת פיזית והוא מעוניין להשתמש באינטרנט כדי להשיג יותר לקוחות מאנשים המחפשים עסקים / שירותים / סחורות באזורם.

הטכניקות לשימוש עבור קידום אתרים מקומי עולות על טכניקות קידום אתרים מסורתיות, כלומר, עליכם לבצע תחילה את ה- SEO כפי שהייתם מבלי לדאוג למקומיים ואז לבצע אופטימיזציה לקידום אתרים מקומי בשיטות המפורטות למעלה.

על קצה המזלג, ההיבטים החשובים ביותר של קידום אתרים מקומי הם:

  • הצג את פרטי הקשר המלא באתר שלך.
  • בצע אופטימיזציה של כתובות האתרים, הכותרות והתיאורים שלך לקידום אתרים מקומי.
  • הוסף סכמה לעסקים מקומיים בדף הבית שלך.
  • השתמש באותה כתובת (NAP) בעקביות בכל המקומות והרשתות
  • צור ואמת את העמודים העסקיים שלך באמצעות Google My Business ו- Facebook Local Business.
  • נסה לגרום לאנשים לבדוק את העסק שלך על שירותים מהימנים וודא שאתה משיב בחזר