האשטאג שימוש ברשתות חברתיות

רשתות חברתיות
האשטאג
האשטאג

מה זה האשטאג ומתי משתמשים בהם?

מה זה האשטאג

תגי האשטאג קלים מאוד לשימוש ויכולים להפוך את פרסומי המדיה החברתית שלך לניתנים לגלוי וניתנים לגלות בתנאי שתשתמש בהם נכון.

ישנן הנחיות ספציפיות שצריך לפעול לכל רשת חברתית שאנו נעזור לך להגדיל את התנועה הכוללת שלך במדיה החברתית.

במדריך זה תמצאו:

  • מה זה האשטאג?
  • מדוע להשתמש ב- האשטאג?
  • כיצד ליצור האשטאג משלך?
  • כיצד להשתמש ב- האשטאג בטוויטר
  • כיצד להשתמש ב- האשטאג בפייסבוק
  • כיצד להשתמש ב- האשטאג באינסטגרם
  • כיצד להשתמש ב- האשטאג בלינקדאין
  • האשטאג בתוצאות החיפוש של גוגל
 

מה זה האשטאג?

תגיותהאשטאגאו תיוג hash הן דרך להוסיף מטא נתונים לתכנים שאתה מפרסם במדיה החברתית כך שיהיה קל יותר למצוא, לעקוב אחריהם ולהבין על ידי אנשים ואתרי מדיה חברתית.

תג hash מתחיל בסמל # ולאחריו מילה או מילים ללא רווחים.

לדוגמה, הנה כמה מה האשטאג הפופולריים בענף SEO: #SEO, #digitalmarketing, #googleseo, #seotips.

מדוע להשתמש בהאשטאג?

ישנן סיבות רבות מדוע עליכם להשתמש בקישורי האשטאג במסעות הפרסום שלכם במדיה החברתית . החשובים ביותר הם:

משתמשים העוקבים אחר ה- האשטאג המסוים יכולים לראות את ההודעות שלך גם אם הם לא עוקבים אחריך. במילים אחרות, באמצעות האשטאג פופולריים בפוסטים שלך אתה מגדיל את הקהל הפוטנציאלי.

זוהי דרך להוסיף פוסטים משלך לסיפור קיים. בואו נגיד שיש twitter סיפור ב twitter ואתה רוצה להוסיף תגובה, אתה יכול להשתמש ב- האשטאג כך שאנשים העוקבים אחר הסיפור הזה יראו גם את העדכון שלך.

תגיות Hash מקלות על הרשתות החברתיות לקטלג את העדכונים שלך וזה הופך אותם ליותר גלויים לפונקציות החיפוש שלהם. לדוגמה, על ידי הוספת ה- האשטאג #SEO בטוויטר, אתה נותן את הטוויטר לציטוט שהציוץ שלך הוא בנושא SEO. המשמעות היא שהיא תופיע בתוצאות החיפוש כאשר משתמשים יחפשו SEO בטוויטר.

מחקרים מראים כי תגיות hash מגבירות את המעורבות (ראה פירוט בהמשך)

כיצד ליצור האשטאג משלך?

אתה יכול ליצור האשטאג משלך על ידי הוספת סימן # והמילים הרצויות לך (ללא רווחים). לדוגמה, אתה יכול לעשות #myהאשטאג זה.

האשטאג הופך למגמה כאשר מספר גדול של אנשים משתמשים בו בהודעות שלהם.

זו דרך חזקה מאוד עבור עסקים לתקשר עם לקוחותיהם ולהתחיל את השיחה.

לדוגמה, עבור לטוויטר וחפש #justdoit כדי לראות כיצד נייקי משתמשת בחסימות עבור מודעות לקידום המותג.

כיצד להשתמש בהאשטאג בטוויטר

טוויטר הייתה הפלטפורמה הראשונה שהשתמשה ב- האשטאג, הציוץ הראשון אי פעם עם האשטאג פורסם בשנת 2007 על ידי עובד גוגל לשעבר ומאז האשטאג הפך לפופולרי מאוד בטוויטר אך גם בפלטפורמות מדיה חברתית אחרות.

מחקרים מראים כי ציוצים עם האשטאג מקבלים פעמיים את המעורבות (ציוצים, שניות מחדש, קליקים ותשובות) מאשר ציוצים ללא האשטאג.

המספר המומלץ של האשטאג לציוץ לחשיפה מקסימלית הוא 2 .

זה לא אומר שאם אתה משתמש ב -1 או 3 זה רע, זו פשוט המלצה המבוססת על מחקרי מחקר.

כיצד להשתמש בהאשטאג בפייסבוק

פייסבוק החלה לתמוך ב- האשטאג בשנת 2013 ולמרות שעברו מספר שנים מאז, משתמשי פייסבוק לא משתמשים הרבה ב- האשטאג.

יש להם עמוד במרכז העזרה שלהם המסביר מהם תגיות האשטאג וכיצד להשתמש בהם, אך אין שם הרבה מידע.

מה שכדאי לדעת על השימוש בחשיפונים בפייסבוק הוא:

אין רווחים

אם האשטאג אינו קיים ייווצר

אם אתה רוצה לעקוב אחר האשטאג פשוט חפש אותו באמצעות # בסרגל החיפוש.

המספר המומלץ של האשטאג לפוסט בפייסבוק הוא 1 או 2 .

לאחר 5 תגיות hasht, האינטראקציות שהפוסט עשוי לקבל יקבלו התחלה לרדת.

כשאתה יוצר פוסט עם האשטאג ומשתף אותו לכולם (ציבורי), הפוסט שלך יופיע כשאנשים מחפשים את ה- האשטאג המסוים (בתנאי שתאפשר לאנשים לעקוב אחריך).

כאשר משתמשים בהם ללא הגזמות, האשטאג הם גם דרך נהדרת להגדיל את העוקבים שלך בפייסבוק .

כיצד להשתמש בהאשטאג באינסטגרם

אינסטגרם עוסק בתמונות וב- האשטאג. אם אתה אוהב להשתמש ב- האשטאג אז צור חשבון באינסטגרם והתחל לתייג!

המספר המומלץ של האשטאג לפוסט אינסטגרם הוא 11!

אינטראקציה עם פוסט קופצת לרמות גבוהות כאשר משתמשים ב -10+ האשטאג בפוסט. המספר המרבי של האשטאג המותר על ידי אינסטגרם הוא 30.

ניתן להשתמש במספרים אך ללא רווחים או תווים מיוחדים אחרים בעת תיוג (כמו $ או%) ותוכל ללחוץ על תג hash כדי לראות פוסטים אחרים החולקים את אותה תג.

כיצד להשתמש בהאשטאג בלינקדאין

האשטאג חוזרים ל- Linkedin ונתמכים. אותם כללים חלים כמו שאר הרשתות.

האשטאג בתוצאות החיפוש של גוגל

זה עשוי להיות הפתעה לחלקם, אך תוכלו להשתמש ב- האשטאג בעת חיפוש בגוגל. לדוגמה, אם תקליד #SEO בתיבת החיפוש של גוגל תקבל קישורים לדפי #SEO בטוויטר וב- Google+.

בהתאם למונח החיפוש בו אתה משתמש, Google עשויה להציג לך תוצאות מפייסבוק או מרשתות חברתיות אחרות.

לעוד מידע לגבי אסטרטגיית המדיה החברתית- צור קשר עם אוגמנט!